Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Vuurwerkwinkel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Vuurwerkwinkel

    De online webshop van Breeschoten is heden opengesteld.
    Een overzicht van alle artikelen inclusief de nieuwe 500 grammers.
    Verder een overzicht van alle dealers waar de producten te koop zijn.


    Eenvoudig online vuurwerk bestellen bij de beste vuurwerkdealers in uw regio. De grootste online vuurwerk winkel van Nederland!

    #2
    Inderdaad Moontan, dat had ik ook al opgemerkt, alleen jammer dt mijn dichtstbijzijnde dealer er niet meer opstaat ik ga t is ff aan m vragen of hij misschien dan een andere collectie dit jaar importeerd..
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

    Comment


      #3
      Vanaf vandaag is het dan weer zover. Het vuurwerkseizoen 2008-2009 is officieel van start gegaan met de opening van de vernieuwde webshop van DEvuurwerkwinkel.nl.

      Ook dit jaar kenmerkt DEvuurwerkwinkel.nl zich wederom door fantastische aanbiedingen, gratis vuurwerk in de voorverkoop en een overzichtelijk assortiment met alleen maar kwalitatief en veilig vuurwerk.

      Onze werkwijze is ook zoals u van ons gewend bent; eenvoudig uw vuurwerk bestellen en betalen en op het door u gewenste tijdstip afhalen bij een verkooppunt in uw eigen regio.

      Wij zijn er in ieder geval klaar voor en zullen alles in het werk stellen om u, als één van de duizenden klanten die wij ieder jaar bedienen, op een goede en vertrouwde manier van dienst te zijn.

      Het team van DEvuurwerkwinkel.nl.


      Eenvoudig online vuurwerk bestellen bij de beste vuurwerkdealers in uw regio. De grootste online vuurwerk winkel van Nederland!

      Comment


        #4
        DEvuurwerkwinkel.nl is sinds november 2008 vertegenwoordigd op Hyves.

        In de korte tijd na de recente lancering is deze Hyves-pagina een gigantisch succes geworden. Eind december 2008 hadden ruim 45.000 hyvers zich aangemeld als 'vriend'.

        Al deze Hyves vrienden van DEvuurwerkwinkel.nl hebben eind december per mail een vuurwerkbon t.w.v. 2,50 euro ontvangen. Deze vuurwerkbonnen waren vervolgens te besteden in de online vuurwerk webshop DEvuurwerkwinkel.nl.

        Inmiddels is het aantal vrienden van DEvuurwerkwinkel opgelopen tot ruim 53.000. Al deze vrienden zullen ook in 2009 weer verrast gaan worden met leuke acties en kortingen op vuurwerk van DEvuurwerkwinkel.nl.

        Bent u nog geen vriend van DEvuurwerkwinkel.nl? Ga snel naar devuurwerkwinkel.hyves.nl en meld u en al uw vrienden aan !

        GBV is al jaren een sterke speler op de Nederlandse markt en is uitgegroeid tot importeur van formaat, WECO is reeds jarenlang marktleider in Europa en wereldwijd de 2de vuurwerkimporteur. Beide bedrijven zien in elkaar een perfecte aanvulling.

        Comment


          #5
          De omzet via de webshops van Breeschoten "de Kruiterij" B.V. is in het afgelopen jaar met 50% gestegen. De vuurwerk voorverkopen via www.DEvuurwerkwinkel.nl en www.vuurwerkconcurrent.nl zijn hiermee wederom een groot succes gebleken.

          TOTAAL CONCEPT = SUCCES VERZEKERD
          Het totale verkoopconcept met onze klantvriendelijke webshops, de landelijke bekendheid door radioreclame, de vuurwerkbon, de aansprekende consumentenfolders en de kant en klare winkelpresentaties biedt vuurwerkdealers een gegarandeerde omzetstijging.

          Als (startende) vuurwerkdealer is het mogelijk om GRATIS deel te nemen aan de meest succesvolle vuurwerkformule in Nederland. Neem contact op met Breeschoten "de Kruiterij" B.V. voor de gratis kennismakingsacties en profiteer mee!

          GBV is al jaren een sterke speler op de Nederlandse markt en is uitgegroeid tot importeur van formaat, WECO is reeds jarenlang marktleider in Europa en wereldwijd de 2de vuurwerkimporteur. Beide bedrijven zien in elkaar een perfecte aanvulling.

