Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treasure Island

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Treasure Island

    Artikelnummer: 2009
    Artikelnaam: Treasure Island
    Netto Kruitgewicht: 375 gram
    Aantal Schoten: 25
    Aantal per karton: 10/1
    Effectomschrijving: Brocade mine to brocade crown red glittering;brocade mine brocade crown,blue glittering,brocade mine brocade crown,pink glittering
    Richtprijs 2012: € 26,95

    Productfilm demo 2012
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

    Nieuwe label per 2011:


    Oude label:
    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2012, 20:57. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2011 toegevoegd

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      5 september 2009
      Productfoto aan beginpost toegevoegd

      Comment


        #4
        Sjonge wat een mooi ding zeg! Dit zijn nou effecten die ik erg mooi vind ! En dat voor die prijs!
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #5
          Geweldige pot voor een geweldige prijs. Ben tot nu toe toch wel zeer te spreken over dit nieuwe merk.

          Comment


            #6
            Ik koop hem ook! Bonfireworks ga zo door!!
            op youtube ben ik joIVOjo2 : [url]http://www.youtube.com/user/joIVOjo2[/url]

            Comment


              #7
              Het is lengte tube x diameter binnenkant tube x diameter buitenkant tube. Dus de tubes zijn gelukkig gewoon rond

              Comment


                #8
                De Treasure Island is een mooie cake met goede mines, mooie gouden effecten en gekleurde tips bij de boeketten. In mijn ogen, zeker gezien de prijs, een goede cake en vond hem tijdens de demo goed overkomen. (filmpje volgt)

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Hierbij het filmpje van de Treasure Island geschoten op de demo te Rijswijk.
                  Laatst aangepast door FR1908; 8 December 2009, 19:15.

                  Comment


                    #10
                    Filmpje
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door grunn
                      Citaat:
                      Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                      ik zie hier een goedkopere sniper


                      Dan moet je toch echt even je beeldscherm gaan poetsen. Ik mis bij de TI toch veel wat ik bij de Sniper wel zie. Vind de Sniper die 11 euro dan ook zeker meer waard.

                      Gr. Grunn
                      Sniper is 18,75 euro duurder. Kan je bijna nog een Treasure Island van kopen. Ik geloof ook niet dat je deze live hebt gezien want hij doet echt niet veel onder voor de Sniper. De brocade is veel feller en voller, maar is minder groot en blinking dan bij de Sniper. Ik vind Treasure Island meer waar voor je geld.

                      Comment


                        #12
                        Ik ben het helemaal met Chunky eens.
                        Een van de toppers van gisteren.
                        Een 375 grammer voor maar 23,75.
                        Schitterende brocades met gekleurde tips in een snel tempo en een megaburst
                        Toppertje

                        Comment


                          #13
                          Ziet er inderdaad gelikt uit en de goede reacties oftewel ik drop hem op me lijstje!

                          HaagsKrùit onwès explausief

                          Comment


                            #14
                            Demo filmpje van deze cake, met dank aan keesiej;


                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Mvg Frans

                            Comment


                              #15
                              Dit was voor mij de topper van de Oriental collection. Had 'm 2x en heb ze tegelijk aangestoken. Fantastisch!!!

                              Alles aan deze collectie klopt gewoon. Klein van formaat, zeer robuust, mooiste labels ever!, goeie info op het label voor een zacht prijsje.

                              Complimenten aan Bert van Bonfireworks, je gaat het druk krijgen het komende jaar!!

                              Comment

                              Working...
                              X