Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We gaan zo weer live! Om 21:00u zijn we er weer met een nieuwe stream tot 23:00u. Deze keer in de show wel heel groot nieuws en we geven ook nog een prijs weg! Dus check de stream en we zien je zo!

    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

    Comment


      Vandaag is bekend geworden dat het bekende avp vuurwerk forum terug online komt. Na een lange periode van afwezigheid is het forum weer toegankelijk voor alle vuurwerkliefhebbers.

      Het avp forum, opgericht door vuurwerkliefhebber Arjan Uitman, was jarenlang een populaire ontmoetingsplek voor mensen die gepassioneerd zijn over vuurwerk. Na een periode van stilte hoopt Uitman dat de oude tijden gaan herleven en nodigt hij iedereen uit om lid te worden op het nieuwe avp forum.

      Het forum zal een plek bieden voor vuurwerkliefhebbers om ervaringen te delen, tips uit te wisselen en discussies te voeren over de laatste vuurwerkshows en -producten. Ook zullen er mogelijkheden zijn om gezamenlijke meetings te organiseren en van elkaar te leren over de veilige omgang met vuurwerk.

      Arjan Uitman is verheugd dat het forum weer online is en kijkt uit naar de interactie met andere vuurwerkliefhebbers. Hij hoopt dat het avp forum opnieuw een levendige gemeenschap wordt waar mensen hun passie voor vuurwerk kunnen delen. Ook voor buitenlands consumenten vuurwerk kunnen vuurwerkliefhebbers terecht op het avp-forum.

      Voor meer informatie en om lid te worden van het avp forum, kunnen geïnteresseerden terecht op de website van het forum.

      Comment


        Interessant. Ik hou van gezonde concurrentie met respect naar elkaar.
        Elkaar aanvullen en elkaar tegenspreken tegelijkertijd is leuk.

        Comment


          Coool! Uiteraard weer lid geworden!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Lid geworden! lekker over buitenlands vuurwerk praten

            Comment


              lekker hoor, een kanaal waar je bijna alles kan en mag bespreken zonder censuur.

              Comment


                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,9 KB
ID:	1609231

                Aangemeld, maar uhh waar en hoe log ik nu in ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Ik ga ook eens kijken!
                  Fuochi D'Artificio!

                  Comment


                    Aangemeld, maar geen bevestigingsmail ontvangen vooralsnog

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                      Aangemeld, maar geen bevestigingsmail ontvangen vooralsnog
                      Spambox? of heb je een hotmail adres? dat ging niet helemaal goed

                      Comment


                        Kijk, dit is in een ontstaan gat stappen, dat de "concurrentie" laat vallen. Hopelijk voor VWC nog een reden om het gekozen beleid nog eens goed onder de loep te nemen.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                          Kijk, dit is in een ontstaan gat stappen, dat de "concurrentie" laat vallen. Hopelijk voor VWC nog een reden om het gekozen beleid nog eens goed onder de loep te nemen.
                          Geloof je het zelf?

                          Comment


                            Alleen vanwege een mailprobleem?

                            Er werd zoveel aangemeld met voornamelijk Hotmail accounts dat Microsoft vond dat het IP van de server op de blacklist moest. Inmiddels is dit vanaf afgelopen nacht weer opgeheven en opgelost. Bezoekers die registreren krijgen weer mails, kunnen gewoon weer registreren en ontvangen een bevestiging om het account compleet te maken. Ieder is natuurlijk vrij om te doen wat ie wil. Zit je hier goed helemaal best, wil je wat anders en bij AVP betrokken zijn kan je daar ook kijken. Dat is mij om het even. Voor zover ik weet is er geen strijd tussen de fora en ik vind de admin en mods van hier prima kerels en we kennen elkaar al heel lang. Net als met FPM, ieder forum heeft zo zijn eigen ding en fans.

                            Ja... ik speel met het weer openen van het AVP forum inderdaad voor een deel in op het gemist van buitenlands en professioneel vuurwerk hier. Ik heb geen (commerciële) belangen, zit nergens aan vast, geen invloeden van dealers die betalen en ik zie het daardoor voorlopig nog positief in. Het is ook niet dat we dit voor het eerst doen of net komen kijken natuurlijk. De discussie van wel of niet toegestaan of "bang" voor de overheid, ILT of wat dan ook ga ik graag aan want wij mogen prima "spreken" over bepaald vuurwerk als liefhebbers. Ik denk dat de instanties dan nog liever hebben dat het centraal op een forum besproken kan worden dan dat het ergens op het darkweb of in vage chat groepen of apps beland.

                            Dus wie het hier prima heeft lekker hier blijven en wil je wat anders of op meerdere fora meedoen is iedereen altijd van harte welkom bij AVP!

                            Had ik de link al gemeld? https://avpvuurwerk.nl/forum
                            AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                            Comment


                              Ook weer aangemeld, ik kom af en toe ff kijken

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Kijk, dit is in een ontstaan gat stappen, dat de "concurrentie" laat vallen. Hopelijk voor VWC nog een reden om het gekozen beleid nog eens goed onder de loep te nemen.
                                Als VWC nerveus zoui worden van een ander forum, was dit topic inmiddels niet meer open denk ik. Dus zal allemaal wel meevallen.

                                Comment

                                Working...
                                X