Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Endeavour

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Endeavour

    Artikelnummer: 2011
    Artikelnaam: Endeavour
    Netto Kruitgewicht: 375 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Silver tail to silver coconut pistil with blue stars / silver tail to silver coconut pistil with green stars / silver tail to silver coconut pistil with red stars
    Richtprijs 2012:€ 26,95


    Productfilm Demo 2012
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.





    + http://www.youtube.com/watch?v=oVVXg...e=channel_page" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
    http://www.youtube.com/watch?v=oVVXg...e=channel_page"> http://www.youtube.com/watch?v=oVVXg...e=channel_page" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2012, 21:39. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2011 toegevoegd

    #2
    Weer een heerlijke 25 shots cake. Coconut pistel op deze manier. Dat zie je niet zo vaak. Meestal zijn het maar een paar tails. Die dan de palm vormige kern vormen. Dus weer een cake. Die mooi in het rijtje. van de overige 25 shots cakes past.
    Laatst aangepast door skyrider; 20 September 2009, 14:52.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Deze is echt te mooi, met deze cakes hoef je geen illegaal meer te halen.

      Comment


        #4
        Inderdaad, wat een prachtige cake. Een erg mooi effect wat je niet vaak ziet. Het effect ziet er ook erg goed uit, qua vorm en volheid (van het boeket). Zit ook nog een leuke finale in de cake. Gewoon een mooi product dus, ben benieuwd naar de prijs.

        Comment


          #5
          prachtige cake, meet een gunstig prijsje wordt dit vermoed ik een topper.
          Alleen vind ik hem wat hoog gaan, weet niet of ik me hierbij vergis ofzo.

          Comment


            #6
            Hebben, hebben, hebben!

            Een topper van een cake.

            Bloedmooie effecten zijn het, doet me een beetje aan de Panter van Wolff denken, maar deze nog net iets beter uitgewerkt!

            Comment


              #7
              Een juweel van een cake. Dit gaat een topper worden. Absoluut.
              Prachtig die zilveren tail naar coconut met pistil.
              Fraai uitgevoerd,volle mooie effecten.
              Nu al een must have voor mij.

              Comment


                #8
                zo hoort het! de effecten zijn zeer netjes uitgewerkt en en tempo ligt ook goed.
                de kleuren in deze cake komen ook netjes uit de bus.
                nog even afwachten wat de prijs doet maar bon heeft eigenlijk al aardig wat producten waar ik iets in zie voor komende oud en nieuw.

                Comment


                  #9
                  damn....dan denk je alles gehad te hebben.....
                  dan zie je wederom een nieuwe cake..en kijk je al met een verlekkerd gevoel het filmpje...
                  en daarna:
                  Wat een heerlijke cake zeg!

                  die moet ik gewoon hebben....tenzij hij heel erg duur is...
                  Ook erg mooie heldere tails hoor, super!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                    Hebben, hebben, hebben!

                    Een topper van een cake.

                    Bloedmooie effecten zijn het, doet me een beetje aan de Panter van Wolff denken, maar deze nog net iets beter uitgewerkt!
                    Ik moest inderdaad ook meteen aan de Panter denken! Deze cake schiet in een lager tempo, maar ondanks dat kan hij zeker met gemak aan de Panter tippen!
                    Maar of hij dat echt kan.. dat ligt natuurlijk nog aan de prijs

                    Comment


                      #11
                      erg mooi ding , goeie palmen , heldere kleuren .
                      ben erg benieuwd naar de prijs en of er 'n dealer hier in de omgeving komt .
                      www.thundershow.nl

                      Comment


                        #12
                        ja dit is een toppertje. Dat zie je niet vaak dat een peony met palmtree goed uit de verf komt met dit kaliber. Mooie heldere kleuren ook op de video.
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          #13
                          Rest mij alleen toe te voegen...: Kopen!

                          Comment


                            #14
                            Soowhee, pure kwaliteit. Geweldig. Perfecte vormen, perfecte kleuren, perfect ritme. Geen nieuwe effecten ofzo, maar gewoon kwaliteit van de bovenste plank. Topmateriaal.

                            Comment


                              #15
                              alles is al gezecht over deze cake.
                              wat een gigantiesch mooie bak!!
                              kopen kopen doorlonte en kopen!

                              Comment

                              Working...
                              X