Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferro Select 42 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ferro Select 42 shots

    Artikelnummer: 5164
    Artikelnaam: Ferro Select 5164
    Aantal Schoten: 42
    Effectomschrijving: Multishot met 42 MORTIERSCHOTEN op professionele basis geproduceerd. Indrukwekkende cakebox in waaiermodel van waaruit 7 rijen van 6 schoten worden afgeschoten. De mortieren die met een enorme spreidwijdte hoog de lucht in worden geworpen bevatten prachtige effecten met gouden regen. De toeschouwer wordt in het midden van de voorstelling verrast op een zeer indrukwekkend salvo met zilveren palmen.
    Adviesprijs € 95,00

    Laatst aangepast door Torrr; 30 March 2014, 15:24.

    #2
    Weer een geweldige fancake van BKV, maar zelfs sinterklaas slaat hiervan stijl achterover, 95 euro, ik kan wel janken hiervan. Ik juigde door de 500-grams regel en er zijn ook veel mooie cakes voor op de markt gekomen (waaronder deze), alleen jammer dat mensen hierdoor gaan uitbuiten, en vind je 95 euro al duur? kijk eens bij de ferro select 5155..
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

    Comment


      #3
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laatst aangepast door jejestilo074; 2 December 2008, 22:32.

      Comment


        #4
        ik wil die pot erg graag
        maar ik wordt een beetje deprisief door de prijs
        dus ben bang dat ik um maar niet ga kopen want 95 euro is niet niets :'(

        Comment


          #5
          De effecten van deze cake zien er goed uit bij deze ferro cake! Zou hem ook wel graag willen nemen maar zoals al word gezaegt, de prijs is me ietjes 'te'.
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #6
            We gaan Breeschoten verzoeken de prijzen met zeker 25% te doen verlagen eer wij freaks dit kopen!
            Het is prachtig spul dat zeker, maar prijstechnisch gewoon allemaal absurt
            [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

            Comment


              #7
              op het filmpje van fpm ziet ie er toch wel heel bruut uit hoor
              maar 95 euro is gewoon veel te veel helaas
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                op het filmpje van fpm ziet ie er toch wel heel bruut uit hoor
                maar 95 euro is gewoon veel te veel helaas
                Foutje met de thnx-button

                Op het filmpje van fpm worden er 2 geschoten, daardoor ziet het er zoiezo al veel bruter uit dan los.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pigi. Bekijk bericht
                  Foutje met de thnx-button

                  Op het filmpje van fpm worden er 2 geschoten, daardoor ziet het er zoiezo al veel bruter uit dan los.
                  was ik al achter maar ziet het er alsnog gelikt uit
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                    was ik al achter maar ziet het er alsnog gelikt uit
                    Juist daarom ziet het er gelikt uit

                    Heb deze cake gisteren live gezien en ook daar werden er twee tegelijkertijd afgestoken en het is idd waanzinnig mooi, maar je praat dan wel over 2 x € 95,00
                    Laatst aangepast door Torrr; 30 March 2014, 15:24.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Gisteren gezien, is echt een topper in echt, behalve de prijs natuurlijk.

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Heb em hier nu staan, lekker groot en zwaar ding ( mag ook wel haha ) Heb vandaag mijn bestelling opgehaald en had nog wat geld over, ik was toch wel erg nieuwsgierig naar deze cake en ik had et geld toch over dus ik heb het maar gedaan. ik zal hier na O&N wel plaatsen hoe die live in de straat is. ( geen filmpje gewoon tekst en uitleg )

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Timothy22 Bekijk bericht
                            Heb em hier nu staan, lekker groot en zwaar ding ( mag ook wel haha ) Heb vandaag mijn bestelling opgehaald en had nog wat geld over, ik was toch wel erg nieuwsgierig naar deze cake en ik had et geld toch over dus ik heb het maar gedaan. ik zal hier na O&N wel plaatsen hoe die live in de straat is. ( geen filmpje gewoon tekst en uitleg )

                            Nou ik moet zeggen, het is echt een topper, hij schiet erg hoog en breed en de boeketten zijn ook erg groot. Ik weet et hij kost ook wel wat maar voor die prijs is die echt wel vetter dan de andere cakes van andere importeurs in de hoogste prijsklasse.

                            Et is ook niet echt de vraag of ie z'n geld waard is maar of je het ervoor over hebt. ( een broek die 150e kost is et ook nie waard maar veel mensen kopen et)

                            Kortom een echte topper. Een maat van me heeft em wel gefilmd maar hij had em ingezoomd dus kan je de breedte van de effecten niet zien. Ik zal em vandeweek nog is nakijken op de computer en misschien post ik em dan hier wel.

                            Comment


                              #15
                              Ferro Select 5164 - 42 schots mortier vuurwerk cakebox

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X