Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    .

    Ik vond deze cake de topper van avond in Rijswijk! Zo Goed. Ik ga er nog een bij bestellen in Lopik denk ik.

    paars/groen rood/blauw geel/roze. Zo veel en zulke goede kleuren in een cake had ik nog nooit gezien...
    Hallelujah...!
    Laatst aangepast door heartworm; 13 December 2009, 14:06. Reden: typo

    Comment


      #17
      Vond deze mooi. De rest van de cakes van 23,75 vond ik een beetje tegenvallen!

      Comment


        #18
        Dit is echt een cake die je puur vanwege de kleuren aan zal moeten schaffen. Zo is het roze ook écht roze. Alle kleuren zijn helder en diep van kleur. In tegenstelling tot wat Chunky zegt, vond ik juist dat de kleuren lang bleven hangen. Het boeket is rond, de burst is (wederom) prima.
        Ik ben zelf niet echt fan van 'gewone' peonies, maar de kleuren in deze pot maken hem toch zeker de moeite waard. De glitters erin ondersteunen de kleuren goed.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #19
          Deze cake is gewoon heel erg goed. Ik vind een standaard peony al erg mooi, maar dit is toch werkelijk prachtig. De kleuren zijn, zoals DarkSoul al zei, erg helder.
          Ook de prijs van deze supercake is dik in orde, met de lekkere burst en de mooie finale is dit een regelrechte aanrader!

          Comment


            #20
            Filmpje:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
              Ik ga er nog een bij bestellen in Lopik denk ik.
              Deze verkopen ze helaas in Lopik niet, ik had er ook al om gevraagd

              Comment


                #22
                Nog een filmpje:
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #23
                  Hmm, gaat wat sneller dan op 't productiefilmpje. Zijn de kleuren in 't echt gewoon goed fel? want op 't filmpje komen ze wat flets over.

                  Comment


                    #24
                    Klopt Richard, op het filmpje van Pieter komen de kleuren inderdaad flets over.
                    Toch wel moeilijk lijkt mij om het goed op film te krijgen.
                    Maar ik kan je garanderen dat de kleuren heel erg fel en mooi zijn.
                    Voor de mensen die van een cake houden met veel kleuren er in, is deze zeker een geschikte.
                    En de cake ramt er ook nog eens op los, goed tempo.
                    De effecten zijn standaard, peony,s, maar worden ondersteund door blink.
                    Ik blijf het een topper vinden.

                    Comment


                      #25
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Hierbij een filmpje van mij komen de kleuren mischien iets beter over, de city lights begint bij 5:40
                      "Fireworks are an art form that uses the night sky as the canvas."

                      Comment


                        #26
                        Ja inderdaad zeg! Waaaaaaaaaaaaaaauw, wat een mooie kleuren!!! Blij dat ik 'm al besteld had Vet mooi

                        Comment


                          #27
                          1e wat me opviel bij deze cake, waren de kleuren. Na hem 2x live te hebben gezien weet ik het zeker: hebbe hebbe hebbe !
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            #28
                            Fred, Kan je de effectomschrijving uitbreiden met: yellow and pink dahlia with white strobing.

                            Deze hebben ze nu ook bij Steenbergen! Smullen maar!

                            Comment


                              #29
                              Ik heb deze doorgelont, wat echt een ziek mooi effect gaf. Hij bleef maar doorschieten en de kleuren zijn echt heel mooi. Ik kreeg ook nog complimenten op het mooie geel wat in deze cake zit

                              Comment


                                #30
                                Vond het een zeer mooie cake, fraaie kleuren en een mooi tempo.
                                Heb een straatfilmpje gemaakt, kwaliteit is helaas wat minder;

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Mvg Frans

                                Comment

                                Working...
                                X