Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treasure Island

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Daar had ik ook al mijn oog op. en qua prijs per schot komt het op hetzelfde neer.
    Maar deze heeft vanwege de glitters die er in verwerkt zitten een klein streepje voor. Vooraf de gouden finale komt er een bonte glitter finale en dan is het wel leuk als die glitters subtiel doorgetrokken wordt naar de gouden finale.

    Zucht... twijfel, twijfel, twijfel... haha.

    Comment


      #47
      Moeilijke keuze dan idd,maar toch denk dat de gorgeous de lucht een stuk beter vult.Had hem afgelopen jaar stond echt versteld wat daar uit kwam.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #48
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        vuurwerkbieb

        Comment


          #49
          Voor mijn gevoel gaat hij steeds zo: groot boeket, kleiner boeket, groot boeket, kleiner boeket.

          Maar wat een topper zeg! Nu weet ik in elk geval weer waarom ik hem op mijn lijst heb staan

          Comment


            #50
            Hier mijn filmpje van deze pot geschoten op de demo intratuin pijnacker.

            edit: dit zijn idd 2 stuks.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door nemmie; 2 December 2010, 21:01.
            Ik zeg BOEM .....!

            Comment


              #51
              wat mij opvalt is toch wel het verschil in snelheid van het afschieten van beide laatste filmpjes,vreemd.
              misschien is de een op een maandag morgen gemaakt, wie weet
              VEILIGHEID EERST

              Comment


                #52
                Als je naar de tijdsduur kijkt, zijn ze beiden gelijk. Alleen zie je (denk ik) in het laatste filmpje van nemmie twee stuks af gaan. Dat verklaart het tempoverschil.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #53
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  http://www.stefandrukker.nl

                  Comment


                    #54
                    Ben overstag gegaan en heb `m zelfs 2 keer gepakt. Waarschijnlijk om in Vshape te zetten in de finale. Voor 22,50 per stuk ben ik maar niet al te moeilijk gaan doen.

                    Comment


                      #55
                      Dit is echt een topper!!! Deze komt beslist meerdere malen op mijn lijst!
                      [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                      Comment


                        #56
                        Kan het er mee eens zijn. Echte Bonfire-cake. Harde burst, prachtige gouden boeketten, heerlijk gewoon. Dit jaar ook weer in mijn collectie.

                        Comment


                          #57
                          echt een geweldige pot! een erg goedkope pot in vergelijking tot het aantal schoten en kruit (net zoals eigenlijk bijna iedere pot van bon). en zoals 3307 waarschijnlijk gaat doen ook erg goed te verwerken in een finale. had hem vorig jaar en dit jaar zeker weer! ga hem vrijdag ook weer zien op een demo

                          Comment


                            #58
                            Zo krijg je mij dus blij op een doordeweekse dag.
                            Wat een ongeloofelijk mooie bak is dit zeg.
                            Als een cake er op film al zo fantastisch uitziet,
                            dan belooft dat al heel wat voor de 31e.
                            Na het zien van de laatste 2 filmpjes heb ik hem 3x besteld.
                            Want kom op.. voor dat geld ga je nergens een betere cake vinden.
                            Bedankt voor de filmpjes nemmie en stefan
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #59
                              Beste cake in rijswijk vanavond!
                              heerlijk hoe die gouden regens blijven hangen
                              Zeg maar Jeroen!

                              Comment


                                #60
                                Man wat een cake is dit! net op rijswijk was dit een van de betere! toppertje!
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X