Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sorry voor mij is door de weeks bestellen om 12 uur is te veel van het goede omdat ik erg vroeg uit me bed moet.
    Maar hij is besteld en betaald!

    En nu maar wachten op die oranje knakker die mij deze dvd gaan bezorgen!

    Comment


      Heb hem net ook besteld!

      Ben benieuwd!!!!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        hahaha, ik hoor net dat Cameo een karton Redbull laat aanrukken.. Succes, Nick!
        www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

        Comment


          En waar kan je zien de hoeveelste je bent?
          Er zullen vandaag vast een hoop dvd's verzonden worden

          Comment


            Zo net ook de DVD besteld Het zijn altijd geweldige DVD's. Eigenlijk de beste DVD die aan alles voldoet! Kan niet wachten om hem te zien.

            Comment


              Zojuist ook besteld! Nu het ''lange'' wachten op die postbode. Nu komt dat reclame spotje van TNT post waarbij ze zeggen ''iedereen kijkt naar je uit'' wel erg goed tot z'n recht.

              Comment


                Ik heb m ook weer besteld. Heerlijk in de stemming komen met de Museumdudes.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Ik heb uiteraard ook besteld,want het blijven toppers deze dvd´s bestelnummer 295 had ik.
                  [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                  Comment


                    Ik geloof dat de teller nu op 30 bestellingen staat. Lekker hoor, alles verloopt voorspoedig. Ik kan helaas overdag niets doen, want dan zit ik op mijn werk, maar vanavond gaat het thuiskantoortje van Cameo weer overuren draaien. Jullie weten, ik doe er alles aan om de box snel bij je te krijgen. Vanavond een update!
                    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                    Comment


                      Nick ik wens je hierbij veel succes. Die Red-Bull zal je wel nodig hebben.Hahaha.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Ik heb de Vuurwerk Museum DVD 2010/2011 ook weer besteld. Deze mag niet ontbreken na alle DVD's vanaf 2007 ook in mijn collectie te hebben. Ik kan niet wachten tot ik deze week de DVD alweer binnen heb en de volgende dag bijna 6 uur lang voor de TV te vinden ben met een paar koppen warme Chocolademelk, een bak popcorn en Skyradio The Christmasstation als achtergrondmuziek. Prachtig!!

                        Comment


                          Ik heb 'm ook besteld, elk jaar weer een top DVD met veel sfeer
                          Volgens mij zit ik wel bij de eerste 50 ^^
                          https://youtube.com/@VuurwerkBram

                          Comment


                            Zo! Ik heb de dvd ook maar besteld. Ik denk dat dit toch wel de beste dvd is die er op dit moment te krijgen is! 5 en een half uur voor 15 euro is echt het geld waard!
                            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                            Comment


                              Net de dvd besteld. Gelijk maar een jet aansteker erbij gedaan voor een mooi prijsje van 6 euro. Ben zeer benieuwd!

                              Comment


                                En ook ik heb zojuist de dvd besteld. 5,5 uur genieten, jaaa, de bitterballen liggen al klaar en het biertje is al koud .
                                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                                Comment

                                Working...
                                X