Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Leuk arjan dat je weer een openings uitzending hebt dit brengt extra sfeer met zich mee die er jaren geleden ook altijd was. Veel succes de komende week om de laatste puntjes op de i te zetten.

    Comment


      #77
      Beter werkt die wifi verbinding in het ziekenhuis, dan ben ik aanwezig bij de uitzending als de pijn te dragen is.
      [b]Niet actief[/b]

      Comment


        #78
        Mis ik iets?

        Wat is er dan Bryan?
        DarkSoul is soms een inspiratierover!

        Comment


          #79
          Arjan,

          Als ik het avp anthem waar ik mee bezig ben optijd af heb en ik stuur die naar jullie toe zouden jullie het dan vet vinden om de premiére ervan te hebben op het moment dat avp opengaat?

          Nog niemand heeft hem gehoort en dat gaat ook niet gebeuren tot het moment dat avp open gaat.

          Ik ga in iedergeval mn best doen om hem optijd af te hebben en dan zal ik een mp3tje naar je toe sturen!

          greetz,
          Nick

          Comment


            #80
            Helemaal toppie Arjan!

            Dan begint het seizoen pas echt, kriebels kriebels.
            Komt dus helemaal goed.

            Succes verder

            Comment


              #81
              Allemaal dank en we gaan er weer wat moois van maken

              Op de PyroTV site is inmiddels e.a. gepubliceerd. We zijn bezig met wat importeurs en winkeliers om die de komende PyroFM shows in de uitzending te krijgen zowel telefonisch als live in de studio. Verder is het wat ik uit ervaring weet meestal wel een beetje rommelig, maar dat maakt PyroFM ook wat het nu is

              Als jullie nog tips of ideeën hebben voor de uitzendingen of AVP dan verneem ik dat natuurlijk altijd graag.

              Ga naar het Forum of de AVP Discord voor alle info en discussieer mee met honderden liefhebbers en kenners! Check ook onze YouTube pagina met vele filmpjes, livestreams en importeur en winkeliers bezoeken!
              AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Digitalinvader Bekijk bericht
                Arjan,

                Als ik het avp anthem waar ik mee bezig ben optijd af heb en ik stuur die naar jullie toe zouden jullie het dan vet vinden om de premiére ervan te hebben op het moment dat avp opengaat?

                Nog niemand heeft hem gehoort en dat gaat ook niet gebeuren tot het moment dat avp open gaat.

                Ik ga in iedergeval mn best doen om hem optijd af te hebben en dan zal ik een mp3tje naar je toe sturen!

                greetz,
                Nick
                Ha Nick,

                Je weet me te vinden, stuur maar op als je het af hebt!
                AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                Comment


                  #83
                  Zo rond deze tijd begint het bij mij alweer te kriebelen, AVP 'opent' het vuurwerkseizoen en ik ben weer actief. Hopen dat het dit jaar wel gezellig worden, zo als een jaar of 3 geleden, om de minuut F5-en.. Dat waren nog eens tijden!

                  Comment


                    #84
                    Het vuurwerkseizoen gaat bijna weer beginne heb weer helemaal zin

                    ben zeer benieuwd naar avp 2012 word weer super de komende maanden

                    Comment


                      #85
                      Zo,

                      Het anthem is zo goed als af! morgen laatste hand aan leggen in de vorm van afmixen en masteren zodat ik hem in de avond richting Arjan kan sturen!

                      Arjan je krijgt weliswaar wel een versie zonder de Mid-Intro aangezien die net iets te hard / irritant is voor op pyrofm!
                      Maar het gedeelte waar het om gaat dat gaat jou kant op komen om vrijdag avond bij de opening van avp te draaien!

                      Oohja ik heb der SUPER veel zin in! laat het maar snel vrijdag zijn

                      Comment


                        #86
                        Ik probeer er bij aanwezig te zijn, morgen eerst paintballen... dan als een gek naar huis.

                        Comment


                          #87
                          Met die uitzending zal het wel goed beginnen.
                          Zit dan zelf in de bus vanuit breda, als ik het goed heb rond baarle-hertog zelfs rond die tijd haha. Vind internet op me mobiel niet echt nodig, dus ik sluit wel aan als ik thuis ben.

                          Comment


                            #88
                            AVP is toch weer de leuke opener van het seizoen elk jaar!

                            Morgen avond uiteraard aanwezig

                            PS: Ik zie dat alle uitzendingen van vroegah ook in de podcast staan Dit maakt het allemaal nog een stuk leuker.

                            Comment


                              #89
                              Vandaag is het eindelijk zover avp komt om 00:00 uur back online
                              Zal straks kijken als ik via mijn Mobiel mee kan kijken via de webcam van pro-fm.

                              Comment


                                #90
                                Zow ben de laatste handelingen aan handelingen als Moderator aan het doen op AVP, daarna gaat de stekker eruit en ben ik geen moderator meer maar redactielid

                                Comment

                                Working...
                                X