Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website Bonfireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Website Bonfireworks

    Bedrijfgegevens
    Bonfireworks B.V.
    Postbus 166
    7100 AD WINTERSWIJK
    Eelinkstraat 67
    7101 JK WINTERSWIJK

    T: 0543-516766
    M: 06-23055526




    Website:
    http://www.bonfireworks.nl/

    #2
    En op de site staan ook de filmpjes van alle 10 producten. Mooi om te zien, leuk om er een nieuwe importeur bij te hebben. Ben benieuwd wat dat ook volgend jaar verder nog gaat brengen.

    Comment


      #3
      Goed nieuws een nieuwe importeur.

      En de site ziet er erg goed uit erg overzichtelijk, makkelijk maar wel mooi.
      Alle filmpjes staan er op van de producten heb ze allemaal even bekeken en er zitten erg goede tussen, ze pakken het meteen goed aan.
      Er staan duidelijke dingen bij Veiligheid en een filmpje over de (gaas)korven die om de kartonnen in Nederland is verpakt en woord, nog nooit eerder z'n filmpje gezien

      Aanrader om even een kijkje te nemen.

      Comment


        #4
        Mooie overzichtelijke site en nette filmpjes.. Al vind ik het rood/groen gehalte in het vuurwerk wel erg aan de hoge kant.. Blessing Pearls vind ik echt prachtig.

        Comment


          #5
          Sinds vandaag is de website van mijn favoriete dealer online. Zie ik in het assortiment bonfire staan. Hmm dacht ik daar had ik iets over gelezen. Kom ik hier aan het nazoeken zie ik een adres hier in het dorp staan ????? Blijkt mijn dealer zelf vuurwerk te importeren! Ik hou de fora het hele jaar door in de gaten, maar dit heb ik compleet gemist.

          Bij deze alsnog succes gewenst dames en heren bij Bonfire/Westerbrink. Ik kom dit jaar zeker een paar potjes halen om te proberen.

          Zo nu ga ik eerst de filmpjes op die website bekijken.

          Comment


            #6
            De nieuwe website is online:
            http://www.bonfireworks.nl

            Comment


              #7
              het blijft een mooie site met goede producten met een mooi label, alleen dit snap ik niet :

              W026 - Dragon Thunder (NIEUW!)
              Netto kruitgewicht (g): 6
              Aantal schoten: 1
              Verpakking karton: 36/6
              ( voor seizoen 2010 NIET leverbaar! )

              Ook jammer vind ik dat de Oriental Collectie een nieuw label heeft, de nieuwe is wel mooi, maar ja die oude was gewoon super mooi !
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                die dragon thunders waren toch niet goedgekeurd?
                Laatst aangepast door sjopies; 2 November 2010, 12:31.

                Comment


                  #9
                  Klopt, dit is een bericht voor volgend jaar. Dit jaar zijn ze niet te koop.

                  Comment


                    #10
                    Complimenten aan Bonfireworks voor de nieuwe site, ziet er top uit!
                    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                    Comment


                      #11
                      De site heeft weer wat opties erbij en denk dat het zo wel wat is.. ;)
                      AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Klopt, dit is een bericht voor volgend jaar. Dit jaar zijn ze niet te koop.
                        Maar stiekem nog wel een filmpje van Dragon Thunder op de Bonfire-site!!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment

                        Working...
                        X