Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wodka Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij komt bij mij gewoon weer terug op de lijst. Bij Milheeze was vast een Maandagochtend exemplaartje geschoten.

    Comment


      bij mij staat hij ook gewoon weer op de lijst. zag hem net nog op een demo en snap de geruchten over dat hij minder zou zijn geworden niet. want dit was gewoon weer een van de toppers die geschoten werden op de demo. en ik weet ook zeker dat die geschoten werd in dit jaar geproduceerd is. verder weer een heerlijke cake met zijn blauw en goud wat het bij mij altijd goed doet.

      Comment


        Ik vind hem ook top. Komt er bij mij 2 x

        Comment


          Inclusief de geweldige intro van Fred:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

          Comment


            Fred is en blijft een held wat betreft demo's aankondigen, je hoort z'n enthousiasme gewoon

            over de wodka blue; ik heb 'm vorig jaar voor t eerst mogen aanschouwen, en ik stond echt versteld. de prijs kwaliteitsverhouding was zó sterk voor Nederlandse begrippen! Zelfs met de kwaliteitsvermindering is dit ding dubbel en dwars je centen waard!

            Comment


              Over deze cake ben ik nog het meest aan het twijfelen, vond namelijk de bon producten dit jaar allemaal wat minder. Maar vind het effect van deze cake gewoon erg mooi en op bovenstaand filmpje ziet hij er goed uit....Uhm dit wordt lastig
              Groeten...:)

              Comment


                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  Afgelopen zaterdag heb ik deze cake nog gezien op de demo in Vught. Wat mij betreft de grootste aanrader van de gehele demo. Mooi uitgewerkte boeketten en een cake met een goed tempo. Hij staat bij mij op de lijst voor dit jaar.

                  Comment


                    Wat zouden jullie mij aanraden deze of stars over paris van wolff ?

                    Comment


                      Ik heb ze alle 2 maar ik zou toch voor de wodkablue gaan dit is en blijft gewoon een topper!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Flameshot Bekijk bericht
                        Wat zouden jullie mij aanraden deze of stars over paris van wolff ?
                        Wodka Blue is beter dan SoP . SoP is ook leuk maar toch kwalitatief minder.

                        Comment


                          Ik deel de mening van Maiko, Wodka Blue is zeker mooier en meer vuurwerk voor je geld.

                          Comment


                            ik heb nog meer potten gepakt van deze collectie ik vind het zeer mooie potten voor een mooie prijs.

                            Comment


                              Helaas vorig jaar was ik laaiend enthousiast over Bonfireworks, dit jaar een heel ander verhaal. Zachte burst en geen grote uitwerkingen die ik vorig jaar zag bij de Wodka Blue (blauw was ook minder helder).

                              De Bonfirecakes die ik had (Wodka Blue, Miracle, Gorgeous_ werden compleet weg geblazen door de cakes van Zena. Jammer jammer jammer.

                              Comment


                                Ik snap niet wat iedereen te klagen heeft, vond het een geweldige cake.

                                Dan moet ik er bij zeggen dat ik hem nooit eerder in me collectie heb gehad.
                                Dus ik kan niet zeggen of ie minder is geworden in vergelijking met vorige jaren.

                                Maar er komen volgende jaarwisseling zeker meer van deze schatjes in mijn collectie.

                                Comment

                                Working...
                                X