Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Arjan zal vanavond rond 18:45 te horen zijn op radio 1 Het zal over de voor en tegens gaan wat betreft een verbod.
    Ook onze vriend van GroenLinks zal in de uitzending te horen zijn, dus dat kan gezellig worden.

    Hier vind je wat meer informatie, wat betreft de uitzending!

    Ga naar het Forum of de AVP Discord voor alle info en discussieer mee met honderden liefhebbers en kenners! Check ook onze YouTube pagina met vele filmpjes, livestreams en importeur en winkeliers bezoeken!
    Dat dus!

    Comment


      Dus Arjan VS Bonte. Wordt je ook niet veel wijzer van want die gaan beiden het "illegale" vuurwerk de schuld geven. Moet Arjan nog mee uitkijken als je "Belgische Sponsers" op je site hebt staan. Als die Arno een beetje in je verdiept hebt krijgt hij die direct om de oren!

      Comment


        Hoezo is avp al dicht??

        Comment


          Inderdaad heb ik wat gemist? ik ging net even kijken en er staat dat ze 1 sept 2013 weer terug zijn
          http://www.campievuurwerk.nl

          Comment


            Ik ben een die hard avper maar dit is voor mij volstrekt onduidelijk waarom precies.
            Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

            Comment


              Gewoon flauwe grap dus
              Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

              Comment


                zal wel grap geweest zijn ofzo want nu doet die het weer...

                Comment


                  AVP is geopend, goh is het al 1 september

                  Denk een foutje van Arjan, of hij had er gewoon geen zin meer in haha

                  Comment


                    We waren even wat aan het testen, vandaar dat AVP even dicht was
                    Dat dus!

                    Comment


                      Ligt het aan mij of zijn ze weer aan het testen bij AVP? Volgens mij ligt de site er weer uit namelijk...
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Site ligt idd al heel de dag plat..

                        Comment


                          Ik kan er idd ook al heel de dag niet op, dacht eerst dat het aan mij verbinding lag ma dat is het dus niet.
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            AVP ligt idd al vanaf vanmorgen plat, het probleem zit hem in het datacentrum bij de provider waar we de servers hebben hangen. Er zijn grote problemen met routers en ander spul wat ik heb begrepen, grote sites zoals Geenstijl.nl en Dumpert.nl (die paar racks verderop hangen bij onze provider) liggen ook plat of zijn niet tot slecht bereikbaar..

                            Onze servers draaien gewoon, dus kan zelf verder weinig uithalen dan alleen maar afwachten helaas... als het bij de provider waar wij zitten weer up en running is zal AVP e.d. weer werken ;)
                            AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                            Comment


                              Ok, nog paar dagen en dan sluit AVP weer de deuren als vanouds op 31 januari a.s. ;)

                              We hebben een leuk en mooi seizoen beleefd en ik mag wel zeggen dat AVP weer goed bezocht is vanaf 1 september na de opening. Heb zelf ook weinig klachten of opmerkingen gehoord t.b.v. de site want dat was afgelopen jaren wel anders helaas maar dat ging dus perfect. Ik hoop dat we weer in stijgende lijn zitten en dat we op 1 september 2013 weer veel liefhebbers mogen verwelkomen. Voor nu gaan we vanaf 31 januari voor 7 maanden dicht, maar met de lente, de zomer in aantocht is het weer zo voorbij en zijn we er weer voordat je het weet..

                              We moeten even kijken hoe het loopt, maar namens AVP/PyroTV zijn we ook de komende maanden weer aanwezig bij evenementen en shows met livestreams e.d. Dit is allemaal te volgen op www.pyrotv.nl.

                              A.s. donderdag zijn we er nog met de allerlaatste PyroFM en dan sluiten we AVP weer "symbolisch" rond 23:00 uur. Meer info over de PyroFM uitzending is te vinden via: http://www.avpvuurwerk.nl/showthread.php?t=5624

                              Voor nu aan iedereen die AVP bezocht heeft dank voor het leuke seizoen, en op naar 1 september 2013!
                              AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

                              Comment


                                De symbolische sluiting was middennacht he, niet 23:00

                                Ik weet het, ik zeur weer...
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X