Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Comets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Een verschrikkelijk lekker tempo en harde bursts!
    De crossettes gaan hoog in de lucht en breed uit elkaar.
    Het enige minpuntje van deze cake is dat die iets te kort duurt maar de prijs (30 euro) is alleszins redelijk.

    Comment


      #92
      Wat een lekkere bak, ik vond hem eigenlijk nog beter dan de showtime versie doordat deze witte tails bevat.
      Op andere fora: bloodwake / mollyman

      Comment


        #93
        Bij deze nog mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling! Geniet er van

        Mijn broer had eigenlijk geen cakes, dus had ik hem wat cakes gegeven om af te steken. Onder andere deze Splitting Comets (hij had al op Youtube gekeken, was helemaal enthousiast haha).

        Splitting Comets, een mooie crossette cake van Bonfireworks. Prachtige felle kleuren en goed uitgevoerde effecten.

        Comment


          #94
          De versie's die ik dit jaar heb gezien bij showtjes hebben geen witte tail-crosette's meer en daarmee is deze bak gewoon erg mooi. Dit jaar samen met crosette-concurrenten van Cafferata en Wolff bij mij in de straat.

          Comment


            #95
            weet iemand de karton inhoud hiervan?

            Comment


              #96
              er zitten er 8 in een karton.
              'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

              Comment


                #97
                @Pyroguy: mooi filmpje maar zijn dat nou 2 Splitting Comets doorgelont achter elkaar of duurt die gewoon 2 keer zo lang als die ik had (18sec)?

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door billyboem Bekijk bericht
                  @Pyroguy: mooi filmpje maar zijn dat nou 2 Splitting Comets doorgelont achter elkaar of duurt die gewoon 2 keer zo lang als die ik had (18sec)?
                  Is er gewoon 1 tel het aantal schoten maar.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door billyboem Bekijk bericht
                    @Pyroguy: mooi filmpje maar zijn dat nou 2 Splitting Comets doorgelont achter elkaar of duurt die gewoon 2 keer zo lang als die ik had (18sec)?
                    Nee, het was echt maar één cake. Anders had ik het er wel bij vermeld

                    Comment


                      Thanx kwintos & pyroguy!
                      Ik vind 'm nog steeds mooi maar het tempo ligt zo veel lager dan de cake die ik had.
                      Hier een filmpje van mijn Splitting Comets (2011-2012):

                      3e Test Video (Bonfireworks)Klein spul in de vooravond.Ik vergat de camera van de night shot af te halen dus nu zijn al mijn vuurwerkfilmpjes helaas gefilmd ...


                      Ik was dus vergeten om mijn camera van de nightshot stand af te halen dus helaas geen kleur maar zwart/wit :(

                      Comment


                        Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          tempo is er aardig uit zo te zien en ik mis zilver?
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            de tails zijn wel echt een gemis en het tempo is ook iets lager idd.
                            Ook de afwerking vond ik niet echt gaaf. Bij deze cake echt jammer want dit was een hele goede crosette cake.
                            greetzzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Koleren!
                              De mooiste bon cake is nu ook al verkloot.
                              Dat het zilver et uit is vind ik niet erg.
                              Dat het tempo trager is vind ik al minder leuk.
                              Maar dat de crossettes vaak het niet doen vind ik pas echt erg..
                              Sjonge jonge!

                              Comment


                                Prachtige cake!! Crossette is mijn favoriete effect. Nu het tempo omlaag is en het silver eruit is vind ik dit toch een heerlijke cake om ergens in te verwerken. Ik snap dat het een gemis is dat het zilver eruit is gehaald maar dit was net de kleur die er zo erg tussenuit viel doordat deze veel dikker was uitgewerkt dan de andere kleuren. Ik vind hem prima zo!

                                Comment

                                Working...
                                X