Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    potverdikke wat jammer nou .
    dit was 1 van mijn favoriete cakes van bonnfire .
    ik heb al 2 jaar achter elkaar bonnfire .
    dit is dan het laatste jaar .
    heel jammer
    ik vind het nieuwe label er lelijk uit zien trouwens
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #92
      Video van mijn kant.

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #93
        Jemig wat een schijn nog van de prachtige cake zoals die in 2009 (of 08?) op de markt kwam...eeuwig zonde.

        Comment


          #94
          Ik heb bij ano vuurwerk een "oude" gekregen uit 2009! Ik neem aan dat ik van de oude heldere kleuren mag genieten! YES!

          Comment


            #95
            Oeh, dan bent u vandaag officieel een mazzelaar!
            De 2009 versie ben ik op verliefd! Ik bied 30 euro.

            Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Drek Bekijk bericht
            Ik heb bij ano vuurwerk een "oude" gekregen uit 2009! Ik neem aan dat ik van de oude heldere kleuren mag genieten! YES!

            Comment


              #96
              Bij mij kun je hem voor €29 krijgen! nee grapje. ik ben namelijk zelf ook al verliefd op de oude 2009 versie en ik was dus ook blij verrast dat ik die bij mijn bestelling zag zitten

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Drek Bekijk bericht
                Ik heb bij ano vuurwerk een "oude" gekregen uit 2009! Ik neem aan dat ik van de oude heldere kleuren mag genieten! YES!
                En hij was heel nice!wat een heldere kleuren. Super! Ben blij dat ik um niet heb verkocht...

                Comment


                  #98
                  Hij was gewoon zeer grof hoor. Ik heb er van genoten!

                  Comment


                    #99
                    Vond de kleuren juist tegenvallen..

                    Jammer again bon! 2011 versie trouwens..

                    Comment


                      Ik had zoals gezegd de 2009 versie en die was dus ook echt fantastisch. Super heldere kleuren die je niet snel tegenkomt in andere cakes en ook erg grote boeketten. Hij zorgde ook voor een flink gevulde lucht hij schoot namelijk alles er in 15 seconden eruit. Dat was wel minder omdat je bij deze cake per boeket er echt van kan genieten. Maar kijken of ik hem aan het einde van het jaar weer neem.

                      Comment


                        Cake die zijn naam waarmaakt, de buurt was mooi verlicht door de city lights harde burts knallen en een mooie kleuren in verwerkt.

                        Comment


                          Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            Jammer dat je gelijk de eerdere films hebt weggehaald, Ylke, zo zien we niet het verschil met vroegere versies.

                            Comment


                              Ja, die mogen van mij ook wel blijven staan. De cake is in elk geval nog lang niet terug op het oude en eerste niveau.

                              Comment


                                Deze was heel erg mooi, harde knallen en enorme boeketten. Beter dan een andere '25 grams' cake die ik had.

                                Comment

                                Working...
                                X