Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik vind het belachelijk dat AVP dit doet, en ik heb daarom ook grotendeels zoiets: bekijk het maar dan. Dat verwijderen is op vuurwerkcrew ook al een keer gebeurd, toen men overging van knalvuurwerk naar het onderscheid tussen onder en boven 5 gram, en je merkt het effect. Het is niet alleen irritant voor leden als ze informatie opnieuw moeten posten, er gaat ook nog eens een heleboel kennis verloren. Herinneringen vervagen met de tijd en mensen die ze gehad hebben vertrekken van het forum. Ervaringen van toen de op de leggen supervlinders nog in de handel waren, bijvoorbeeld. Het zou toch mooi zijn als je gewoon weer even zou kunnen terugkijken naar hoe het vroeger was?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Dinkydau Bekijk bericht
      Ik vind het belachelijk dat AVP dit doet, en ik heb daarom ook grotendeels zoiets: bekijk het maar dan. Dat verwijderen is op vuurwerkcrew ook al een keer gebeurd, toen men overging van knalvuurwerk naar het onderscheid tussen onder en boven 5 gram, en je merkt het effect. Het is niet alleen irritant voor leden als ze informatie opnieuw moeten posten, er gaat ook nog eens een heleboel kennis verloren. Herinneringen vervagen met de tijd en mensen die ze gehad hebben vertrekken van het forum. Ervaringen van toen de op de leggen supervlinders nog in de handel waren, bijvoorbeeld. Het zou toch mooi zijn als je gewoon weer even zou kunnen terugkijken naar hoe het vroeger was?
      Even op reageren, jullie hebben het over iets wat om diverse redenen ook niet anders was.. En van een geheel andere database meer dan duizenden topics opnieuw typen? tja.. dat zou mooi geweest zijn maar echt onbegonnen werk. Overigens had niemand er "vroeger" moeite mee als we dat deden, we waren de enige site die dat deed en ook nog eens elk seizoen met een nieuwe lay-out kwamen.. dat hebben we nu al meer achterwege gelaten maar zijn vorig jaar terug gegaan naar vBulletin i.p.v. een eigen gescript site.

      Er word nu over iets gesproken wat voorheen zo was, wie zegt dat wij nu alles gaan deleten? Geen dingen roepen als je niet weet hoe het zit!

      Wij behouden vanaf nu gewoon de database en de topics, al zal er wel e.a. geruimd gaan worden de komende maanden waar wij zoiets hebben van dat is niet heel interessant..

      Dus geen paniek en het komt wel goed..
      AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

      Comment


        Je kunt niet de forumsoftware de schuld geven, want AVP verwijderde altijd al alles. Dat het lastig kan zijn om posts over te zetten naar andere forumsoftware snap ik, dus als dat de echte reden was om alles te verwijderen vond ik dat jammer maar had ik daar begrip voor. Ik weet niet meer of er vroeger weerstand tegen was, maar ik heb het eigenlijk altijd jammer gevonden. Ook bij dat "ruimen" heb ik op dit moment geen goed gevoel.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
          Even op reageren, jullie hebben het over iets wat om diverse redenen ook niet anders was.. En van een geheel andere database meer dan duizenden topics opnieuw typen? tja.. dat zou mooi geweest zijn maar echt onbegonnen werk. Overigens had niemand er "vroeger" moeite mee als we dat deden, we waren de enige site die dat deed en ook nog eens elk seizoen met een nieuwe lay-out kwamen.. dat hebben we nu al meer achterwege gelaten maar zijn vorig jaar terug gegaan naar vBulletin i.p.v. een eigen gescript site.

          Er word nu over iets gesproken wat voorheen zo was, wie zegt dat wij nu alles gaan deleten? Geen dingen roepen als je niet weet hoe het zit!

          Wij behouden vanaf nu gewoon de database en de topics, al zal er wel e.a. geruimd gaan worden de komende maanden waar wij zoiets hebben van dat is niet heel interessant..

