Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    had deze dit jaar voor het eerst en vond het een zeer mooie cake! grote boeketten en aardig heldere kleuren! voor 24.95 een aanrader!

    Comment


      #77
      deze had ik vorig jaar ook al en moet zeggen dat hij wel minder is geworden. maar het blijft gewoon in vergelijking met andere cakes een erg goede. heerlijk grote boeketten, harde bursts en super heldere kleuren. zeker weer de moeite waard.

      Comment


        #78
        Ja ook over deze cake ben positief, heerlijke felle kleuren temidden van witte blinkers gecombineerd met harde bursts. Ook deze per 2 geschoten, leverde een leuke 'sterrenpracht' op!

        Comment


          #79
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #80
            Ik vond deze wat tegenvallen. De effecten zijn wel groot, maar helaas overmatig zilver. Had graag meer kleur gezien. Deze laat ik volgend jaar staan.

            Comment


              #81
              Ik had ook graag wat meer kleur gezien, maar de kleuren die er wél in zaten vond ik erg mooi! Hopelijk wordt er wat mee gedaan en heeft hij dit jaar meer kleur, maar ik ben bang van niet...

              Comment


                #82
                2x City Lights

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Mooie cake, alleen een beetje eentonig qua kleuren.

                Comment


                  #83
                  Toch wel een mooie cake hoor,wat een kwaliteits filmpjes Thomaz
                  [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                  Comment


                    #84
                    Mooie film, kleuren komen goed over, en geeft ook aan dat dit echt wel een mooie cake is, zeker zo per 2 in een mooi tempo.

                    Comment


                      #85
                      Adviesverkoopprijs voor 2011: € 25,95

                      Comment


                        #86
                        Aardige cake. Felle kleuren met harde bursts. Film van afgelopen jaarwisseling:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #87
                          Aan het begin van het filmpje attendeer ik mn vriendin erop dat ze goed op de mooie kleuren moet letten, maar deze mooie kleuren vielen me vies tegen! Volgens mij is deze cake aardig op zn retour of ervaren jullie mede vuurwerkliefhebbers dit anders?

                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #88
                            Zo heb ik dit in ook ervaren. Net zo als de nieuwe Earcatcher. De eerste City Lights was echt retegoed, maar daar is niets meer van over.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                              Zo heb ik dit in ook ervaren. Net zo als de nieuwe Earcatcher. De eerste City Lights was echt retegoed, maar daar is niets meer van over.
                              Echt super jammer dit. De kleuren lijken mij flets. Heb m alleen dit jaar nog niet live gezien zeg ik erbij.
                              Zou t uit een andere fabriek komen o.i.d?
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #90
                                Dat roos / geel vond ik altijd super mooi, maar daar is echt niks meer van over en inderdaad erg flets
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X