Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Mortierpijlen van Professional Style

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ervaringen met Mortierpijlen van Professional Style

    hallo, ik wilde graag de meningen weten over de Mortierpijlen pakketten van Professional Style.

    ben groot fan van vuurpijlen en deze 2 pakketten samen met de "Mortierrocket XXL" zijn de enige mortier pijlen die ik dit jaar tot nu toe heb kunnen vinden in de omgeving. ik heb deze alleen nog niet in mn colllectie gehad voorgaande jaren dus, wat zijn jullie ervaringen? ik kan ze zo gauw ook niet vinden op het forum, ze staan in de folder van DEvuurwerkwinkel.nl 2009-2010 op pagina 2.



    gaat hier dus om de:
    "Professional Art 9" mortierpijlen pakket 5st voor €25 (art nr.8740)
    "Professional Art 10" mortierpijlen pakket 9st voor €39,95 (art nr. 8741)
    "Mortier Rocket XXL" €5,95 per stuk. (art nr. 305)



    wat me opvalt is dat de Pakketen in de folder Professional ART worden genoemd terwijl er dik groot Professional Style op staat. omgelabeld?

    ervaringen, filmpjes, suggesties, alles is welkom!
    Laatst aangepast door GTRulez; 6 December 2009, 13:30.

    #2
    De grote mortierpijlen hebben naar mijn mening wel een redelijk mooi effect, de kleine wat minder. Maar oordeel zelf door te zoeken op youtube naar: Janniekske, op mijn account heb ik 4 films van het Professional Style mortierpijlen pakket van 39,95. Ook staat er een flimpje van de Mortier Rocket XXL.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #3
      hey, Bedankt man! ik ga zeker even een kijkje nemen!

      Comment


        #4
        beste leden ik heb bij halfords deze pijlen ook verkocht zo 2 jaar geleden ik heb ze toen zelf ook genomen omdat ik het kwa uiterlijk zeker wel mooie pijlen vondt maar het effect die zelfde avond de 31 neejj ik neem ze noooit meer ik vond persoonlijk helemaal niks.

        Comment


          #5
          @Janniekske
          lekkere collectie vuurwerkfilmpjes heb jij op je youtube staan ;)

          Comment

          Working...
          X