Aankondiging

Collapse

BELANGRIJK: scherper toezicht in nieuwsgedeelte

BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.
Lees meer
See less

Opnieuw megavangst vuurwerk na Duitse samenwerking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Serpico Bekijk bericht
    Hieronder het filmpje van het nieuwsbericht, maar wat ik zo snel zie is het gewoon consumentenvuurwerk toch? Ik zie daar wat Funke compounds, een doos van Heron. Heb het filmpje nog niet goed bekeken, maar volgens mij is er niet heel veel illegaal aan..


    Lijken wel gewoon bestellingen voor afhaal punten

    Allstadt/ kranenburg .

    Is dit een bekende winkel? Waar mensen van hier wsl ook zijn geweest?

    Comment


      #17
      Het lijkt erop dat dat inderdaad van een bekende winkel is, meerdere afhaalpunten net over de grens, heel het jaar ophalen met kvk...
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #18
        Heeft iemand een idee welke winkel dit betreft? Ik was van plan om morgen een bestelling met in Nederland legaal vuurwerk in die regio te doen...

        Comment


          #19
          Dat zou ik dan even niet bij ER trading doen. ��

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door raytje Bekijk bericht
            Dat zou ik dan even niet bij ER trading doen. ��
            Pyro Depot is dus nog wel goed?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
              Pyro Depot is dus nog wel goed?
              Is moeilijk te zeggen. Als er sprake is van samenwerking, komt de bevoorrading wel in gevaar.
              Ik had er voor het bestellen gewoon even een telefoontje aan gewaagd.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door raytje Bekijk bericht
                Is moeilijk te zeggen. Als er sprake is van samenwerking, komt de bevoorrading wel in gevaar.
                Ik had er voor het bestellen gewoon even een telefoontje aan gewaagd.
                Dat is een goed idee, bedankt voor de tip!

                Comment


                  #23
                  Ik kan echt woest worden om de kennisloze berichtgeving. Gewone F2 doosjes die worden getoont als zwaar illegaal vuurwerk. En ik loop straks met vergelijkbare doosjes de straat op, gewoon van de lokale dealer.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                    Ik kan echt woest worden om de kennisloze berichtgeving. Gewone F2 doosjes die worden getoont als zwaar illegaal vuurwerk. En ik loop straks met vergelijkbare doosjes de straat op, gewoon van de lokale dealer.
                    Anders klinkt het niet zo sensationeel. Ik moet de eerste krantenkop nog tegenkomen waarin staat "Grote partij gangbaar F2 consumentenvuurwerk in beslag genomen".

                    Ik hoop dat dit niet voor een hoop liefhebbers uit hun klantenkring tot een vervelend bezoek van de acceptgirobrigade gaat leiden.
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #25
                      Zal wel weer mee een sisser of andere verhaal aflopen.

                      Comment


                        #26
                        Nope ook niet.
                        Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Knalbakkes Bekijk bericht
                          Zal wel weer mee een sisser of andere verhaal aflopen.
                          Maar ja, "kwaad is al geschied", met deze sensationele krantenkoppen en berichtgeving waar half Nederland in geloofd en dus aanneemt als zijnde "de waarheid".

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                            Heeft iemand een idee welke winkel dit betreft? Ik was van plan om morgen een bestelling met in Nederland legaal vuurwerk in die regio te doen...
                            Zover nu te zien liggen de websites van bijv ER, funke-vuurwerk en pyrospecials eruit.
                            Pyro-depot en Sternen zijn (vooralsnog) online. Geen idee of het iets zegt... Op de socials zijn ze wel allemaal stil, dat is in deze tijd een slecht voorteken moet ik zeggen...


                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Ik kan echt woest worden om de kennisloze berichtgeving. Gewone F2 doosjes die worden getoont als zwaar illegaal vuurwerk. En ik loop straks met vergelijkbare doosjes de straat op, gewoon van de lokale dealer.
                            En ongeacht of ze in NL "illegaal" zouden ze zijn, zoals bijv de grotere compounds met meer dan 2000gr NEM, dan nog is er niks aan de hand zolang het gewoon in die Duitse bunkers ligt volgens mij... Dit is echt een raar verhaal, waar een paar zaken door elkaar lopen (illegaal vw F2 versus shells, kvk, witwas), het is mij allemaal nog niet helemaal duidelijk.

                            Comment


                              #29
                              Poeh, je zal je boeltje er maar reeds betaald hebben, wat een drama...

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                                Zover nu te zien liggen de websites van bijv ER, funke-vuurwerk en pyrospecials eruit.
                                Pyro-depot en Sternen zijn (vooralsnog) online. Geen idee of het iets zegt... Op de socials zijn ze wel allemaal stil, dat is in deze tijd een slecht voorteken moet ik zeggen...

                                Dat is wel te toevallig toch, alle 3 die sites eruit..
                                zuur..

                                Comment

                                Working...
                                X