Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Delight

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Standaard boeketten heb ik niet gezien?

    Eén van de beste cakes in zijn prijsklasse. Gigantische boeketten multicolor peony wat je bijna niet meer tegenkomt van deze kwaliteit. Super gewoon. Per twee heb je een constant gevulde lucht voor een top prijsje.
    Mee eens, Had er maar 1, maar was onder de indruk van de kleuren en grootte van de boeketten. Denk inderdaag per 2 of 3 een mooi spectakel.

    Comment


      #77
      bedoelde het standaart boeket van deze Caké en vond de boeketen verder ook erg mooi lekker groot

      Comment


        #78
        Hij was weer erg goed. Ik had de 2010 versie en die blijft gewoon echt super. Alleen blijf ik het jammer vinden dat er geen finale schot in zit dat zou hem misschien wel wat korter maken maar ook nog mooier! Blijft inderdaad uniek in zijn prijsklasse.

        Comment


          #79
          Had hier hoge verwachtingen van en die zijn helemaal waargemaakt door deze schitterende bak. Helaas geen filmpje maar de tri-color boeketten waren enorm. De rode blinkers pasten perfect en waren echt geweldig. De ontbrekende finale is het enige minpuntje. Maar als je deze pot met wat korting voor minder dan 15 euro kunt krijgen is het echt een must-have.

          Comment


            #80
            Wanneer je ze los schiet kan het niet hebben van een finale inderdaad een gemist zijn. Dat had ik bij Grof Geschut bijvoorbeeld... In een project kan het echter wel fijn zijn als er geen finale in zit

            Comment


              #81
              Had deze samen gekocht met de Intratuin omlabeling hiervan (Colour Explosions) en beide deden het super!
              Bovendien is de burst ook zo lekker van deze kleine Bonfire potjes.
              Vind alleen wel dat de prijs weer naar beneden kan want 16,95 euro per potje vind ik al naar de hoge kant gaan.
              Ik hoop echt dat Bonfireworks afziet van schandalige Diamond Collection praktijken.

              Comment


                #82
                Lekker potje hoor, hij viel wel een beetje in het niet omdat hij samen afging met 2 hydra's van OF. Ik had gelukkig nog de 2010 versie geregeld.
                Hij staat ergens in de 00:15 show, zal die binnenkort wel plaatsen.
                Op andere fora: bloodwake / mollyman

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door billyboem Bekijk bericht
                  Had deze samen gekocht met de Intratuin omlabeling hiervan (Colour Explosions) en beide deden het super!
                  Bovendien is de burst ook zo lekker van deze kleine Bonfire potjes.
                  Vind alleen wel dat de prijs weer naar beneden kan want 16,95 euro per potje vind ik al naar de hoge kant gaan.
                  Ik hoop echt dat Bonfireworks afziet van schandalige Diamond Collection praktijken.
                  Veel duurder moet het inderdaad niet worden 17.50 is de max

                  Comment


                    #84
                    Dit is zeker een leuk potje! Had er dit jaar 3 doorgelont (eerst 1 en dan 2 tegelijk er achteraan) en dat beviel me goed. Volgend neem ik hem in ieder geval weer!

                    Comment


                      #85
                      Mooie cake met grote effecten!
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Staren word je stil van.

                      Comment


                        #86
                        Een topper van jewelste! Eén van mijn favorieten als ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk. Grote, goed gevulde en mooi gekleurde boeketten.

                        Per twee geschoten op 0:30.
                        Een doorlont projectje met 6 16-shots cakes van Bonfireworks.Eerst Fantasy samen met Miracle, overgaand in twee keer Midnight Delight en tot slot twee keer D...

                        Comment


                          #87
                          Hoop dat hij niet slechter word dit jaar en de prijs niet hoger dan 17.50 dan neem ik er misschien wel 2 vooral met voor bestel korting

                          Comment


                            #88
                            Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #89
                              nee dit is niet meer mijn potje van toen .
                              oke de burst is nog even goed , maar als ik naar die peonys kijk denk ik nee .
                              die waren voorheen veel voller in mijn optiek
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                #90
                                gemixede gevoelen bij deze op het filmpje komt hij namelijk niet helemaal over zoals ik hem altijd gewend ben geweest, maar dat kan live anders zijn. Zo vond ik deze altijd een lekkere burst hebben en opvallend grote boeketten hebben en dat mis ik een beetje. Dat samen met de verhoogde prijs maakt hem van een zeker naar een onzeker.

                                Comment

                                Working...
                                X