Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro Magazine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyro Magazine

    Op 1 Mei zullen wij (Jason uit de UK en Ik) de eerste uitgave publiceren.
    En zoals jullie zullen lezen is de magazine voor iedereen GRATIS te downloaden. De magazine is te lezen op een IPAD, Kindle Fire of een Android systeem. De magazine zal in het Engels gepubliceerd worden.

    Wij danken nu al de schrijvers uit Nederland Tobias Breve, Robin Harteveld, Jack Suijkerbuik en Nick van der Veen voor hun aankomende artikelen. Maar daar blijft het niet bij want we hebben schrijvers uit Duitsland, Engeland, Spanje en Amerika en uiteraard blijven wij op zoek naar mensen die een interessant artikel voor de magazine kunnen schrijven.

    Dear Members, I would like to introduce you to Pyro Magazine, an exciting new project that I have been working on for the past few months. This magazine will be the first digital only firework publication and will be available via Google Play, Amazon Appstore and the iTunes App store FREE for readers to download anywhere in the world where these stores are available.

    The magazine will have interesting firework articles, written by some of the leading names in the firework industry and guest writers. The articles will cover all aspects of the firework industry and pyrotechnic events across the world.

    It magazine is beautifully produced and formatted to make maximum use of imagery that looks absolutely stunning on a digital tablet device such as an iPad or Android tablet. Some of the pages are produced in a traditional column grid as you would expect in any publication but others will have scrolling text that floats above the images in the background.

    Within the articles there will be video links to sites such as YouTube and Vimeo. The user will be taken to the site to view the video from and when the user closes this video page they are taken straight back into the magazine where they originally were.

    Advertisers can also link directly to videos from their adverts as well as their website. This gives advertiser infinite possibilities of showing the types of products they have to offer or the latest display they have worked on, all directly from within the publication. It truly is a reader-friendly experience with more content than any standard printed magazine.

    Kind regards,

    Toon Gemmink
    Pyro Magazine
    Voorbeeld screenshots









    #2
    Gaaf,
    Aleen jammer dat me Engels zo beroerd is :-(

    Comment


      #3
      Geweldig Tony! Leef nu al uit naar 1 mei ;)
      December here we come!

      Comment


        #4
        Geweldig, dit ga ik zeker lezen!!!!!!!!!!!!

        Comment


          #5
          Top man. Ga ik in de gaten houden.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Zeker tof! Als je hem ook internationaal uitbrengt zou ik hem toch nog even laten checken. Er staan namelijk nog een flink aantal kromme Engelse zinnen in.

            Comment


              #7
              Erg leuk initiatief. De lay-out zoals hierboven te zien ziet er strak uit. Ook leuk dat je het interactief maakt met links naar Youtube video's. Aangezien er ook advertenties van derden in komen zou ik nog wat beter letten op de Engelse spelling, zoals DsNL al aangeeft.

              Comment


                #8
                Ben benieuwd of een digitaal magazine nog vernieuwend is met de vele vuurwerk fora!

                We zullen zien
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                  Zeker tof! Als je hem ook internationaal uitbrengt zou ik hem toch nog even laten checken. Er staan namelijk nog een flink aantal kromme Engelse zinnen in.
                  Oorspronkelijk geplaatst door !!!UPO-Maikie.^ Bekijk bericht
                  Erg leuk initiatief. De lay-out zoals hierboven te zien ziet er strak uit. Ook leuk dat je het interactief maakt met links naar Youtube video's. Aangezien er ook advertenties van derden in komen zou ik nog wat beter letten op de Engelse spelling, zoals DsNL al aangeeft.
                  Apart! Hij word namelijk in de UK gemaakt en wat je nu ziet is daar door de jongens geschreven in elkaar gezet. En ik vertrouw hem wat betreft de taal en het design volledig want hij maakt ook dit magazine http://www.essence-magazine.co.uk

                  Maar ik heb ook nog iemand anders achter hand uit Amerika die voorheen verantwoordelijk was voor het 76' Pyro magazine. Amerikaans Engels is nog altijd verschillende van UK Engels. Misschien dat jullie daar de kromme zinnen in zien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  Ben benieuwd of een digitaal magazine nog vernieuwend is met de vele vuurwerk fora!

                  We zullen zien
                  Je moet het niet zien als een FPM magazine. Dit magazine staat ook totaal los van FPM.
                  Er zijn op dit moment 2 schrijvers (bekende) uit Duitsland, 1 schrijver uit Malta,3 uit Valencia, 1 uit de UK, 3 uit Amerika waaronder 1 hele bekende schieter en de mannen in Nederland.

                  wij schrijven / plaatsen onze ervaringen vaak op het forum maar de andere mensen doen dit dus niet. Ze posten wel hun film maar het verhaal van de ervaring zie je nooit verschijnen. We gaan dus veel dieper. Daarbij is het ook een magazine die zich niet alleen op de liefhebbers concentreert maar ook op de industrie zelf dus er zullen ook artikelen zijn over bijvoorbeeld de CE en over veiligheid.

                  En ik denk dat het tofste is dat we het magazine gratis zullen publiceren. Dus hij is straks echt voor iedereen met een tablet (IPAD / KINDLE FIRE / ADROID) te downloaden.

                  En ik persoonlijk zal ook weleens films maken die exclusief in het magazine komen en dus niet op de website.

                  We zijn er volop mee bezig en dat betekend ook dat het snel bekendheid krijgt. Wat ik zelf niet wist is dat er in Duitsland al een magazine bestond sinds 1999 met de naam Pyro Magazin. We hebben contact gehad met de mensen en wij hebben besloten om de naam te veranderen naar Pyrotechnic Magazine.

                  Comment


                    #10
                    Als ik de screenshots bekijk zie ik in principe alleen maar beeldmateriaal over proffsioneel vuurwerk, is dit ook wat we er van mogen gaan verwachten of komen er ook artikelen over legaal vuurwrk in te staan, wat voor elk land natuurlijk anders is, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Als ik de screenshots bekijk zie ik in principe alleen maar beeldmateriaal over proffsioneel vuurwerk, is dit ook wat we er van mogen gaan verwachten of komen er ook artikelen over legaal vuurwrk in te staan, wat voor elk land natuurlijk anders is, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.
                      We proberen alles te belichten.
                      Consumenten vuurwerk, Prof vuurwerk maar ook de technische kant.
                      Misschien willen we wel iets meer weten over vuurwerk uit dat in Kroatie verkocht word. Lijkt me een interessant item.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                        Misschien willen we wel iets meer weten over vuurwerk uit dat in Kroatie verkocht word. Lijkt me een interessant item.
                        Hahaha is dat een stille hint mister tony
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Hahaha is dat een stille hint mister tony
                          Geen stille hint hoor. Maar we zoeken echt naar mensen van over de hele wereld om voor de magazine te schrijven. De Pyrotechnische wereld moet samen komen

                          Comment


                            #14
                            Goed initiatief. Ik ga hem zeker downloaden 1 mei!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                              Apart! Hij word namelijk in de UK gemaakt en wat je nu ziet is daar door de jongens geschreven in elkaar gezet.
                              Mooi initiatief, kijk uit naar de eerste uitgave! Maar deze jongens moeten dan echt even terug naar school. Het viel mij zonder de grote lap tekst te lezen al direct op, en het neigt weldegelijk naar steenkolen engels.

                              Heel veel succes!
                              Check onze babypijlen rekken met 52500 stuks! Youtube: kMoqwbTCSOM

                              Comment

                              Working...
                              X