Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkhatende hoofdredacteur AD toont ware gezicht bij Jinek

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkhatende hoofdredacteur AD toont ware gezicht bij Jinek

    Heeft niets met vuurwerk te maken, en toch weer wel. Maak kennis met de hoofdredacteur van het AD, de marionet van de Rotterdamse vuurwerkhaters Bonte en De Faber die gisteravond bij Jinek zijn ware gezicht liet zien.

    Hoofdredacteur geeft oliebollenbakker een 1 en beledigt hem daarna live op tv

    Hans Nijenhuis, de hoofdredacteur van het AD, heeft gisteravond een nare trap na gegeven aan een oliebollenbakker die al eerder als cijfer van de krant een 1 kreeg in de nationale oliebollentest.

    De oliebollenbakkers, Jordy Bakker en zijn zus Bianca, waren samen met Nijenhuis te gast bij Jinek. Ze uitten daar terechte kritiek op de test. Zo bleek dat het testpanel dat voor AD oliebollen proeft nooit lagere cijfers gaf dan een 3. Toch had de oliebollenbakker een 1. Hoe dat mogelijk was, bleef onduidelijk. Ook bleken de teksten bij de cijfers (“smaakt naar schoenzool”) opgetikt door journalisten die niet in het testpanel zaten. Ondanks deze zwakke onderbouwing kregen de bakkers een berg negatieve media-aandacht over zich uitgestort omdat ze onderaan de test geëindigd waren.

    De gemoederen liepen tijdens het gesprek hoog op. Zo ver dat Nijenhuis op een gegeven moment zei: “Als je bakt zoals je praat, dan verbaast het me niet dat je als laatste bent geëindigd.”

    De trap na kwam Nijenhuis op een storm van kritiek te staan op sociale media. Nijenhuis bood vanochtend zijn excuses aan. Ik was niet goed geďnformeerd over onze testen en maakte uit irritatie een foute opmerking.

    Hans Nijenhuis, de hoofdredacteur van het AD, heeft gisteravond een nare trap na gegeven aan een oliebollenbakker die al eerder als cijfer van de krant...

    #2
    Ja voor mij is het een grote n..i (zeg ik niet) maar ik boedoel die Duits sprekende man met Charlie Chaplin snor

    Comment


      #3
      Het AD krijgt van mij een 1 op de nationale wc-papier test. Ik zou er nog niet eens mijn reet mee afvegen.

      Comment


        #4
        Vieze klootzak die vent eerst nadenken wat je zegt!! En respect heeft ie nog nooit van gehoord...

        Comment


          #5
          Ik heb het gisteravond gezien .
          Die zus Bianca Kon maar met moeite haar tranen bedwingen .
          Ik vond dat echt heel sneu .
          Erg makkelijk van die kerel om achter af nog sorry te zeggen Dat had hij gelijk moeten doen .

          Laten we gelijk maar een boycot op de AD doen dat zal hem leren .


          Ik weer niet of zo het ooit te lezen, maar ik hoop dat Jordy en Bianca nog een goeie verkoopdagen zullen krijgen .
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment

          Working...
          X