Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie: Duizenden adressen in regio bekend waar illegaal vuurwerk ligt

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    maar ik zou toch vol blijven houden dat ik niks heb ontvangen.
    Dan moet je het ook niet thuis hebben liggen he, want anders heeft het weinig zin met een bevel tot binnentreden.

    Comment


      #47
      Als het in een kast ligt hebben ze dan alsnog huiszoekingsbevel nodig. Bij binnentreding is voldoende als iet open en bloot ligt.

      Comment


        #48
        ze vragen of je kastjes en dozen en zelfs koffers wilt openen en ruimtes mogen betreden, ik denk dat ze snel genoeg een echt huizoekings bevel hebben als je weigert en dan ben je niet blij als ze alles opentrekken tot soms het systeemplafon aan toe.

        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Als het in een kast ligt hebben ze dan alsnog huiszoekingsbevel nodig. Bij binnentreding is voldoende als iet open en bloot ligt.
        Laatst aangepast door getreal; 25 December 2017, 14:55.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Als het in een kast ligt hebben ze dan alsnog huiszoekingsbevel nodig. Bij binnentreding is voldoende als iet open en bloot ligt.
          Een afgesloten doos is niet open en bloot. Doos is een doos en is zelf geen voorwerp die onder verschillende artikelen van strafrecht valt.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
            Ik bedoel niet die piefen die op tv verschijnen maar de dienders die zonder camera het vuile werk mogen opknappen....
            Die zijn net zo kansloos,in het filmpje met die opa hoor je het die agent ook zeggen als hij de doos openheeft in het bijzijn van opa.
            Die dingen zijn levensgevaarlijk ,terwijl hij wijst naar die doosjes met nitraten en er zelfs op tikt met zn vinger.
            Hij kan beter op passen want door het tikken met je vinger op een nitraat,kan deze zomaar afgaan

            Het maakt dus niet uit of je een korpschef of een agent van de straat voor je hebt,voor beide zijn het bommen,levensgevaarlijk enz enz.

            Ik noem dat angstzaaierij en liegen en waarom ?
            Je moet met alle soorten vuurwerk voorzichtig zijn en het niet gebruiken voor andere dingen dan waarvoor het bedoelt is.
            Je kan van alle soorten vuurwerk verwondingen oplopen,hoe klein ook.
            Wat in elk geval niet klopt is dat een stuk vuurwerk een bom is of de broer van een handgranaat,dat is snoeihard liegen en pure bangmakerij voor wie er gevoelig voor is.
            Ik kan overigens tegen beideniet,niet tegen liegen en niet tegen mensen die andere on nodig bang willen maken,het enigste wat ik er van word is pissig.
            Ga lekker thuis je vrouw/vriendin en als je ze hebt je kinderen,zitten indoctrineren en voorliegen,sluit jezelf met zn alle op in de kelder tot je 80ste ipv de wereld proberen gek te maken,bah.

            Comment


              #51
              Stel je voor dat die doos gevallen was. Dan hadden ze nog geen snipper van opa+agent teruggevonden
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment

              Working...
              X