Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duits vuurwerk steeds populairder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Wat een held die groeneveld....NOT!! Die man maakt de hele branche tot een schandpaal, wat een droeftoeter.

    Die man spreekt uit commercieel belang, tenminste zo lees ik het. Pure bangmakerij om mensen te pushen hun vuurwerk in NL te halen. Ze zouden het beter de CBPN kunnen noemen.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
      Die man spreekt uit commercieel belang, tenminste zo lees ik het. Pure bangmakerij om mensen te pushen hun vuurwerk in NL te halen. Ze zouden het beter de CBPN kunnen noemen.
      Nee hoor want lesli heeft ook genoeg afzet punten in Duitsland.
      Kan hun geen holl schelen waar jij je vuurwerk haalt, zolang hun zijn omzet totaal halen zal leslivuurwerk het geen reed roesten!

      Comment


        #18
        ik heb van de week nog gebeld om zon papiertje te krijgen om het te mogen vervoeren , maar die man zij dat het gewoon mag zonder papiertje als het maar minder dan 25 kilo is en een Nederlandse tekst + CE keurmerk,

        Deze nieuwsberichten zijn er gewoon om er voor te zorgen dat er mensen zich bedenken en hun zure geld in Nederland gaan uitgeven
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment

        Working...
        X