Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gratis 20 euro vuurwerk??

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    gratis 20 euro vuurwerk??

    hallo iedereen


    bij de mei meeting,... nee.. laat maar!
    ik zeg dit wel anders:
    ik kan gratis 20 euro vuurwerk besteden, en dan kan alleen bij breedschoten de kruiterij!

    nu was het mijn vraag:
    wat zouden jullie kopen(meenemen) voor 20 euro??



    groetjes tom
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    #2
    Een Braniac en nog wat klein spul.

    Comment


      #3
      80 aansteeklonten.

      Je bent zelf toch ook wel instaat om iets te verzinnen, hoe weten wij wat jij leuk vind

      Comment


        #4
        Ik zou gaan voor stickers... Stuk of 20! Van die 1.1 stickers en die dan overal opplakken.

        Comment


          #5
          80 aansteeklonten.

          Je bent zelf toch ook wel instaat om iets te verzinnen, hoe weten wij wat jij leuk vind

          dat weet ik,
          daarom vraag ik ook aan JULLIE wat jullie zouden kopen... omdat ik daar wel benieuwd naar was, en omdat ik dan op meer ideeen zou kunnen komen!

          dat jij daar dan 80 aansteek lonten voor wil kopen... mij best
          DarkSoul is soms een inspiratierover!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
            dat weet ik,
            daarom vraag ik ook aan JULLIE wat jullie zouden kopen... omdat ik daar wel benieuwd naar was, en omdat ik dan op meer ideeen zou kunnen komen!

            dat jij daar dan 80 aansteek lonten voor wil kopen... mij best
            Zo krijgt hij wel zijn oud en nieuw vol, als je dan HEEL goed bent kan je met het ene lontje de andere aansteken. En snuiven he? Weleens aan een lont geroken? Goeie lucht man!

            Ik zou zelf denk ik gewoon rotjes nemen.
            Lekker knallen de hele dag!

            Comment


              #7
              Brainiac of een crash & een fire vulcano1 of Fluitpotje ofso

              Comment


                #8
                kijk het topic van breeschoten eens rustig door en zoek wat leuks uit zou ik zeggen...en wacht uiteraard ff op de nieuwe producten....

                zelf zou ik iets uit de dragonlijn kiezen denk ik...

                succes!

                Comment


                  #9
                  Een aansteeklont heeft ook een "effect" als je hem aansteekt en er heel hard mee gaat ronddraaien (uiteinde vastpakken) geeft het een mooie cirkel waar vonken vanaf komen

                  [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

                  Comment


                    #10
                    haha, geloof me, lonten heb ik al genoeg geroken in mijn leven
                    DarkSoul is soms een inspiratierover!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
                      haha, geloof me, lonten heb ik al genoeg geroken in mijn leven
                      Let maar niet op de anderen die het niet serieus nemen. Dat werd er volgensmij ook bedoeld met de sfeer de laatste tijd.

                      Maaja over je 20 euro.

                      Mocht jij met oud en nieuw ook klein grut kopen zoals rotjes enz.
                      Koop dan gelijk je babypijlen enzovoorts daarzo, je romeinse kaarsen. Dan kan je je potten en grotere vuurpijlen bij een andere dealer kopen.

                      Groeten!

                      Comment


                        #12
                        Je kan natuurlijk ook een grote zware cake nemen die je eigenlijk nooit zou kopen omdat je hem altijd te duur vond, maar nu met die 20 euro hoef je er misschien maar een tientje of zo bij te leggen ?
                        Succes met je keuze
                        Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                        Comment


                          #13
                          waar slaat dat bij de meimeeting op?
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #14
                            Lees het topic over de vwc meeting in Hilversum eens door. Er is daar toen onder de aanwezigen een quiz gehouden en Leslifan is daarmee 2e geworden en heeft een vuurwerkbon twv 20 euro gewonnen.

                            Comment


                              #15
                              In het kader van de sfeer, waarover we het laatst hadden, vind ik het wel jammer wat hierboven gebeurd.
                              Tom stelt een vraag, en volgens mij kan iedereen hier gewoon normaal op reageren. Graag dus ontopic blijven

                              Comment

                              Working...
                              X