Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[DEMO] Vuurwerkdemo Fireworks for All: zaterdag 1 september 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Prima demo gezien.
    Er zaten leuke producten tussen, waarvan de hele felle kleuren mij positief opvielen.
    Natuurlijk niet van alles werd ik blij, maar ik heb wel een aantal mooie producten gezien.

    Super mooie finale gezien, erg fraai en het schietveld was uitstekend geschikt voor de bijna verticale mines.
    Dat ik een stukkie naar achter moet lopen, dat had ik er dubbel en dwars voor over.

    Fireworks 4 all en de schieters van Royal bedankt voor de mooie demo, de saté en de goodybag.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #62
      Gaaf, een warm welkom als liefhebber en met goodiebag, tof!
      Hapje eten en wat drinken, was allemaal lekker en goed geregeld, de busrit naar het veld was een verrassing, netjes hoor!

      Verder mooie producten gezien, wel her en der een iets te lage bombette, nog wat vochtig van de tocht? Morgen eens rustig de filmpjes bekijken, want er zaten een aantal hele mooie losse cakes en boxen tussen.
      De finale was heel erg tof, voor mij de eerste pyromusical dus erg genoten!

      Bedankt voor de gastvrijheid als niet winkelier en hopelijk tot de volgende keer!

      Puntje van verbetering? De wc
      Laatst aangepast door Komkommer; 2 September 2018, 09:05.

      Comment


        #63
        Ben het met bovenstaande eens! Hierbij wat foto's. Binnekort de films.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110639.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,2 KB
ID:	1566725

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110670.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,6 KB
ID:	1566726

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110686.jpg
Vertoningen:1
Grootte:114,1 KB
ID:	1566727

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110716.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,5 KB
ID:	1566728

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110732.jpg
Vertoningen:1
Grootte:214,5 KB
ID:	1566729

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110734.jpg
Vertoningen:1
Grootte:73,5 KB
ID:	1566730

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110750.jpg
Vertoningen:1
Grootte:68,5 KB
ID:	1566731

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110754.jpg
Vertoningen:1
Grootte:88,5 KB
ID:	1566732

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110756.jpg
Vertoningen:1
Grootte:79,7 KB
ID:	1566733

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	S1110757.jpg
Vertoningen:1
Grootte:83,2 KB
ID:	1566734
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #64
          Kon er helaas niet bij zijn maar als ik het zo zie en bekijk was t mooi om mee te maken en goed geregeld ook dat doen ze toch maar mooi voor de freaks, petje af ervoor!! En nog een aantal mooie producten ook...Top!

          Comment


            #65
            Heb gister de demo via live stream gevolgd. Zitten mooie producten bij. Enkele producten sprongen er voor mij uit.

            - Lady of the night ook vanwege de onverwachts prachtige finale. Een chry cake die echt doorgaat zonder dat er donkere lucht tussendoor te zien is.

            - ride of the crusaders vanwege zijn mooie effecten, mooie variatie aan shapes en heerlijk opbouwend tempo.

            - sky Princess prachtige effecten, harde burst mooie tempo wisselingen. De sky Princess had ik vorig jaar in mijn collectie. Op film lijkt ze het al goed te doen maar in de straat heeft zij me zeer positief verrast. Prachtig!

            Hoe is de burst van de andere producten? Kan iemand die live op de demo is geweest hier wat over zeggen?

            Puntje van verbetering, ja zoals eerder gezegd meer variatie in effecten. Maar fireworks for all is nog een zeer jong bedrijf en denk dat het helemaal goed gaat komen. Ik denk, een mooie aanvulling in vuurwerkland

            Nog een plus punt,

            Super dat alle producten per stuk werden geschoten zonder indruk van opgevoerde samples. What you see is what you get. Hier kun je op bouwen.

            Ondanks dat ik niet live op de demo kon zijn heb ik er via live stream met plezier gekeken en ervan genoten en wat producten in mijn hoofd. (dat laatste gelukkig niet letterlijk)

            Comment


              #66

              HD geeft het beste beeld

              Demo was prima verzorgd, mooie producten gezien!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht

                HD geeft het beste beeld

                Demo was prima verzorgd, mooie producten gezien!
                Prachtig!

                Comment


                  #68
                  Gisteren ook bij de demo aanwezig geweest. Zoals eerder aangegeven hartelijke ontvangst met een hapje en een drankje. Vond het ook chill om weer een aantal mods en members te ontmoeten.

                  Niet alle producten kwamen evengoed uit de verf maar een aantal hadden vermoedelijk nog last van vocht. Wat ik wel heel goed vond was dat ze op een enkele compound na alle nieuwe producten hebben geschoten. Het schieten per 1 verdient ook een pluim want zo krijgen de mensen een realistischer beeld van de producten. De finale was echt vet.

                  De producten die er voor mij echt uitsprongen zijn de Salvation, Sky Princess, Castle Crasher en Lady of the Night.

                  Fireworks for All en team bedankt voor een mooie gezellige avond en hoop dat we als freaks zijnde ieder jaar de mogelijkheid krijgen bij jullie demo aanwezig te zijn.

                  @Mustang68 de burst van de boxen is goed te noemen

                  Comment


                    #69
                    Gisteravond gezellig met beastmode en vuurwerkkoning afgereisd naar Koekange. Ik ken fireworks for all al 2 jaar, en was zelfs bij de allereerste demo in Enschede twee jaar terug. Des te leuker was het dan ook om te zien hoe ze in korte tijd van 5 cakeboxen naar een volledige vuurwerkcollectie met cakes, compounds, pijlen en pakketten zijn gegroeid. En gegroeid is ffa zeker!

