Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boze buurman gooit cakebox op de kop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Die past zo tussen de faces of meth, niet goed wijs gewoon
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #62
      Als die ene bombette raak was geweest had het gewoon weer allemaal aan het vuurwerk gelegen.Mafkees moet zijn hele verdere leven met Oud En Nieuw maar in een dwangbuis.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #63
        Als ik zulke buren had kwam het niet goed

        Comment


          #64
          Ik heb ook wel eens ruzie met de omgeving gehad, opmerkingen als "Oprotten, ik kan m'n TV niet meer horen" en "Wegwezen, m'n honden zijn bang". De tweede keer was op een plek waar ik eigenlijk niemand kenden, vond het wel mooi dat die hele buurt toen bijsprong.

          De eerste keer was een gewone buurman die ik daarna nooit meer gesproken heb.

          Ik heb ook wel eens gehad dat een meneer heel vriendelijk vroeg of ik een meter of 15 de andere kant op kon omdat z'n kinderen sliepen, daar heb ik uiteraard wel netjes gehoor aangegeven.

          Comment


            #65
            Ik ben 9 jaar geleden komen wonen waar ik nu woon en na de eerste O&N viel het op dat een buurman vrijwel niet meer tegen me praatte, hij groette zelfs nauwelijks. In de zomer vroeg ie ineens aan me wat wij gingen doen met O&N, dus ik verbaasd, geen idee, maar waarschijnlijk gewoon thuis. Begon ie toch een partij te zeiken over mijn vuurwerk en dat ie z'n huis te koop ging zetten en nog meer van dat soort geleuter. Inmiddels is ie ook daadwerkelijk verhuisd en heb ik geen last meer van hem...

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
              Ik ben 9 jaar geleden komen wonen waar ik nu woon en na de eerste O&N viel het op dat een buurman vrijwel niet meer tegen me praatte, hij groette zelfs nauwelijks. In de zomer vroeg ie ineens aan me wat wij gingen doen met O&N, dus ik verbaasd, geen idee, maar waarschijnlijk gewoon thuis. Begon ie toch een partij te zeiken over mijn vuurwerk en dat ie z'n huis te koop ging zetten en nog meer van dat soort geleuter. Inmiddels is ie ook daadwerkelijk verhuisd en heb ik geen last meer van hem...
              Haha man man man. Wat zijn er zure mensen in dit land zeg. Het zou je echtgenoot maar zijn of je vader ofzo.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                Ik heb ook wel eens gehad dat een meneer heel vriendelijk vroeg of ik een meter of 15 de andere kant op kon omdat z'n kinderen sliepen, daar heb ik uiteraard wel netjes gehoor aangegeven.

                Het kan zo simpel zijn

                Comment


                  #68
                  Heb ook weleens zon buurman gehad.. tegen mijn cakes aan schoppen.. alles door de straat.
                  Vervolgens begon hij ook nog gelijk te meppen, domste wat hij kon doen.

                  Gelukkig ben ik daar weg

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                    Heb ook weleens zon buurman gehad.. tegen mijn cakes aan schoppen.. alles door de straat.
                    Vervolgens begon hij ook nog gelijk te meppen, domste wat hij kon doen.
                    Lekker dan, hoe is dat afgelopen dan?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                      Heb ook weleens zon buurman gehad.. tegen mijn cakes aan schoppen.. alles door de straat.
                      Vervolgens begon hij ook nog gelijk te meppen, domste wat hij kon doen.

                      Gelukkig ben ik daar weg
                      Jeetje zeg, besef meer een meer dat ik het heel best getroffen heb hier dan...

                      Comment

                      Working...
                      X