Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dealers BonFireWorks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Nieuwe dealer:

    Adresgegevens
    Frans Mulder
    Hoogstraat 78
    2851 BH Haastrecht
    Tel. 0182-501625
    Mail : [email protected]
    Web: http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/vuurwerk/

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
      Een toevoeging aan de dealerlijst (reeds bestaande dealer)

      Roenhorst VoF
      Doetinchemseweg 119 - 7054 BA WESTENDORP


      http://www.roenhorst.com/index.htm
      Zojuist op FPM gelezen, voor de mensen die graag grotere aantallen inkopen.
      Roenhorst heeft zeer aantrekkelijke karton kortingen m.b.t. Bonfireworks en Marijn (rond de 30%);
      Houthandel Roenhorst in Westendorp levert een zeer uitgebreid assortiment tuinhout, douglas hout, diverse overkappingen en accessoires.
      Mvg Frans

      Comment


        #78
        Weet iemand waarom Bonfirfeworks zelf geen dealerlijst op de site heeft staan?
        Zijn ze nu nog aan het onderhandelen met mogelijke verkooppunten?
        Het lijkt mij voor Bonfireworks toch wel een beetje de tijd ervoor worden...

        PS: Wie weet waar in de regio Flevoland / Utrecht de Gorgeous word verkocht?
        Ben er nu al een tijdje naar aan het speuren en spitten op het net, maar
        ik vind deze maar steeds niet...

        Comment


          #79
          Firedragon, biedt 1-2-3 vuurwerk uit Lopik jou uitkomst?

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
            Zojuist op FPM gelezen, voor de mensen die graag grotere aantallen inkopen.
            Roenhorst heeft zeer aantrekkelijke karton kortingen m.b.t. Bonfireworks en Marijn (rond de 30%);
            http://www.roenhorst.com/downloads/v...actie-2009.xls
            Frans, de kartonnen actie van Roenhorst staat al een paar weken op onze site:

            Comment


              #81
              Vuurwerkhalle is online! Kijk en bestel!
              www.vuurwerkhalle.nl

              Comment


                #82
                Martijn gefeliciteerd met de nieuwe website.
                Waanzinnig lage prijzen trouwens. Top.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Martijnm Bekijk bericht
                  Vuurwerkhalle is online! Kijk en bestel!
                  www.vuurwerkhalle.nl
                  Moet dat nou weer op dit forum

                  Comment


                    #84
                    Katan vuurwerk wenst martijn veel succes met zijn nieuwe winkel

                    Comment


                      #85
                      Komen er dit jaar nieuwe dealers bij? En weet iemand of er een dealer in Noord-Holland en dan in de omgeving Hilversum zit?
                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                        Komen er dit jaar nieuwe dealers bij? En weet iemand of er een dealer in Noord-Holland en dan in de omgeving Hilversum zit?
                        Ik wou dat het waar was!!
                        Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat er geen verkooppunt in onze woonplaats zal komen dit jaar Bassie.
                        Maar wat niet is kan nog komen.
                        Pyrovoordeel van de familie Harten (veenendaal/ede) is voorlopig voor ons de dichtsbijzijnde heb ik het idee.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
                          Weet iemand waarom Bonfirfeworks zelf geen dealerlijst op de site heeft staan?
                          Zijn ze nu nog aan het onderhandelen met mogelijke verkooppunten?
                          Het lijkt mij voor Bonfireworks toch wel een beetje de tijd ervoor worden...

                          PS: Wie weet waar in de regio Flevoland / Utrecht de Gorgeous word verkocht?
                          Ben er nu al een tijdje naar aan het speuren en spitten op het net, maar
                          ik vind deze maar steeds niet...


                          Ik heb hem zien staan in Leiderdorp bij:vuurwerk4all
                          prijs € 32,50

                          het is wel geen flevoland/utrecht, maar met de auto gewoon A6 , a1, A9 en dan A4; ca 45 minuten rijden
                          Laatst aangepast door g-inc.; 14 October 2010, 13:50.

                          Comment


                            #88
                            Beste mensen,

                            Voor zo ver ik weet komen er in Leerdam en Arkel (omgeving Utrecht) twee dealers bij waar het verkocht gaat worden!


                            http://www.vuurwerkleerdam.nl (nog niet online)

                            Gegroet,
                            Een echte Leerdammer eet kaas.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Ik wou dat het waar was!!
                              Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat er geen verkooppunt in onze woonplaats zal komen dit jaar Bassie.
                              Maar wat niet is kan nog komen.
                              Pyrovoordeel van de familie Harten (veenendaal/ede) is voorlopig voor ons de dichtsbijzijnde heb ik het idee.
                              123vuurwerk.nl in lopik is drie kwartier rijden van uit almere dus dat is toch voor jullie dan toch ook dicht bij. ik ga ook altijd naar almere.

                              Comment


                                #90
                                Vuurwerkgigant Franeker gaat als eerste en voorlopig als enigste in Friesland Bonfire produkten verkopen.

                                Comment

                                Working...
                                X