Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ben het met de vorige sprekers eens.
    Een van de weinige cake,s van Bonfireworks waarvan ik niet onder de indruk was.
    Geen slechte cake hoor, maar minder als op het filmpje.
    Wel mooi alleen dat goud, maar daarvan hebben we er meer en voor minder geld.

    Comment


      #32
      Ook ik vond deze niet denderend. Het is gewoon een gouden willow. Niets meer, niets minder. Ik vind hem vrij saai, maar hij leent zich wel voor doorlonten en combineren van cakes. Maar als je dan de prijs ziet, bedenk je je dat je andere willow cakes kan krijgen voor minder geld.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #33
        Filmpje gevonden van de Sunrise, geschoten bij de demo in Lopik van gisteren:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        De TWEEDE HELFT welteverstaan.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #34
          De Golden Willow lijkt mij een betere keuze. Handig dat Frits Pen zowel Bon als Zena verkoopt

          Comment


            #35
            Ok, ik heb deze al besteld maar weet dus nu beter hoe deze in de volgorde te plaatsen: tussen wat kleur,meer geweld en grotere boeketten. Veel dank aan de bezoekers van deze demo('s) !!

            Comment


              #36
              Filmpje:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

              Comment


                #37
                Toch opvallend om te zien dat bij beide demo's de versie van het oude filmpje is geschoten...

                Ik vond deze op de demo in Lopik ook niet erg indruk maken. Hopelijk biedt de Golden Willow meer plezier!!!

                Comment


                  #38
                  Dit goud is echt heel erg dun, want volgens mij was het toch echt deze die ik net zag in een show (ken geen cake van B&W die er zo uit ziet) Burst was gewoon goed hard, en de boeketgrootte was ook ok: niet opvallend enorm, maar zeker ook niet zo klein als sommigen vreesden. Enige minpuntjes dus mss dat het goud bijna té dun is, en dat het wat langer had mogen blijven hangen/vallen.

                  Comment


                    #39
                    Deze op de demo van de vuurwerkhal gezien en was erg te spreken over deze cake. Heb hem dan ook twee keer in een goudproject verwerkt. Vind het zeker geen slechte cake, hij onderscheid zichzelf wel van de rest vind ik. De 'soort' goud en de rustige manier van vallen, heerlijke cake!
                    "Amor fati: let that be my love henceforth!

                    Comment


                      #40
                      Ik snap de negatieve reacties niet van deze cake. Had hem op de gok er bij genomen want ik was in een impulsieve bui in de vuurwerkshop Ik vond hem erg mooi, mooi groot en de lucht was even mooi gevult met meerdere gouden burst's te gelijk in de lucht. Moet er dan wel even bij zeggen dt ik dan ook een enorm willow fan ben
                      Guess who's back?

                      Comment


                        #41
                        Hier dezelfde ervaring, ik heb er twee tegelijk geknald en moet zeggen dat ik het super vond. Hij knalt de schoten erg snel wat betekent dat de lucht lekker gevuld is, dikke aanrader.
                        "Amor fati: let that be my love henceforth!

                        Comment


                          #42
                          Door eigen (ook van leverende persoon hoor) domme onoplettendheid bij afhalen heb ik deze moeten missen Hij werd nog opgehaald maar allevier (incl. verkoper) waren we afgeleid door 't doornemen van de bestelling en waren we te vroeg weg...zonder Sunrise. Wellicht volgend jaar in de herkansing.

                          Comment


                            #43
                            Guess who's back?

                            Comment


                              #44
                              straatfilmpje van de sunrise 2 keer

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                              Comment


                                #45
                                Straatfilm 31-12-2009 met dank aan mhageneesp25
                                De filmer vond deze cake goed, luister maar naar zijn commentaar:

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X