Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Breeschoten "Kruiterij"

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Breeschoten "Kruiterij"

    Binnenkort gaan wij van Vuurwerkcrew een bezoek brengen aan Breeschoten "de Kruiterij"
    Wij willen van jullie weten of er specifieke vragen zijn waar jullie een antwoord op willen weten. Dan kunnen wij deze vragen in het overleg meenemen.
    Dus als je bijvoorbeeld iets over de Ferro collectie wilt weten, of vragen over Breeschoten " de Kruiterij" zelf , stel je vraag gerust.
    Omdat er meer bezoeken aan Breeschoten " de Kruiterij" zullen volgen zal dit topic ten alle tijde actueel blijven en voor jullie vragen geopend blijven.

    De antwoorden op jullie vragen zullen in deze thread of in het verslag van het bezoek geplaatst worden.

    Groetjes

    Fred

    #2
    Ik zou graag willen weten hoe zij de extreem hoge prijzen van de producten verantwoorden. En dan praat ik over de volgende cakes:

    FERRO SELECT 5153 - 40 SCHOTS a € 115,00


    FERRO SELECT 5154 - 115 SCHOTS a € 119,00

    FERRO SELECT 5151 - 48 SCHOTS € 129,00


    en als klap op de vuurpijl


    FERRO SELECT 5155 - 198 SCHOTS a € 159,00


    dat gaat toch veel en veel te ver? Een normale prijs voor een 500 grammer is gewoon rond de 50 euro, is het een hele speciale constructie dan begrijp ik dat de prijs wat hoger is maar 159,- euro voor een cake met 500 gram?
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #3
      ik zou willen weten waarom ze zeer weinig low buget artiklen hebben, veel producten die ze hebben vallen daar buiten en dan heb ik het over cake's onder de 12,50 ongeveer.

      tevens zou ik graag zien dat er net zoals jaren terug voorgemonteerde mortieren waren deze waren naar mijn mening toen gewoon goed.

      ik ga nog wat goede vragen bedenken als me iets te binnen schiet laat ik het gelijk weten.

      Comment


        #4
        Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog iets met Axcent van plan zijn.

        Comment


          #5
          Goede vragen allemaal, dank voor jullie meedenken.
          Ik heb persoonlijk ook een vraag en dat is wat er nu fout is gegaan met het aanbieden van de gratis dvd via hun website.
          Ik heb nog maar weinig mensen gesproken die deze dvd ook werkelijk ontvangen hebben.

          Comment


            #6
            Goede vraag Fred. Ik was al bijna het fiasco rondom de dvd vergeten.
            Mijn vraag luidt: Hoe luisteren jullie naar de consument; hoe proberen jullie ervoor te zorgen dat de klant krijgt wat hij wil?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
              Ik zou graag willen weten hoe zij de extreem hoge prijzen van de producten verantwoorden. En dan praat ik over de volgende cakes:

              FERRO SELECT 5153 - 40 SCHOTS a € 115,00


              FERRO SELECT 5154 - 115 SCHOTS a € 119,00

              FERRO SELECT 5151 - 48 SCHOTS € 129,00


              en als klap op de vuurpijl


              FERRO SELECT 5155 - 198 SCHOTS a € 159,00


              dat gaat toch veel en veel te ver? Een normale prijs voor een 500 grammer is gewoon rond de 50 euro, is het een hele speciale constructie dan begrijp ik dat de prijs wat hoger is maar 159,- euro voor een cake met 500 gram?


              naar die hele hoge prijzen ben ik toch ook wel heel erg benieuwd , als je dat zou willen vragen zou dat top zijn

              Comment


                #8
                Ik verwacht wel dat in het antwoord komt dat Breeschoten gebruik maakt van 'hoogwaardig kruit', dat natuurlijk veel duurder is dan het 'conventionele' kruit. (Geef toe, die cake van 160 euro is speciaal.)
                Dit hebben ze namelijk vorig jaar bij de campagne naar buiten gegooid. Het kwam toen als excuus naar buiten om hoge prijzen te verantwoorden. Ben erg benieuwd wat Breeschoten er nu over zegt.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Invader Bekijk bericht
                  Ik verwacht wel dat in het antwoord komt dat Breeschoten gebruik maakt van 'hoogwaardig kruit', dat natuurlijk veel duurder is dan het 'conventionele' kruit. (Geef toe, die cake van 160 euro is speciaal.)
                  Dit hebben ze namelijk vorig jaar bij de campagne naar buiten gegooid. Het kwam toen als excuus naar buiten om hoge prijzen te verantwoorden. Ben erg benieuwd wat Breeschoten er nu over zegt.
                  Ja maar kom op zeg, dan heb ik liever gewoon kruit en een wat goedkopere prijs. Trouwens ik merk geen verschil tussen het kruit

                  Maarja Ontopic:

                  Gaat breeschoten misschien nog iets aan candles doen, ook al mag er niet zoveel kruit inzitten volgens de NL wet?
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    #10
                    Ik zou wel willen weten hoe De Kruiterij van hun suffe imago af wil komen. Dit klinkt een beetje vaag, maar als ik "Breeschoten" hoor denk ik aan een kleine collectie, duf Halfords, hoge prijzen en lage kwaliteit. En daarin ben ik volgens mij niet de enige.
                    Dus: wat willen ze doen om de vuurwerkliefhebbers weer enthousiaster te krijgen over dit merk?
                    Of zeggen ze: we maken een goede omzet, dus een suf imago zal wel meevallen?
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Mannen, morgen gaan we naar Veenendaal.
                      Het is ons eerste bezoek daar.
                      We zijn reuze benieuwd.
                      Het lijstje met jullie vragen gaat mee.
                      Wordt vervolgd.

                      Comment


                        #12
                        ik heb nog een vraag als deze nog meegenomen kan worden morgen,

                        breeschoten had naar mijn weten ook pyrotorches in het assortiment, waar zijn deze gebleven of was dit niet meer toegestaan om wettechnische redenen?
                        ik zou ze graag weer terugzien in het assortiment.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Mannen, morgen gaan we naar Veenendaal.
                          Het is ons eerste bezoek daar.
                          We zijn reuze benieuwd.
                          Het lijstje met jullie vragen gaat mee.
                          Wordt vervolgd.
                          Heel veel suc6 vandaag en zit al te wachten op een nieuwe verslag en op de nieuwe producten

                          Comment


                            #14
                            Succes vandaag ! Hopen dat ze net zo gastvrij zijn als bij Broekhoff
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              #15
                              Nou en of! We hebben een topdag gehad met de mannen van Breeschoten, begin volgende week zal het verslag te lezen zijn, de vragen beantwoord ik daarvoor nog, want alle vragen zijn beantwoord!

                              Comment

                              Working...
                              X