Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draakbox 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Draakbox 3

    Artikelnaam: Draakbox 3
    Artikelnummer: 8903
    Importeur: BKV
    Omschrijving: Vuurwerkpakket met 10 verschillende FONTEINEN met diverse kleuren en effecten
    Prijs: € 15,00
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 2 February 2011, 14:11.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Omdat er nog geen reactie op is.

    De labels spreken me zeer aan, prijs van 15 euro is een goed prijsje voor de mensen die wat fontijnen willen hebben (ten slotte kost een beetje meter pakket rond de 15-20 euro dan neem ik liever de draakbox), leuk voor in de vooravond, hij komt bij mij op mijn bestellijstje.

    Comment


      #3
      zijn grote fontijnen met meerdere tubes, een concurent voor de meterpakket kan ik wel zeggen...

      Comment


        #4
        Die van 15 Euro die zijn erg aanteraden wij hadden die 2x voor een beetje voor 12en zeer leuke fonteinen felle kleueren!

        Zeker het geld waard

        Comment


          #5
          Ik heb dit pakket ook gehad ;)

          Voor 15 euro leuke potjes hoor, veel variatie..
          Is leuk voor in de vooravond..
          Mvg, Landinho

          Comment


            #6
            16 euro is hij hier, ik weet niet twijfel nog, zoek nog een klein pakket, lekker goedkoop om nog vooravond wat te stoken.
            Ziet er grappig uit,iemand nog die ervaringen wilt delen? of filmpjes?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
              16 euro is hij hier, ik weet niet twijfel nog, zoek nog een klein pakket, lekker goedkoop om nog vooravond wat te stoken.
              Ziet er grappig uit,iemand nog die ervaringen wilt delen? of filmpjes?
              16 euro voor 10 redelijk tot slechte fontijntjes?
              Dan zou ik als ik jou was toch naar wat anders gaan zoeken, of je moet houden van rookbommen! (fonteintjes komt alleen rook vanaf!)
              Offline!

              Comment

              Working...
              X