Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overheid doet Chinese rollen in de ban

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Overheid doet Chinese rollen in de ban



    Filmpje staat in de link.

    #2
    Fritsie begrijpt het

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
      Fritsie begrijpt het




      inderdaad eindelijk iemand met verstand voor de camera!!

      Comment


        #4
        Geweldige vent die Frits, verwoord precies wat gezegd moet worden.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Achterlijke en onverstandige besluiten keer op keer op keer op keer. Beslissingen die worden genomen door universitaire studentjes en politici die het allemaal zóóó goed denken te weten. NEE! Ik sla dit jaar nog even flink F3 spul in en met mij nog vele anderen denk ik. Allemaal F3 opslagplaatsjes in hééél Nederland. Slim mien jongens! Nu ontstaat er namelijk een bull run op F3 vuurwerk. Ipv dat je het straks rustig kunt kopen, moeten liefhebbers nu gaan bunkeren. Nogmaals! Achterlijk! 3 dubbel achterlijk! Alleen al omdat deze beslissingen worden genomen door mensen die geen verstand hebben van vuurwerk en de werkelijke situatie, trek ik me er nog minder van aan. En de vuurwerkbranche moet eens ballen tonen en zeggen; hóóó maar, we hebben al veel toegegeven en nu ist een keer klaar. Nu worden er in de komende 10 jaar geen nieuwe besluiten genomen omtrent vuurwerk. Klaar. Natuurlijk hoor je je aan de wet te houden, MAAR het moet wel redelijk blijven. Is het dat niet? Heb ik schijt. Hééél simpel!
          Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

          Comment


            #6
            Amen amen amen.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #7
              Zag net in de krant ook weer een pagina van Achmea, pleitten voor shows. Misschien daar eens mee laten praten.

              Comment


                #8
                Deze beste man heeft gelijk maar ben bang dat niemand er naar luisterd��
                Het gaat gewoon door alles is allang besloten

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                  Zag net in de krant ook weer een pagina van Achmea, pleitten voor shows. Misschien daar eens mee laten praten.
                  Terwijl Amsterdam wordt afgelast vanwege te weinig belangstelling

                  Comment


                    #10
                    Ja, helaas roepen ze ook mensen op om het manifest te ondertekenen. Toch denk ik dat het nieuws iets positiever is dan de voorgaande jaren.

                    Comment


                      #11
                      F3 verbieden waar juist een kleine verruiming plaats had moeten vinden om de illegale handel terug te dringen.

                      Rotjes met 1 gram flash, pijlen met 75 gram en max 5 gr burst, compounds in 1 geheel max 2 kg en hindo rollen met flash in de stijl van thunderbomb matten.

                      Nu blazen ze de illegale handel die op uitzondering van de idiote knallers dood was nieuw leven in.

                      Je zou bijna denken dat ze het express doen.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
                        Zag net in de krant ook weer een pagina van Achmea, pleitten voor shows. Misschien daar eens mee laten praten.
                        Gelukkig is de aversie in Nederland tegen verzekeraars evengoed groot. Bij een totaalverbod zullen er absoluut minder claims zijn, maar de premie, van welke verzekering dan ook, gaat echt nooit omlaag bij een dergelijk verbod. Want laten we eerlijk wezen, Achmea doet enkel mee aan dat manifest wegens economische redenen.


                        Over het verbod zelf, ik ben het er absoluut mee eens dat het illegaal alleen maar in de handen werkt. Echter, ik vind wel dat kleine singleshots, als die er uit gaan, dat dat deels de schuld is van de branche. In plaats van het importeren mooie sier singleshots lag de nadruk de afgelopen 10-15 jaar op de kwantiteit; bulkverpakkingen met knal. Bulk verkoop resulteert gewoon vaak gerotzooi met vuurwerk. Jeugd koopt verpakkingen van 50-100 stuks, en bij de 5e gaan ze al over de grond. Heel boeiend is het vuurwerk niet, dus stunt men er maar op los.

                        De goede, dure single shots zijn daar nu de dupe van geworden. Althans, deels. Want laten we niet vergeten dat sommige importeurs 50mm single shots leveren zonder voet/met pruts voet. Dat is gewoon vragen om gezeik. Er gaat er nogal eens één per ongeluk op z’n kop af, of er valt er één om. Deze single shots zijn alleen veel te duur om er grootschalig mee te stunten zoals bij de ‘thunder kings’ gebeurde, maar ze hebben wel een dubbele slechte naam vanwege de kleine shots en de karigheid van de importeurs.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                          Gelukkig is de aversie in Nederland tegen verzekeraars evengoed groot.
                          En daarom doen ze het verkapt via De Bontes, Fabers, AD-groep, en onderbuik gerichte sensatiemedia als RTL en SBS.

                          Comment

                          Working...
                          X