Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.vuurwerkveilig.com

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    www.vuurwerkveilig.com

    www.vuurwerkveilig.com gaat maandag 1 oktober on-line
    Deze website is een initiatief van Cameo en Roel Wijngaarden van het Nederlandse Vuurwerkmuseum
    Je kunt misschien al raden waarover deze handelt? Juist: vuurwerk en veiligheid.
    Op de website worden nadere toelichtingen geplaatst op standaard gebruiksaanwijzingen, tips en een woordenlijst.
    De website is expres eenvoudig van opzet. De kern wordt gevormd door de
    productendatabase

    De focus is 100% op legaal Nederlands vuurwerk.

    #2
    heee dat is een bijster mooi initiatief! Heel veel succes met deze website Cameo! Een heel erg mooi initiatief wat je daar gestart ben. ik steun dit initiatief dan ook van ganse harte!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Een erg goed idee, ben benieuwd.
      Extra toevoegingen aan de gebruiks aanwijzing vind ik een goed plan. Hopelijk dat gewone consument ook de weg naar deze site zal gaan vinden.

      Comment


        #4
        Geweldig initiatief weer!
        Zo kunnen we er zelf ook voor zorgen dat vuurwerk toch minder vaak in een kwaad daglicht komt door ongelukken!
        Super!
        Ik ga deze site zeker in de gaten houden!

        Comment


          #5
          deze staat in mijn favorieten hoor!
          Een erg mooi initiatief heren! ik hoop dat het een succes word, en dat ook, zoals Guy al aangaf, de 'Jan met de pet' de weg naar de site weet te vinden!

          Vincent

          Comment


            #6
            goed initiatief hoor vind het erg goed dat er veel info verstrekt wordt over de veiligheid van vuurwerk en hoe veilig om te gaan met vuurwerk omdat sommige mensen gewoon niet weten hoe sommige producten werken, als bv brede waaiers enz heb al regelmatig zien gebeuren dat deze in te smalle straten werden afgestoken en dan ook nog eens verkeerd neergezet, en het eeuwen oude voorbeeld van een vuurpijl in een fles.. vroeg toen ze dat zijden hadden ze nog geen vuurpijlen van een meter hoog en een stok van een centimeter dik, ookal verzwaar je de fles met zand heb ik het ook regelmatig fout zien gaan.

            dus hoppelijk leert men van de site dat we met zijn alle een veilig o&n tegemoet gaan

            Comment


              #7
              Okee mensen, bedankt voor alle positieve reacties. De website is zojuist officieel live gegaan. Roel en ik drinken er één op. Proost!

              We realiseren ons overigens dat er nog een boel moet gebeuren. Maar de start is er en de basis is sterk.

              Groetjes,
              Cameo
              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
                Okee mensen, bedankt voor alle positieve reacties. De website is zojuist officieel live gegaan. Roel en ik drinken er één op. Proost!

                We realiseren ons overigens dat er nog een boel moet gebeuren. Maar de start is er en de basis is sterk.

                Groetjes,
                Cameo

                Veel succes Cameo en Roel. Ik proost op jullie.
                En respect voor jullie initiatief en de arbeid. Want hier hebben vast en zeker weer de nodige uurtjes werk in gezeten.
                Ik ga nu kijken hoe de site er uit ziet.

                Comment


                  #9
                  OK, we zijn onair.
                  We proberen hiermee inderdaad 'jan met de pet' te bereiken, met méér informatie welke op de standaard gebruiksaanwijzing staat. Ook praktische info; zo lees je op elk rotje dat je 'm neer moet leggen, aansteken en 6 meter afstand nemen. Dat doet dus niemand; Gooien met rotjes kan wel veilig als je een aantal zaken in acht neemt. Dat soort dingen.. Groet, Roel.
                  www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                  Comment


                    #10
                    Ik heb de site net grondig bekeken:
                    Mannen, mijn complimenten hoor. De site ziet er heel goed uit.
                    Een lekkere rustige uitstraling, geniet ook zeker mijn voorkeur.
                    En er staan behalve de veiligheidstips ook nog zeer bruikbare informatie over de effecten. Zeer welkom en handig.

                    Over de veiligheidstips gesproken: uitmuntend.
                    Ik denk dat als iedereen zich aan deze tips gaat houden er bijna geen ongelukken meer kunnen gebeuren.

                    Ik hoop van harte dat jullie met deze website er in zullen slagen om zoveel mogelijk mensen te bereiken en deze mensen bewust te maken van de risico,s welke het afsteken van vuurwerk met zich mee brengt.

                    Daar waar het mogelijk is zal ik zo veel mogelijk jullie website promoten.

                    Veel succes Cameo en Roel

                    Comment


                      #11
                      de site ziet er mooi 'schoon' uit! erg overzichtelijk ook.
                      toch heb ik via de site een berichtje gestuurd over een paar dingen die naar mijn idee verbeterd kunnen worden.

                      succes dr mee!

                      Vincent.

                      Comment


                        #12
                        Update 26 oktober

                        Even een update van het VuurwerkVeilig front:

                        Layout & database
                        We hebben de laatste weken niet stilgezeten. Het regende reakties. Daartussen zat ook een reeks verbeterpunten, wensen en taalkundige correcties met betrekking tot de content. Iedereen die gereageerd heeft: hartelijk bedankt! Mede dankzij jullie zal de site groeien en "rijpen".

                        Wat is er allemaal veranderd?
                        Achter de schermen; teveel om op te noemen. Voor de schermen is vooral de look & feel aangepakt. Om een paar zaken te noemen:
                        • Er is een zoekfunctie bijgekomen, waarbij de gezochte termen dikgedrukt in de resultaten zichtbaar worden.
                        • De frontpage is grondig onder handen genomen. Er is nu een nieuws index met onderwerpgerelateerde berichten.
                        • Op verzoek van veel bezoekers is er een snelkeuze selector op de frontpage geplaatst om snel een gebruiksaanwijzing uit een lijst te kunnen selecteren.
                        • We hebben een mooie slideshow op de frontpage gezet, met sfeerfoto's. Altijd leuk om even bij weg te dromen. (als je zelf nog leuke foto's hebt voor erbij, mail ze ons dan gerust)
                        • Een banner & poster bladzijde is bijgevoegd. Mensen die ons initiatief steunen kunnen nu eenvoudig onze banner overnemen. Winkeliers worden aangemoedigd onze poster te downloaden en in de winkel te hangen gedurende de (voor-)verkoopdagen.
                        • De Linkspage en de Disclaimerpage zijn opgepoetst.


                        En nu is de site helemaal klaar?
                        Nee, nog lang niet Er ligt nog een boel werk in het verschiet, maar voor mijn gevoel groeien we gestaag. De begrippenlijst en de effectenlijst zijn als volgende aan de beurt om bijgewerkt te worden. Tegelijkertijd zijn we druk bezig om goed beeldmateriaal te vergaren voor de instructiefilmpjes. Zoiets is officieel lastig te regelen in Nederland. We krijgen echter hulp van grotere instanties die ons initiatief steunen en bij willen dragen.

                        Tot zover weer even,

                        Groetjes,
                        Cameo

                        www.vuurwerkveilig.com
                        -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                        Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                        Comment

                        Working...
                        X