Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Wave

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Wave

    Artikelnummer: 2008
    Artikelnaam: The Wave
    Netto Kruitgewicht: 375 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Pink tail crackling golden wave to pink/green tail;crackling golden wave grass green;blue tail crackling golden wave seablue
    Richtprijs 2012: € 26,95


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2012, 21:34. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2012 toegevoegd

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Prachtige effecten zeg, mooie heldere sterren ertussen. Tempo vind ik alleen wel wat vreemd, je ziet versnellingen die niet goed uitkomen, dat rustige opvolgende tempo hoor meer bij dit effect.

      Comment


        #4
        Weer zo'n pracht cake van Bon!! Ik denk dat ik dit jaar ver over mijn geplande budget moet heen gaan om alle prachtige dingen te kopen
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Een hele mooie cake dit, het word inderdaad erg moeilijk om binnen het geplande budget te blijven.

          Comment


            #6
            Hele mooie cake inderdaad, maar ik mis iets hmmmmm.............oww ik weet het !!!! de crackling is ff kwijt.

            Comment


              #7
              het roze komt niet heel helder over, en de zeeblauw ook niet maar dat probleem is bekend. Ik vermoed dat het met de kleuren irl ook helemaal goed zit, en dan heb je hier gewoon alwéér een hele mooie nieuwe cake van Bonfireworks! Wordt idd puzzelen qua budget...

              Comment


                #8
                ik mis helemaal niks deze cake is helemaal kompleet .
                oke mischien wat mines zou wel mooi zijn maar tot nu toe is er niks op aan te merken . als er crakling in deze cake zou zijn verwerkt zou het efeckt alleen maar rommelig worden
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                  ik mis helemaal niks deze cake is helemaal kompleet .
                  oke mischien wat mines zou wel mooi zijn maar tot nu toe is er niks op aan te merken . als er crakling in deze cake zou zijn verwerkt zou het efeckt alleen maar rommelig worden
                  ik zou dan toch maar eens ff de bij behorende beschrijving lezen, staat toch duidelijk dat er crackling in zou zitten, en die zit er dus niet in, de vraag is nu:klopt de beschrijving niet? of het effect niet?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door palmtree Bekijk bericht
                    ik zou dan toch maar eens ff de bij behorende beschrijving lezen, staat toch duidelijk dat er crackling in zou zitten, en die zit er dus niet in, de vraag is nu:klopt de beschrijving niet? of het effect niet?
                    de berschrijving daar zal het wel aan liggen
                    anders zag je het ook wel terug
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      heerlijke mooie cake weer hoor...mooie heldere kleuren met bijbehorende wave (of palm)..maar mis idd de crackling of de beschrijving moet worden aangepast

                      Comment


                        #12
                        Ik heb de omschrijving van het Youtube filmpje overgenomen.
                        Ik zal de exacte omschrijving aan Bert van Bonfireworks navragen.
                        Want inderdaad, crackling (gelukkig maar) komt in het verhaal niet voor

                        Comment


                          #13
                          Woow wat een lekkere cake weer van Bon. Ben benieuwd maar het kost prijsje voor deze topper.

                          Alleen vond er wel een erg raar tempo in zitten, wel een soort van dubbelen finale niet verkeerd hoor.

                          Comment


                            #14
                            Ja de prijzen.. das idd weer ff afwachten, puzzelen wordt het weer hoor! Welke cakes neem ik en welke weer van wolff en ga zo maar door! Maar, bonfireworks weet mij zeker te boeien dus dat komt absoluut in het assortiment, Ook deze cake.
                            Ik denk dat de kleuren op film ook anders/minder fel zijn dan in het echt, harde bursts en ja voor mij hoeft er geen crackling in, daar wordt het naar mijn mening dan weer te rommelig voor aangezien, zoals al eerder is geschreven, het tempo een beetje apart is. Gewoon zo laten dus!
                            Smaken verschillen he?!

                            Comment


                              #15
                              kleuren zijn in het echt meestal nog feller en helderder hoor!
                              Dat staat ook voor bonfire die heldere kleuren
                              Maar daar zijn tegenwoordig meer importeurs goed mee bezig

                              Comment

                              Working...
                              X