          Comment


            #6
            Webwinkels geopend
            2009-11-01

            Vanaf 1 november zijn de webwinkels van Breeschoten 'de Kruiterij' BV weer geopend.

            Consumenten kunnen via www.devuurwerkwinkel.nl of www.vuurwerkconcurrent.nl weer het beste en veiligste vuurwerk van Nederland in de voorverkoop bestellen en afhalen in hun eigen regio.

            Geniet van superstunts, tot 30% GRATIS VUURWERK en vele voordelen tijdens de voorverkoop.
            Bestellen via DEvuurwerkwinkel.nl en vuurwerkconcurrent.nl is mogelijk tot en met 28 december 2009.

            (bron: www.breeschoten.nl )
            Laatst aangepast door Viva la Bang; 11 February 2011, 12:23.

            Comment


              #7
              Jah, ik zag het net dat ze met de website bezig zijn! Cool, want ik ga denk ik dit jaar bij Breeschoten bestellen
              Knal goed, knal verantwoord!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy
                Ze zijn online gegaan hoor!
                hmm vreemd dat ikd e site niet kan bereiken door een Server probleem??

                The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.More information about this error may be available in the server error log


                hmmm vreemd..

                Vuurwerkconcurrent is trouwens vooralsnog offline
                Laatst aangepast door ilvan; 2 November 2009, 22:06.

                Comment


                  #9
                  Hij zou misschien toen even geüpdatet kunnen zijn, hij doet het nu weer en nu is er ook een kopje van aanbiedingen bij, daar staan alleen geen producten bij
                  Knal goed, knal verantwoord!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ruttie-partyboy Bekijk bericht
                    Hij zou misschien toen even geüpdatet kunnen zijn, hij doet het nu weer en nu is er ook een kopje van aanbiedingen bij, daar staan alleen geen producten bij
                    Nee hoor, ik kom er niet op ..

                    Comment


                      #11
                      De knalcake is nu maar 11 euro en de kleinste draakbox 12 euro. De grotere draakboxen zijn trouwens leuk verniewd!
                      Knal goed, knal verantwoord!

                      Comment


                        #12
                        Ik snap alleen even een ding niet van de site.

                        Bij artikel 816 krijg je 806 gratis. Dit betekend dat je maar 20 euro betaald of zo. Alleen op de home page staat dat voorverkoopproducten niet meetellen aan de totale prijs. Dus, ik betaal 20 euro bijvoorbeeld. Telt dat dan als echt 20 euro, of worden die extra pijlen kosten erbij berekent zodra je voor 27 december besteld?

                        Tevens ben ik verward met Camping Streefland. Volgens deze site is het een dealer van hun. Erg mooi, dan hebben we een broekhoff dealer in de buurt zitten. Alleen toch ben ik verward, Want op AVP staat dat deze camping alleen Royal Class verkoopt. Terwijl ik tot nu toe echt elk jaar wel de Ferro enzo heb gezien.

                        Hoe zit dit?

                        En de draakboxen, zijn die echt hun prijs waard?
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #13
                          Die laatste vraag ken ik wel beantwoorden.

                          Nee.
                          Zijn gewone paketten met fontijnen en bij de duurste een paar cakes met alleen maar staarten en fluitbatterijen. Denk dat de vernieuwde alleen een andere label hebben.

                          Comment


                            #14
                            De Website wordt inmiddels bijgewerkt omdat hij binnenkort voledig online gaat.

                            Van de meeste dealers kan je het assortiment al zien, maar dit is vaak nog niet het voledige assortiment. Ook de prijzen staan er nog niet bij. Wel kom je hier en daar enkele nieuwe producten tegen. Bijvoorbeeld bij de fonteinen; Vanaf dit jaar gaat Breeschoten namelijk ook de klassieke Happiness fonteintjes verkopen

                            Eenvoudig online vuurwerk bestellen bij de beste vuurwerkdealers in uw regio. De grootste online vuurwerk winkel van Nederland!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                              Vanaf dit jaar gaat Breeschoten namelijk ook de klassieke Happiness fonteintjes verkopen

                              http://www.devuurwerkwinkel.nl/
                              Vorig jaar kon je deze al krijgen, je moest er alleen eventjes naar vragen in de winkel voor zover ik weet
                              Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                              Comment

                              Working...
                              X