Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outrageous

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Had hem dit jaar voor de 3e keer, en is ook gelijk de laatste keer. Blijft op zicht geen lelijke pot maar het lekkere tempo is er helemaal uit.

    Comment


      Ik had de 2010 versie nog kunnen krijgen en die was echt helemaal geweldig! in 15 seconden was hij helemaal weg, maar dan heb je ook echt een geweldig gevulde lucht Ben benieuwd of hij dit jaar weer veranderd maar dat is weer 11 maanden wachten.

      Comment


        Hmm ja ik had er dit jaar 2 en eigenlijk leek het net of ik 2 keer de Wodka Blue had. Ze blijven erg mooi maar toch zijn ze wat duur voor de prijs die je ervoor moet betalen.

        Dit jaar maar eens goed overwegen of ik ze nog een keer zal nemen.
        [B]Phantom[/B]

        Comment


          Het blijft een mooie cake. Effecten waren volgens mij een tikkeltje kleiner dan vorig jaar. Filmpje:

          Outreagous (Bonfire) Oud en Nieuw 2011-2012. Prachtige cake met laag aan de grond en in de lucht mooie gouden effecten. Gefilmd met Panasonic SD90.
          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            ook ik laat deze volgend jaar staan, effect een stuk compacter en ook de tails waren ver te zoeken. nog steeds een mooie bak maar dan moet er minimaal 15 euro af.

            Comment


              Bij ons was hij nog steeds baas van de straat, dus ik denk dat ik nog een oude versie had. Desondanks vond ik het een geweldige cake, en zoals hij is op het filmpje van Vuurwerkkoning zou ik hem nog steeds kopen.
              Die gast van die filmpjes...

              Comment


                Op het filmpje van vuurwerkkoning ziet hij er super uit!
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  Voor mij nog steeds een fantastische cake en ook zeker zijn geld waard. Jammer wel dat er twee verschillende tempo's in de cakes zitten namelijk een hele snelle en de wat langzamere. Zelf prefereer ik de snelle waardoor je een lekker volle lucht krijgt

                  (HD)

                  Comment


                    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                    Comment


                      is de amazing memories een omlabeling, of een totaal andere cake?

                      Comment


                        Bij mij vond ik het tempo vrij langzaam. Deze cake in zijn eentje vind ik net wat te mager. Als je deze per 2 of 3 zou schieten zou het een stuk mooier zijn.

                        Comment


                          Outrageous : Bon fireworks

                          Laatst aangepast door bolle-040; 23 February 2015, 10:46.
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                              mooi hoor!
                              lekkere dikke tails met mooie gouden palmen en rap tempo
                              Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                                zo lekker blokkie zeg, goede knallen mooi tempo. weet zo 123 de prijs niet, maar ik zeg toppie joppie!!
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X