Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wodka Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb er dit jaar 4 besteld en ben echt enorm benieuwd. Ik zit nog te twijfelen om ze 1 voor 1 af te steken of misschien nog met 2 of zelfs 3 tegelijk!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
      Heb er dit jaar 4 besteld en ben echt enorm benieuwd. Ik zit nog te twijfelen om ze 1 voor 1 af te steken of misschien nog met 2 of zelfs 3 tegelijk!
      Dat zal inderdaad een spektakel worden, maar het lijkt mij zonde om ze meteen allemaal af te schieten. Je moet er gewoon de tijd voor nemen, en ze één voor één afschieten, en de schoonheid aanschouwen.

      Comment


        Met 4 tegelijk zijn ze nog steeds even schoon, maar wel spectaculairder. Je kunt ook een tussenweg nemen door er 2 los te schieten en dan 2 tegelijk.
        Die gast van die filmpjes...

        Comment


          Beter zet je ze in W shape voor na 00:00
          Dan knal je 1tje 's avonds op 31 december de lucht in.
          Het leven is een feest!

          Comment


            Ik heb nog een paar maanden de tijd, dus zal alle opties overwegen. De tip van Denjo is een hele goede, in W-shaped en 1 los.

            Comment


              Een hele mooie pot. Ik was zeer onder de indruk. Film van afgelopen jaarwisseling:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                hier de 2011 versie

                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  Ziet er weer erg goed uit Steef-Kaboom. Deze zit er dit jaar sowieso weer bij. De wodka blue is en blijft een topper. En hij lijkt er weer op vooruit gegaan in het filmpje van steef-kaboom door de keuze van bonfireworks om terug te gaan naar hun oude fabriek en dit was zeker een goede keuze van bon als ik het zo zie!

                  Comment


                    Deze heb ik gister op de demo van vuurwerk4all gezien en ik moet zeggen dat het een mooie cake was die me wel bij is gebleven. Effecten waren goed vol, burst was ok en het goud ed bleef vrij lang hangen. Leuk ding.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                      Bedankt voor de mooie film!
                      Wat een volle boeketten, daar kon mijn versie van vorig jaar niet aan tippen! Toch maar weer aanschaffen dit jaar

                      Comment


                        Vond de burst echt goed hard dit jaar!
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                          hier de 2011 versie

                          film
                          Vond hem gisteravond nou niet zo geweldig bij de demo van de Rijswijkse maar als ik naar het filmpje kijk van Stefan dan zie ik wel een echt goede cake met duidelijke effecten en harde burst.

                          Comment


                            Als ze met oud en nieuw maar goed zijn. Anders blaas ik die pot als die leeg geschoten is met een paar asiant Thunders de lucht in xD

                            Comment


                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                                er zit duidelijk verschil tussen deze twee,of ben ik nu scheel?
                                Ik zeg BOEM .....!

                                Comment

                                Working...
                                X