Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    geweldige cake deze city lights .
    extreem heldere kleuren , en de peony's zijn echt groot .
    lijkt me 'n must have .
    www.thundershow.nl

    Comment


      #47
      Een cake met prachtige kleuren.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

      Comment


        #48
        Jammer is wel weer dat de Chinezen ook met deze cake aardig aan het rommelen zijn geslagen. De 2 cakes die in de demo zijn geschoten vond ik niet meevallen, de boeketten waren niet erg groot en het zilver/wit had de overhand. Echter werd er in de finale 1 geschoten die helemaal top was, je kon hem er zo uit met die prachtige grote boeketten waarin de aparte kleuren helemaal tot hun recht kwamen.

        Comment


          #49
          Ik zou inderdaad ook zweren dat die in de finale de 2009 (langer en meer kleur).
          versie is, en die tijdens de demo de 2010.
          Dat beide artikelen er waren maakt duidelijk dat je ook niets kan zeggen van de andere cakes. Kunnen net zo goed vérsie's van vorig jaar zijn...

          Comment


            #50
            Ik moet zeggen dat deze er toch gewoon goed uitziet?! Felle blinkers, boeketgrootte dik in orde en de bursts zijn ook ok voor zover ik kan oordelen op het filmpje. Mja, niets mis mee. Overigens heb ik de filmpjes van Pigi eens even vergeleken (die van 2009 VS 2010) en zie daarop geen significante verschillen tussen beide.
            Laatst aangepast door dabombe; 7 December 2010, 19:38.

            Comment


              #51
              Hier dan ook mijn film!

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                Deze vanavond live gezien en had er naar aanleiding van de filmpjes hoge verwachtingen van. Helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt. Het goud overheerst erg in deze cake waardoor de prachtige kleurencombinaties niet naar voren komen. Toch iets waarvoor je deze cake zou kopen, dus jammer dat dit er niet uitspringt.

                Comment


                  #53
                  Ik moet eerlijk zeggen dat deze inderdaad niet helemaal naar mijn verwachtingen presteerde. Echter moet je ook bij deze demo (vwl steenbergen) even een stuk afstand incalculeren wat je op de 31e niet hebt, dan sta je er zo goed als onder. Hoewel de boeketten van mij wat groter hadden gemogen vond ik het silver blink effect wel erg mooi en fel. Ik hoorde meerdere mensen om mij heen reageren in de zin van:'ow deze is toch wel erg mooi!' en 'best een leuke bak'. Met die laatste ben ik het 100% eens: het is gewoon een leuke bak! Moet ik wel aangeven dat ik een fan ben van blink effecten .

                  Comment


                    #54
                    Nee dit is inderdaad geen must-have cake.

                    Overigens, die afstand je moet incalculeren slaat eigenlijk nergens op, erwaren cakes bij die van diezelfde afstand velen malen beter presteren...
                    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                    Comment


                      #55
                      En nog maar een filmpje erbij:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Anthony bomb Bekijk bericht
                        Nee dit is inderdaad geen must-have cake.

                        Overigens, die afstand je moet incalculeren slaat eigenlijk nergens op, erwaren cakes bij die van diezelfde afstand velen malen beter presteren...
                        Mja gedeeltelijke mee eens. Er waren inderdaad cakes die op die afstand veel beter presteerden. Toch wil ik deze nog wel eens in de straat zien. Hoewel de boeketten inderdaad qua grootte onder deden voor enkele andere cakes en de bursts niet bijzonder hard waren. Er recht onder staan geeft toch een andere beleving. We gaan het zien .

                        Comment


                          #57
                          Ik dacht dat je deze cake ook vooral koopt om de kleuren die er in verwerkt zitten. Waren de kleuren wel gewoon goed als vanouds?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                            Deze vanavond live gezien en had er naar aanleiding van de filmpjes hoge verwachtingen van. Helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt. Het goud overheerst erg in deze cake waardoor de prachtige kleurencombinaties niet naar voren komen. Toch iets waarvoor je deze cake zou kopen, dus jammer dat dit er niet uitspringt.
                            goud in City Lights?! dat zat er vorig jaar niet in, zag dat gisteren nog bevestigd in de demoshow in Hoogkerk waar exemplaren van vorig jaar geschoten werden. Goud hoort daar absoluut niet in, kleurverstorend.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              goud in City Lights?! dat zat er vorig jaar niet in, zag dat gisteren nog bevestigd in de demoshow in Hoogkerk waar exemplaren van vorig jaar geschoten werden. Goud hoort daar absoluut niet in, kleurverstorend.
                              Ik denk dat hij gewoon zilver bedoeld. Jij hebt hem zelf gezien, dus dan weet je vast ook wel dat er voornamelijk zilveren blinkers in zitten

                              Comment


                                #60
                                Ja, dat klopt, hoop dat dat zilver bedoeld wordt ipv goud. Vind eigenlijk juist dat die gekleurde parels daardoor mooi tot hun recht komen, binnen dat blinkende zilver.

                                Comment

                                Working...
                                X