Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treasure Island

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Omdat ed raket apeldoorn 5 jaar bestaat
    hebben wij de treasure island in de aannieding voor 20,95

    omdat wij het de mooiste cake vinden hebben we een eigen label laten maken met ons logo erop weer even een keer wat anders

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door edraketvuurwerk Bekijk bericht
      Omdat ed raket apeldoorn 5 jaar bestaat
      hebben wij de treasure island in de aannieding voor 20,95

      omdat wij het de mooiste cake vinden hebben we een eigen label laten maken met ons logo erop weer even een keer wat anders
      Inderdaad een leuk initiatief. En gefeliciteerd met het vijfjarige bestaan natuurlijk!

      Hopelijk is de Ed Raket Treasure Island gewoon zoals wij hem gewend zijn

      Comment


        Ach ja lees de reactie,s van vorig jaar ook iedereén twijfelde en 1 januari zei iedereén hij was geweldig laten we dit weer hopen klaar. En anders is het dag Bon xD

        Comment


          ons is gezegd dat de treasure island weer top is dit jaar
          want wij zetten niet zomaar onze naam op een cake alleen op een topper
          jammer dat ik niet weet hoe ik hier een foto kan plaatsen want wij vinden hem erg leuk geworden dan kon ik hem even laten zien
          maar iedergeval bedankt voor de felicitaties
          Laatst aangepast door edraketvuurwerk; 13 December 2011, 13:35.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door edraketvuurwerk Bekijk bericht
            ons is gezegd dat de treasure island weer tot is dit jaar
            want wij zetten niet zomaar onze naam op een cake alleen op een topper
            jammer dat ik niet weet hoe ik hier een foto kan plaatsen want wij vinden hem erg leuk geworden dan kon ik hem even laten zien
            maar iedergeval bedankt voor de felicitaties
            Het ziet er moeilijker uit dan het is, kijk hier even voor een uitleg:

            Comment


              Dank je wel ruben voor de tip
              ik leer steeds meer zo haha

              Comment


                Ik heb contact opgenomen met BonFireworks, onderstaand is het geruststellende antwoord dat ik ontving.

                Beste,

                Wij hebben inmiddels veel van deze nieuwe geschoten en ook op film gezet deze vergeleken met de film van vorigjaar,
                wij zijn tot de conclusie gekomen dat er niet veel veranderderingen te zien zijn.
                Het goud is zelfs voller dan vorigjaar, wat ook naar onze wens is geproduceerd.

                Met vriendelijke groet,

                Frits Pen
                Dream Fireworks Entertainment BV
                Enschede
                [B]'Daventriae Aquila est imperator'[/B]

                Comment


                  Vond hem toch beduidend minder.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                      tja dit is dan wer de goeie ouwe!maar je weet niet of dit nog 2010 exemplaren zijn.
                      Ik zeg BOEM .....!

                      Comment


                        Misschien zoals ik op FPM las beelden jullie je te mooien dingen in van vorig jaar. In je gedachten print je vaak iets mooier in dan het is ;) wacht maar tot je er een meter of 6 van af staat dan valt het best goed. En 2010 was zover ik gehoord had zo goed als compleet uitverkocht dus moet bijna zeker weten wel 2011 zijn,

                        Comment


                          Ik heb er nog een van 2010 liggen en heb tevens een nieuwe besteld, waarschijnlijk dus een 2011 dat ik ga krijgen.. Ik kan het dan wel vergelijken en hier mijn mening neerzetten. Maar zal dan wel misschien niet meer nodig zijn..

                          Comment


                            Als jij dit wil vertrouwen moet je het zelf weten, maar ik geloof er geen snars van.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stijglading Bekijk bericht
                            Ik heb contact opgenomen met BonFireworks, onderstaand is het geruststellende antwoord dat ik ontving.

                            Comment


                              Afgelopen week gezien. En ook een mede fora ganger van mij bij Isandra vuurwerk. En was ietsje minder maar niet veel minder dan vorig jaar!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                                Misschien zoals ik op FPM las beelden jullie je te mooien dingen in van vorig jaar. In je gedachten print je vaak iets mooier in dan het is ;) wacht maar tot je er een meter of 6 van af staat dan valt het best goed. En 2010 was zover ik gehoord had zo goed als compleet uitverkocht dus moet bijna zeker weten wel 2011 zijn,
                                Dat vind ik nog wel het slechtste excuus wat ik gehoord heb tot nu toe. Ik weet toch zeker wel wat ik mooi of niet mooi vond...
                                Ik heb twee stuks besteld. Ze gaan vanaf de 29e gewoon lekker bij de verwarming. Ik vertrouw er op dat ze het gewoon weer lekker doen

                                Comment

                                Working...
                                X