Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten2302 Bekijk bericht
    Je hoeft ze niet alle twee te kopen hoor! Alleen afgelopen jaar was de golden willow best snel uitverkocht geloof ik.

    Ik heb Golden Willow en Sunrise meegemaakt, ik vind de Golden Willow persoonlijk het mooiste!

    Bij vuurwerk land steenberg zaten de golden willo en brocade crow vorig jaar in een pakket en kon je ze niet los kopen.
    www.youtube.com/akhfireworksteam

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door rbfirework Bekijk bericht
      Weet dat de vraag hier boven ook al staat maar toch,
      welke is nu beter dezen of de golden willo?
      En neem dan ook mee dat je bij aankoop van de golden willo ook de brocade crow er bij moet nemen.

      Wil meerdere golden willo blokken gebruiken in men finale, en als ik dan bijv. 20x die van zena pak moet ik ook 20x de brocade crow er bij pakken, nu vind ik dat niet erg maar ja men budget is er niet zo blij mee haha. Als het verschil zo groot is ja dan moet het maar maar als het verschil minuscule is tja.

      Of misschien toch de wonderful haven (crown collection), is ook mooi goud met blauw.

      Voor nog geen 20.- per stuk gewoon de Sunrise nemen, je moet dan wel een vol karton kopen.
      Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

      Comment


        #78
        Persoonlijk ben ik benieuwd of de Sunrise beter is dan de Golden Dream (Dream Collection Bonfireworks). Iemand daar iets zinnigs over te zeggen.

        De prijs maakt met niet uit, het gaat me om welke van de twee een groter effect heeft. De Golden Dream lijkt me iets voller terwijl de Sunrise enorm lijkt.

        Comment


          #79
          Totaal verschillende effecten, Het is maar net wat jezelf mooier vind ;) Daar kunnen we voor jou niet over oordelen..
          Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

          Comment


            #80
            Adviesverkoopprijs voor 2011: € 32,95

            Comment


              #81
              Ondanks dat ik het een mooi effect vind wat in de Sunrise zit heb ik hem toch nooit genomen omdat ik hem net iets te duur vind in verhouding tot andere cakes. maar dat wilt niet zeggen dat ik hem niet mooi vind.
              Filmpje Sunrise:
              (HD)
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #82
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #83
                  Zeer mooie pot. Gefilmd tijdens de demo van Ed Raket. Deze is per 1 geschoten. Filmpje:

                  Sunrise van Bonfireworks tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #84
                    Hij ziet er inderdaad mooi uit. Maar 14 seconden voor €33? Mij iets te veel van het goede.

                    Comment


                      #85
                      Is die nou veranderd? Omdat die eerst elke keer per 2 schoot, en op het filmpje van vuurwerkbieb vind ik hem beter overkomen .
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #86
                        Sunrise, per 2 geschoten op de demo van Valk Vuurwerk in Nijverdal.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                        Comment


                          #87
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #88
                            Had hem in de collectie dit jaar, redelijk tevreden maar had er toch iets meer van verwacht. Jammer genoeg was mijn camera niet in staat de effecten er mooi op te krijgen.

                            Filmpje:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #89
                              Ik vond hem weer erg lekker gaan hier! Blijft echt een erg mooie bak. Heerlijk dat donkere goude wat lang blijft hangen en wat ook met een flinke burstknal vrijkomt. Ik had de 2010 versie nog die per salvo's van twee schoot en dat was echt geweldig. Alleen de stijglading leek mij iets te krachtig aangezien hij erg hoog ging. De boeketten leken hierdoor wat kleiner, maar dat maakte niet veel uit. Aan het einde van het jaar hopelijk weer in mijn collectie

                              Comment


                                #90
                                Ik vond hem ook geweldig, en ook de mijne schoot per twee ( ik had nog de versie 2009-2010 staan ) en ik was dan ook zeer verrast omdat ik de filmpjes van dit jaar behoorlijk matig vond en had verwacht dat mijn cake dat ook zou zijn maar niets is minder waar en werden wij heer getrakteerd op een spektakel wat bijna overeen kwam met de china filmpjes van Bonfireworks uit 2009 en dat was mij een waar genoegen om dat te mogen aanschouwen.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X