Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dragon Thunder ( Singleshot )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Van de 6 soorten single shots die ik dit jaar had waren dit echt de slechtste. Van de 18 stuks die ik had knalde er een stuk of 6 al op 1 meter hoogte wat soms voor gevaarlijke situaties zorgden. Knal was ook niet hard, geen effect en veel voetjes vielen er vanaf Conclusie eens maar nooit meer.

    Comment


      Vielen me tegen, knalde heel erg laag, soms een ti-boeket met sterren en soms alleen wat sterren. Knal was ook niet noemenswaardig.
      Raaddebom.nl

      Comment


        Deze knalt inderdaad wat zachter dan de andere singleshots. Heb hier zelf nog 4 pak van de 10 liggen die overgebleven zijn.
        Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

        Comment


          Ik heb 12 pakjes gehad, maar ik moet zeggen dat ik ze niet tegen vond vallen.
          En bij mij heten ze Thunder attack (gekocht bij intratuin) maar ik weet zeker dat dat het deze was omdat het artikel nummer was WO26.
          Hier een filmpje: 4 x Thunder attack doorgelont

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          En nog 2 (onduidelijke) foto's
          Vuurwerk in full HD: www.youtube.com/MaximeVuurwerk

          Comment


            Zoals de meeste hier, erg tegen gevallen. Was niks mis met de kwaliteit van het ding zelf. Alleen de uitwerking was zwak. Knalden snel, en toch zachter dan ik had verwacht. Zeker omdat deze helemaal goed werd aangeprezen in het begin. Maar helaas...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door maxime58 Bekijk bericht
              Ik heb 12 pakjes gehad, maar ik moet zeggen dat ik ze niet tegen vond vallen.
              En bij mij heten ze Thunder attack (gekocht bij intratuin) maar ik weet zeker dat dat het deze was omdat het artikel nummer was WO26.
              Hier een filmpje: 4 x Thunder attack doorgelont

              movie

              En nog 2 (onduidelijke) foto's
              Dit zijn dezelfde als de Dragon Thunder, ja. Artikelnummer is hetzelfde als op mijn (ongeopende) karton. Waarvan ik mij overigens afvraag of zoiets ook teruggebracht kan worden...?

              Wat een tegenvallers deze dingen. Bij zeker 1 op de 10 ontplofte de bombette niet, knalde te laag of zelfs in de tube. Daarnaast is het gewoon niet wat er belooft is: De meeste hadden een paar rode/groene sterren in plaats van een Ti boeketje en een zeer zwakke knal.

              Afrader dus...

              Comment


                Vriend van me had ze,

                Ik had mijn detonators ernaast gelegt,
                nouw die van mij knalde echt beduidend harder hoor!
                Vond ze nouwookweer niet tegenvallen, maarja
                Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

                Comment


                  vond ze tegenvallen.
                  Had er een karton van. uitwerking was gemixed. Ook die schiet hoogte.
                  Ene keer hoog andere keer enkele meters. En zo ook de knal. Heb nog wat over maar voor mij hoeft deze niet meer.

                  Bij mij was bijna geen TI boeket te vinden, alleen stinkgroen en rode licht kogel effect.

                  Asia thunder bulkpack waren beter (en die heb ik al jaren)

                  ps: Je kon zien aan de tube welke productie jaar het was. Dit stond er op. bij mij was alles 2011

                  Comment


                    Ik had ook een aantal pakken Dragon Attack gekocht, waren de vervanger van de Flashing Thunder voor 2,50. Dacht voor die prijs is het leuk te doen, had me er niet in verdiept maar ging er vanuit dat het DE single shot van Bonfireworks was. Dat viel helaas tegen. Het lont is slap, volgens mij nog goedkoper dan die van de goedkoopste kanonslagen. Daarnaast ging de knal pas heel laat en hoog af, ook was de knal niet hard. Ik had ook nog de Whistling Thunder Queen, Monster en Choeet versie, nou die knalde allemaal stukken harder dan de Thunder Attack.

                    Comment


                      Prijs: €1,95/€3,25
                      Kruitgewicht: 4,5 gram
                      Hoogte: 20-30 m
                      Effect: Soms alleen knal, maar soms ook rode&groene sterren erbij.
                      Tijd: 1-3 seconde
                      Vuurwerk in full HD: www.youtube.com/MaximeVuurwerk

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door maartendd Bekijk bericht
                        vond ze tegenvallen.
                        Had er een karton van. uitwerking was gemixed. Ook die schiet hoogte.
                        Ene keer hoog andere keer enkele meters. En zo ook de knal. Heb nog wat over maar voor mij hoeft deze niet meer.

                        Bij mij was bijna geen TI boeket te vinden, alleen stinkgroen en rode licht kogel effect.

                        Asia thunder bulkpack waren beter (en die heb ik al jaren)

                        ps: Je kon zien aan de tube welke productie jaar het was. Dit stond er op. bij mij was alles 2011
                        Had ook een karton en precies hetzelfde. De hoogte varieerde van 2 tot 8 meter ongeveer. De effecten waren ook verschillend. Alleen knal en flits(net als thundering heaven zegmaar), knal met groene sterren, knal met rooie sterren en een knal met titanium achtig boeketje.

                        Zeer jammer de wisselvalligheid van deze dingetjes. Had verwacht dat het DE singleshot van 2011 zou worden.. Helaas:P
                        Laatst aangepast door spanischcracker; 5 January 2012, 23:15.

                        Comment


                          Vond ze wel redelijk knallen..

                          Maar persoonlijk vind ik ze gevaarlijk omdat ze niet al te hoog gingen
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            Dit is dus meer een singleshot voor over dag, als je goed kijkt
                            1 Jaar geregistreerd! Nu pas actief!

                            Comment


                              ach ja heb 5 pakjes voor 9,50 Dus zie wel wanneer ik ze de lucht in knal

                              Comment


                                Hoeveel pakjes zit hiervan in een karton? ik heb 160 pakjes(voor echt bijna niets) besteld. hoeveel karton zal dat zijn?

                                Comment

                                Working...
                                X