Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorgeous

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kwintos ik geef je gelijk. Je blijft altijd wel stelletje zeikerds hier hebben. De echte vuurwerk liefhebber die ervaring met Bon Heeft Die weet dat er nogal met de demo,s in vorige jaren ook gedoe was. Verder sprak ik een schieter voor demo.s die Bij Mij in de buurt Bon Had geschoten en volgens hem waren de Cakés van 2011 nog wat vochtig en valt het tegen over vorig jaar toen hij op die afstand stond niet tegen. Kwaliteit zou iets minder zijn bij hem maja we zien wel ben voor 90 procent zeker dat het wel goedkomt tijdens oud en nieuw.

    Comment


      Ik heb hier een 2010 versie van gekregen! Evenals de wodka blue, die is ook van 2010. Treasure Island is van 2011.. ben benieuwd hoe ze gaan presteren!

      Comment


        Ik heb ook de 2010 versie in mijn bezit. Van andere Bon produkten ook allemaal de 2010 versie!

        Comment


          de Gorgeous is voor dit jaar al helemaal landelijk uitverkocht
          en wordt dit jaar ook niet mee gelevert dus als je hem hebt heb je geluk

          Comment


            dan heb ik dus geluk

            Comment


              Ik heb er 2 van 2011 bij vuurwerkmagazijn gekocht. Ze staan lekker warm boven de kachel, anders krijgen ze het zo koud
              Ik hoop dat het het verschil maakt, als ze al 'vochtig' zijn.
              'War does not determine who is right, only who is left.'

              Comment


                Ik heb er ook een van 2011... ik ben benieuwd...
                Jullie horen het volgend jaar wel..

                Comment


                  2x de 2011 versie gekregen, bij Vuurwerk4all

                  Ik ga ze pas op 0:00 verstoken, dus de dag erna komt er een filmpje pas van ;)

                  Comment


                    Dit was de laatste sierpot die ik afstak en ook zeker de mooiste. 40euro vind ik een hoop geld voor één pot, maar deze was het waard. Super mooie grote gouden/roud boeketten die in rap tempo er worden uitgeschoten. Volgend jaar denk ik weer mijn afsluitende sierpot! Had wel de 2010 versie, dus weet niet hoe de 2011 versie presteerde, als die ook zo goed was dan wel iig!

                    Comment


                      Zeker een mooie pot, 2 tegelijk dus afgeschoten, volgens mij deed ie niet onder voor de 2010 versie

                      Comment


                        Ik had ook de 2011 en was er zeer tevreden mee..
                        Ik neem hem daarom volgend jaar zeker weer.

                        Comment


                          Alle negatieve berichten waren wat mij betreft volledig onterecht. Hier 2 stuks 2011 tegelijk, maximaal gevulde lucht en keiharde dreunen. Ik neem ze zeer zeker dit jaar weer
                          'War does not determine who is right, only who is left.'

                          Comment


                            Kwalitatief een mooie pot.
                            Alleen schoot die van mij salvos van 6?
                            Opzich ook niet verkeerd ,
                            maar had hem na vorig jaar anders in mijn geheugen staan.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              En zo zien we weer het viel allemaal Mee !!!!

                              Comment


                                ik had er 4 doorgelont was zeer mooi, film jammer genoeg mislukt ;( zoals vele van me films
                                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                                Comment

                                Working...
                                X