Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorgeous

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Frankeh Bekijk bericht
    Gadver wat een negatieve posts over deze cake. Zit er aan te denken om hem 2x te kopen om echt een spektakel te creeëren, maar volgens mij kan dat dus dik tegen gaan vallen.. Iemand nog recente filmpjes?
    Als ik jou was zou ik gewoon voor dat geld 3x treasure island halen!
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Laat ik dat nu toevallig ook doen...... halleluja!
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        ik heb er 4 besteld ik hoop dat ze goed gaan :/
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          Hoorde van de schieter op de demo dat georgeus nogal vochtig was. Maja is inderdaad iets minder maar veel minder niet. Gewoon lekker bij de kagel zetten als je hem hebt of in warme kamer dan komt het vast goed mensen. ( Niemand iets van de demo,s van vorig jaar geleerd ?

          Comment


            video van mijn kant.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Raaddebom.nl

            Comment


              Goed filmpje Smilli. Zo ken ik de Gorgeous weer, staat ook dit jaar weer op mn lijstje

              Comment


                wat ik op het filmpje van smili zie bevalt me al weer een stuk beter inderdaad.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  Ja hij presteerde erg goed, vond deze zelf erg mooi.
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    Smillie, zou jij erachter kunnen komen welke versie dit was? 2010/2011?
                    Door misschien een mailtje te sturen naar het bedrijf/vuurwerkwinkel die schoot?

                    Dit zou namelijk de doorslag kunnen geven van mijn keuze!
                    Erg bedankt!

                    Comment


                      Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
                      Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.

                      Comment


                        Oh, goedzo. Dan heb ik er goed aan gedaan hem niet te kopen.

                        Comment


                          Ik vind dit dus echt totaal niet goedzo. Ik weet dat je blij kan zijn dat jij hem niet besteld hebt, maar het is gewoon puur zonde dat zoeen top product als de gorgeous wat het altijd is geweest gewoon zo achteruit is gegaan. Ik ben trouwens ook erg benieuwd of er nog filmpjes komen van de demo van bonfireworks die vandaag is geweest.

                          Comment


                            Hoi allemaal ben nieuw hier maar ik ben wel al een tijd aan het meelezen..

                            Ik heb deze en nog 2 producten van Bonfire in mn bestelling staan..
                            Ik hoop dat het allemaal meevalt
                            Ik heb nuwel geleerd dat ik eerst de demo's moet afwachten voordat ik bestel ;-)

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                              Net weer gezien op een demo, en komt niet in de buurt van het filmpje van Smili. Wees er zeker van dat je dus de 2010 hebt, en koop hem anders gewoon niet.
                              Ik heb hem besteld in Leiden en heb daar best spijt van.
                              Kan zomaar zijn dat hij in de straat weer als vanouds presteert.Bon is echt een appart merk kwa constante kwaliteit.Ik hou mijn bestelling ook gewoon zoals het is mocht het tegenvallen,dan komt er dus geen bon hier meer in huis.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                @TLVD Klopt, ik heb hem vorig jaar ook gehad.. maar blijkbaar is bonfireworks op de geldtour.. en niet op klanttevredenheidstour.

                                Comment

                                Working...
                                X