          Dus geen paniek en het komt wel goed..

          Vroeger had ik al zoiets van "zonde" en "waarom", maar heb me er nooit over uitgesproken. En ik denk dat meerdere mensen dat hebben.

          Overigens super dat je zelf ook gewoon reageert en geen discussie uit de weg gaat!
          Ben benieuwd naar 01-09-2013!
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            Volgens mij moeten we dit jaar gewoon alles lekker laten staan..

            Comment


              Is AVP alweer dicht? Niet eens in de gaten gehad dat het open was daar. Bijna niks van mee gekregen, was het wel gezellig?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
                Is AVP alweer dicht? Niet eens in de gaten gehad dat het open was daar. Bijna niks van mee gekregen, was het wel gezellig?
                Was erg rustig bij PyroFM
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
                  Is AVP alweer dicht? Niet eens in de gaten gehad dat het open was daar. Bijna niks van mee gekregen, was het wel gezellig?
                  Karol.. moeten we dit nu serieus nemen? Ik krijg de indruk dat je het niet zo op AVP (of aan mij aan je eerdere reactie's te lezen) hebt.. allemaal niet erg en prima natuurlijk, maar als je niet hebt geweten dat AVP open was vanaf 1 sept 2012 dan heb je naar mijn idee echt onder een steen geleefd.. hoor het graag als ik het verkeerd zie.

                  Even terug komend op de reacties van afgelopen dagen, we gaan wel het e.a. ruimen maar dan doelen we op topics in de kroeg, het off-topic gedeelte en zaken die voor komend seizoen niet meer van belang zijn. Dus.. geen paniek, we gaan ook niet WEER met een ander forum of template komen.. we laten alles zoals het is, net zo makkelijk!
                  AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                  Comment


                    In iedergeval, veel succes met opruimen Arjan. En tot het komende seizoen maar weer. Succes met de verdere werkzaamheden, jongens en bedankt.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      ik heb mij weer prima vermaakt op avp. denk dat het ook wel weer 1 van de drukst bezochte jaar sinds een aantal jaren was. teminste ik had het idee dat het weer wat drukker was dan de voorgaande jaren
                      Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
                        Karol.. moeten we dit nu serieus nemen? Ik krijg de indruk dat je het niet zo op AVP (of aan mij aan je eerdere reactie's te lezen) hebt.. allemaal niet erg en prima natuurlijk, maar als je niet hebt geweten dat AVP open was vanaf 1 sept 2012 dan heb je naar mijn idee echt onder een steen geleefd.. hoor het graag als ik het verkeerd zie.

                        Even terug komend op de reacties van afgelopen dagen, we gaan wel het e.a. ruimen maar dan doelen we op topics in de kroeg, het off-topic gedeelte en zaken die voor komend seizoen niet meer van belang zijn. Dus.. geen paniek, we gaan ook niet WEER met een ander forum of template komen.. we laten alles zoals het is, net zo makkelijk!
                        Dat klinkt best goed.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                          ik heb mij weer prima vermaakt op avp. denk dat het ook wel weer 1 van de drukst bezochte jaar sinds een aantal jaren was. teminste ik had het idee dat het weer wat drukker was dan de voorgaande jaren
                          Dit inderdaad

                          Comment


                            Nog 1 maand te gaan en dan gaat AVP weer open voor een nieuwe vuurwerk seizoen.. heb er weer zin in..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                              Nog 1 maand te gaan en dan gaat AVP weer open voor een nieuwe vuurwerk seizoen.. heb er weer zin in..
                              Oef - zijn we al weer zo ver gevorderd - time does fly!

                              Comment


                                Ik hou het gevoel alsof de zomervakantie voorbij is en de (kleuter)school weer begint...meer een pubercafé dan een plek waar serieus over vuurwerk gepraat wordt. Maar goed; ik zal toch wel weer meelezen en zelfs niet kunnen laten een paar keer te posten. Dat forum hoort er toch altijd ook nog een beetje bij.

                                Comment

                                Working...
                                X