Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkgigant Apeldoorn mag niet leveren

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik weet niet of jij je tegen mij hebt gericht met deze post. Ik weet ook niet wat er allemaal speelt, maar met met mijn antwoord doelde ik op dat Rowy wel degelijk verstand heeft bij wat er allemaal bij komt kijken wanneer de verkoop van vuurwerk van je winkel door de overheden wordt verboden.
    Excuses...

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
      Ik weet niet of jij je tegen mij hebt gericht met deze post. Ik weet ook niet wat er allemaal speelt, maar met met mijn antwoord doelde ik op dat Rowy wel degelijk verstand heeft bij wat er allemaal bij komt kijken wanneer de verkoop van vuurwerk van je winkel door de overheden wordt verboden.
      Klopt maar sommige mensen maken het zichzelf erg lastig en nemen risico's wat niet altijd goed afloopt.

      Comment


        #48
        Zijn er nog meer mensen die nog steeds hun geld niet hebben gekregen??

        Comment


          #49
          Weet iemand of deze partij nog terug komt met verkoop, of was afgelopen jaar tevens de laatste keer dat we wat konden vernemen?

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Weet iemand of deze partij nog terug komt met verkoop, of was afgelopen jaar tevens de laatste keer dat we wat konden vernemen?
            Ik denk dat het einde verhaal is, de meeste vuurwerktoppers.nl webshops zijn alweer ingericht voor 2018/2019, maar Vuurwerkgigant heeft daar nu romeinse kaarsen etc. in staan...

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
              Ik denk dat het einde verhaal is, de meeste vuurwerktoppers.nl webshops zijn alweer ingericht voor 2018/2019, maar Vuurwerkgigant heeft daar nu romeinse kaarsen etc. in staan...
              Na heel wat jaren is dan het doek gevallen best vreemd. Zou er meer mee gespeeld hebben?

              Comment


                #52
                Ik zie net dat ze weer online zijn

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                  Ik zie net dat ze weer online zijn
                  ik zag vorige week al een brandbeveilgingsbedrijf voor de deur staan.

                  Comment


                    #54
                    Ik twijfel nog een beetje om daar te bestellen

                    Comment


                      #55
                      Ik zou eieren voor me geld kiezen en mooi naar robinhood gaan

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                        Ik zou eieren voor me geld kiezen en mooi naar robinhood gaan
                        Als je echt wat van vuurwerktoppers wilt dan hmk in apeldoorn
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          #57
                          waar zit robin hood nu dan? inderdaad HMK top spul

                          Comment


                            #58
                            Ik zou het er ook niet op gaan wagen, of betalen bij afhalen.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                              waar zit robin hood nu dan? inderdaad HMK top spul
                              Aan de fluitersweg 66

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                                Ik zou het er ook niet op gaan wagen, of betalen bij afhalen.
                                Zij zijn de enige die die WTF box nog aanbieden voor 40 euro. Anders zou ik het ook niet overwegen.
                                Maargoed de reden is dan ook helder, niemand besteld hier blijkbaar meer.

                                Comment

                                Working...
                                X