Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De hond in de hoofdrol in Berkelland tijdens de laatste dagen van het jaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De hond in de hoofdrol in Berkelland tijdens de laatste dagen van het jaar

    Het jaar loopt ten einde en traditiegetrouw steken we dan vuurwerk af. Er zijn bepaalde tijden waarin dit mag, echter is het inmiddels vrij “normaal” geworden dat we in de dagen voor Oud & Nieuw al even flink wat vuurwerk “uit testen” De politie kan wel handhaven, maar dan moet men wel op heterdaad de “afstekers” betrappen. Dit bemoeilijkt het optreden tegen te vroeg afsteken van vuurwerk. Honden bezitters in Berkelland doen massaal hun beklag over het afsteken van vuurwerk. Ze roepen op tot een volledig verbod op vuurwerk, vuurwerk alleen aan de rand van de plaats af te steken of slechts op een centrale plek, van alles komen we tegen. De niet honden bezitters lijken zich aan dit verhaal te storen en slaan deze dagen dan ook terug. De foto’s met hondenpoep overlast vliegen ons om de oren op facebook. In eens lijkt de “poep” overal te liggen. Robert Moolenaar uit Eibergen heeft vlaggetjes gemaakt met de tekst “Poep opruimen” Het is inmiddels al blauw van de vlaggetjes “Dit is naast ons huis in een stuk van zo’n 20 meter” zegt hij “en we moeten nog meer vlaggetjes maken, zoveel poep ligt hier” Er lijkt dus een heuse strijd losgebarsten tussen de hondenbezitters en de niet hondenbezitters. Heb jij ook zoveel last van hondenpoep? Of heb jij juist last van het vuurwerk? Wij zijn wel benieuwd wat er nu het meest leeft. Vul onze poll op facebook in!Of laat je reactie achter op deze site.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hahaha geweldig bericht dit.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #3
      Ghehe, dit is in mijn gemeente en ik ben het met Robert eens, poep opruimen is niet altijd de sterkste kant van honden bezitters. Heb jaren lang naast een gezin gewoont met een hond die nachten lang buiten zat en tegen elk klein geluidje stond te blaffen, op de meest onchristelijke tijden. Tuurlijk heb ik er wel eens last van gehad, maar ik kan me niet overal aan gaan ergeren. Die mentaliteit missen sommige mensen nog wel eens, veel mensen blijkt. Ik snap sommige enigszins wel hoor, de dreunen die je nu, maar ook al weken geleden hoort, zijn vaak echt niet leuk meer, maar men moet eens leren niet alles over 1 kam te scheren en wat beter na blijven denken.

      P.S.: 31% stemt vw-overlast, maar 69% stemt meer last van hondenpoep te ervaren. Mooi man.

      Comment

      Working...
      X