Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaarten voor kindervuurwerk vliegen de deur uit

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kaarten voor kindervuurwerk vliegen de deur uit

    De gratis kaarten voor de beste plek om naar de eerste Kindervuurwerkshow ooit te kijken, zijn bijna uitverkocht. Na verwachting vliegen de laatste toegangsbewijzen voor het evenemententerrein op de Holland Amerikakade er vandaag uit.

    De Rotterdamse wethouder Joost Eerdmans heeft de eer om op oudejaarsdag om 19 uur met een knop het eerste Nationale Kindervuurwerk ooit af te steken. De kleurrijke pijlen gaan vanaf een ponton op het water de lucht in. Het ponton ligt tussen de Holland Amerikade, de Willemskade en de Erasmusbrug.

    Wie naast een kaartje grijpt, kan dus ook vanaf het Willemsplein bij Spido en de Willemskade naar de show kijken. Hiervoor hoeven de toeschouwers zich niet te registreren. Hier is echter ook geen muziek en warme chocolademelk voor wie zijn eigen mok meeneemt. Op het evenemententerrein presenteren YouTube idolen Holly Mae Brood en OnneDi een live uitzending, die online te volgen is op het platform Concentrate. Nu de gratis kaarten zo snel zijn aangevraagd, rekent de organisatie op een vol terrein.

    Geldpot
    Met het Nationale Kinder Vuurwerk wil de organisatie een nieuwe traditie starten, waarbij kinderen opgroeien met grote vuurwerkshows. Hiervoor is er geld beschikbaar uit het budget van Citylab 010, een geldpot van de gemeente om nieuwe initiatieven mogelijk te maken.

    Het voordeel van het vroegere tijdstip is natuurlijk dat kinderen die niet zo lang kunnen opblijven tot vuurwerk kunnen zien. Bovendien hoeven gezinnen niet door de stad na twaalf uur als de knallen overal klinken.

    De organisatie waarschuwt ervoor dat vanaf 18 uur, als het terrein opent, de Erasmusbrug afgesloten wordt voor de opbouw van het grote vuurwerk om middernacht. De Wilhelminapier is daardoor niet met de auto bereikbaar. De metro rijdt wel.

    Bron
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Overdreven nieuwsberichten. Een nieuwe Traditie???? Is dit dan ineens wel een Traditie
    Een Traditie opdringen dus. Al weten die kinderen natuurlijk ook niet beter.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #3
      Kinderen laten opgroeien met grote vuurwerkshows ja dat gaat wel werken.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Jammer dat zovelen liever kijk dan zelfde afsteken
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #5
          Ja zal best allemaal .
          Maar ik kan me niet voorstellen dat er geen ouders tussen zitten die hun zoon of dochter niet stiekem wakker maakt om lekker mee te stoken of te kijken .

          Ik geloof niet dat je deze nieuwe traditie zo makkelijk aan de man kan brengen .
          Beetje groot spraak volgen mij .

          Dat kroost van mij zal zeker niet veel beter zijn als hun pa
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment

          Working...
          X