Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden brocade

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Golden brocade

    Artikelnummer: 4002
    Artikelnaam: Golden brocade
    Netto Kruitgewicht: 195 gram
    Aantal Schoten: 13 schoten
    Effectomschrijving: Brocade
    Richtprijs: 12,50 euro

    Filmpje van de Golden Brocade:
    http://www.youtube.com/watch?v=3aoCPCdhWlQ
    Laatst aangepast door moontan; 16 April 2007, 01:25.

    #2
    Ik heb hem ook direct besteld n.a.v. het filmpje van Vuurwerkfan.nl;



    Perfect effect, zeker voor die €12,50 per cake, gewoon waanzinnig!

    Comment


      #3
      straatfilmpje: http://kruitfreak.blip.tv/file/597705/

      en vernieuwde link voor post van mattenfreak: http://www.vuurwerkfan.nl/video/john...ides/4002.html
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        De eerste cake van het filmpje.

        Comment


          #5
          Een filmpje van deze cake op een Demo:

          Comment


            #6
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


            Dit filmpje is van 2 jaar geleden. Dus ik neem aan de versie van 2010. Ik heb op internet oudere versies gezien (upoads van meer jaren geleden) waarbij de effecten minder waren... Wie weet of de effecten dit jaar ook zo zijn als op het filmpje die ik poste?

            Comment


              #7
              @Rick,
              Evuco, de importeur van deze collectie is failliet.
              Dus dit jaar geen nieuwe Golden Brocade, wel oude voorraad die misschien goed is, misschien niet.
              Het leven is een feest!

              Comment


                #8
                @Rick;
                Dat is inderdaad de versie die je dit jaar krijgt. Evuco is al weer geruime tijd failliet, maar een aantal producten, waaronder Golden Brocade, is nog verkrijgbaar bij Valk Vuurwerk op de kartonvoordeel site.

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    ik wilde het idd ook bij valk vuurwerk halen! ik ben helemaal weg van dit karton! De rede van deze vraag was gewoon omdat ik verschillende effecten zag (de kwaliteit) van vroegere jaren!

                    Maar bedankt voor alle duidelijke reacties!!

                    Comment


                      #11
                      Pff... als je zo eens die producten terugkijkt van Evuco dan besef dat het toch balen blijft dat ze falliet zijn verklaard.

                      Wat een geweldige producten hadden ze toch. Evenals die prijzen gewoon helemaal in orde, en dat eigenlijk altijd...


                      Helaas, het is niet anders. Hopelijk valt er ergens in de buurt nog wat te vinden van ze. Mijn dealer had vorige jaar nog enkele dingen. Allemaal gekocht toen

                      Nu hebben we al een leslifan, denk dat ik moet bekennen dat ik dan de 'Evucofan' ben....

                      OT: Dit was een geweldige cake. De effecten zijn inderdaad zoals op het filmpje. Zelf meerdere keren gehad destijds. Als je hem nog kan krijgen zou ik hem zeker niet laten staan.

                      Comment


                        #12
                        Topper van een cake en al helemaal waneer je maar 65.- hoeft neer te tellen voor hele doos haha
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #13
                          Ilvan ik deel het zelfde xD Jammer dat uveco geen doorstart heeft kunnen maken. En de potjes als coco magnolia en sunsing Rise tegenwoordig van andere merken gewoon dikke prut zijn. :(

                          Comment


                            #14
                            10tje bij tuincentrum het westen in Leerdam.
                            Heb er ook maar 2 meegepikt.
                            ook nog wat andere Evuco producten aanwezig, gillende meiden etc.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #15
                              leerdam dat is best dicht bij mij had ik dat geweten laat het me dit jaar weten als ze iets van die dingen hebben dan ga ik daar wat hallen xD

                              Comment

                              Working...
                              X