                    We waren erg vroeg bij Kuiper, dus we hadden alle tijd om rustig naar de dummies te kijken en even met meneer en mevrouw Riezebos te spreken. Mooi om te zien dat zij zo'n hart voor vuurwerk hebben! Al snel kregen we te horen dat 90% van de producten vanavond daadwerkelijk productie zou zijn, en dan de meeste producten op zichzelf geschoten zouden worden. Dit alles zodat je weet wat je de 31e in de straat neer zet. Helemaal top natuurlijk deze mindset!

                    Na een lekker bakkie koffie was er zelfs nog de mogelijkheid iets te eten, en langzaam maar zeker werd 't steeds drukker bij Kuiper. Rond een uur of 9, toen zo'n 150 verkopers, geďnteresseerde verkopers en fans aanwezig waren, werden we met een bus naar een anderhalve kilometer verderop gelegen weiland gebracht, waar bijna hetvolledige arsenaal van FFA geschoten zou gaan worden. Hier hadden zich al enkele honderden inwoners van Koekange zich verzameld waardoor het gezellig druk was geworden.

                    Rond half 10 begon het schieten. Eerst de cakes (kleine cakes per 2) en daarna de compounds. Het was super om te zien hoe ffa in 2 jaar gegroeid was. Nieuwe effecten, waaiers, speciale shapes, alles kwam naar voren. Zoals eerder gezegd was der inderdaad soms wat overlap in effecten, maar heeft niet elke importeur dat? Alle compounds waren goed uitgevoerd, harde bursts, heldere kleuren en mooie effecten. Geen een bak viel me tegen.

                    In mijn ogen de toppers van de avond;
                    - Trust
                    - Salvation
                    - Sky princes
                    - Treasure hunter
                    - Castle crusher
                    - Lady of the night
                    - Thrillseeker

                    De afsluitende finale was ook geweldig. Een bijna volledige prof pyromusical met mooie shells, mooie steppers en goede timing. Kuddos voor Royal! Enige dat jammer was, is dat er geen producten van FFA in de finale zaten, maar de kwaliteit van de finale maakte dat zeker goed!

                    Ik hoop dat de avond voor fireworks for all een aantal nieuwe mogelijkheden heeft geboden, ik verwacht dat steeds meer freaks, indien in de buurt, voor een of meer producten van FFA zullen gaan kiezen en ik ben heel benieuwd waar ze over 2 jaar staan. Mijn complimenten voor een mooie avond!

                    Comment


                      #70
                      Ook mijn dank aan FFA voor een mooie en geslaagde avond. Was allemaal prima geregeld en het eten was heerlijk. Producten vond ik goed, vooral de kleuren vielen mij in positieve zin op. De finale was geweldig natuurlijk.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71



















                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          #72
                          Ik sluit me ook volledig aan bij het verslag van Koala. Het begin:



                          Deze producten zijn nog geen topics van dus dan maar hier:









                          Laatst aangepast door Vuurwerkkoning; 2 September 2018, 11:59.
                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #73
                            Hierbij nog de finale van de Demo. Alle producten zijn geupload en staan op mijn kanaal en in de desbetreffende topics. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #74
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                #75
                                Ook even een kort verslagje van mij

                                Ik heb gisteren een hele fijne demo beleefd in Koekange. Het was wel ver rijden, maar je moet er iets voor over hebben. Omdat ik weer in een winkel ga werken die FFA verkoopt, wilde ik graag zien hoe deze producten het doen. Dan weet ik straks wat ik de klanten aan kan raden.
                                FFA timmert goed aan de weg, met meer verkooppunten en veel nieuwe producten. We waren mooi op tijd en werden warm verwelkomt bij een leuk aangeklede showroom. Hapjes, drankjes, tafels...aan alles was gedacht. We werden zelfs met een touringcar naar de demolocatie gereden, die anderhalve kilometer verderop lag! Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
                                Ik heb een duidelijke vooruitgang gezien in de ontwikkeling van de producten. Dit jaar zijn de nieuwe producten sneller en diverser dan de artikelen van afgelopen jaar. Er is meer gebruik gemaakt van verschillende schietrichtingen en ook in effecten zie ik verbetering. De kleuren zijn bijzonder helder. Ik zie helaas wel nog steeds bepaalde effecten erg vaak terugkomen, maar dat zal vast samenhangen met de fabriek. Als een fabriek erg goed is in floss effect en zilveren blinkers, zie je die vaak terugkomen. Daarmee blijft dat effect nog steeds goed, maar gaat het wel vervelen als je dat voor de zesde keer in een box ziet zitten. Gooi eens een salvo crossettes of fluiters tussendoor, en je krijgt een hele andere box Als een klant nu vier FFA boxen koopt, ben ik bang dat de klant gaat vinden dat er te weinig verschil tussen die boxen zit.
                                Gelukkig heb ik deze avond geen enkele echte afrader gezien. De producten die er in positieve zin uitsprongen, zijn Trust, Salvation, Twisted Vikings en Lady of the Night.

                                De finale was ook een fijn toetje! Leuke (hoewel korte) pyromusical van Royal!

                                Hier is mijn film van de finale, in 4K:


                                Fireworks For All, bedankt voor de gastvastheid!
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X