Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woningen ontruimd na vondst grote hoeveelheid vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Inderdaad de Nederlandse politie is cum laude in het overdrijven van bepaalde zaken.
    Niet zozeer de schuld van de politie. Net zoals het feit dat er GRIP word gemaakt. Is gewoon standaard draaiboek vanuit de meldkamer. Zodoende het allemaal wat overkill lijkt.

    Dat i.s.m. met wat media propaganda en je hebt bommen en granaten in je huis

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
      Het stukje van de stalen cakes was weggehaald maar weer terug gezet na mijn quote.
      Ik spreek hem er persoonlijk op aan omdat hij ook degene is die het bericht schrijft. Niet zo raar toch?
      Dat is natuurlijk iets anders dan persoonlijk aanvallen. Maargoed, punt gemaakt toch?

      Comment


        #63
        Gejank altijd van vele over shells. Maar als buurman verderop een 4" de lucht in jaagt weten ze niet hoe snel ze met een harde plasser naar buiten moeten om te kijken.
        Laatst aangepast door bassie1978; 5 December 2017, 11:20.

        Comment


          #64
          http://www.mediatv.nl/nieuws/21209/Woningen-ontruimd-na-grote-vuurwerkvondst-Schutwant-Hoogvliet.htmlIn een woning aan de Schutwant in Hoogvliet is maandagmi...


          hier de beelden... overdreven gedoe

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
            https://www.youtube.com/watch?v=4fuhIgAREzw

            hier de beelden... overdreven gedoe
            Flink wat wagens om wat vuurwerk weg te halen, je zou bijna denken dat het nu al in de hens staat.
            Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
              Het stukje van de stalen cakes was weggehaald maar weer terug gezet na mijn quote.
              Ik spreek hem er persoonlijk op aan omdat hij ook degene is die het bericht schrijft. Niet zo raar toch?
              Dat is complete onzin. Dat heb ik nooit weggehaald. Alleen wat toegevoegd. Al zou het iets zijn wat niet niet klopt dan haal ik het nog niet weg. Eventuele fouten toegeven wordt je niks minder van, maar zitten hameren op dit is ronduit kinderachtig.
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #67
                Zo, en nu is het wel klaar met dat over en weer zeuren naar elkaar. Dit blijft een eindeloze discussie tussen 2 kampen die het nooit met elkaar eens gaan worden dus ik breek hem af.

                Als er nog door word gegaan door wie dan ook volgt er een waarschuwing


                Graag weer gewoon ontopic over het bericht zelf.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Precies wat thomas zegt dus.....met dit soort berichten zijn er altijd twee kampen en wat mij betreft is dat ook prima, maar probeer elkaar niet de mening op te dringen en te overtuigen van het gelijk. En vooral....hou het netjes!Het ene kamp is gewoon pro illegaal vuurwerk en het andere kamp volledig anti. Daarnaast is er ook vast ook wel een groep die er tussen zit

                  Een gelijk is er namelijk toch niet...Beide kampen denken anders over illegaal/professioneel vuurwerk. Ik vind shells bijvoorbeeld ook prachtig om te zien maar kies zelf voor alleen maar consumenten vuurwerk. Puur omdat ik dat risico niet wil lopen, vind het dat niet waard en wil gewoon genieten als ik op oudjaarsavond mijn potjes en boxen de lucht in jaag.
                  Persoonlijk vind ik daarbij shells schieten vanuit de straat of de woonwijk ook levensgevaarlijk. Wil jij het op je geweten hebben als er iets mis gaat? Ik moet er niet aan denken. Heb je een groot veld ter beschikking en weet je wat je doet, dan is dat je eigen keuze. Ik pas ervoor. Daarbij zijn de straffen ook niet mild meer tegenwoordig. En als je wordt gepakt is er ook de nog eens de kans dat je baan, huis etc kwijtraakt...mede ook door de hetze tegen het vuurwerk.
                  Als ik dikke shells en een prachtige show wil zien, ga ik wel naar italie, spanje of duitsland. Dat is ook een keuze. Neemt niet weg dat als ik een dikke doos of shell de lucht in zie gaan, ik ook wel ga kijken hoor.

                  Om een lang verhaal kort te maken.....denk eraan dat we allemaal van vuurwerk houden en als wij al niet met elkaar door 1 deur kunnen gaan is er wel iets goed mis....we willen volgens mij allen nog jarenlang genieten van de traditie van het zelf afsteken van vuurwerk met de jaarwisseling? Juist ja
                  Zorg daarom niet voor overlast en voor negativiteit!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                    Zo, en nu is het wel klaar met dat over en weer zeuren naar elkaar. Dit blijft een eindeloze discussie tussen 2 kampen die het nooit met elkaar eens gaan worden dus ik breek hem af.

                    Als er nog door word gegaan door wie dan ook volgt er een waarschuwing


                    Graag weer gewoon ontopic over het bericht zelf.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    Precies wat thomas zegt dus.....met dit soort berichten zijn er altijd twee kampen en wat mij betreft is dat ook prima, maar probeer elkaar niet de mening op te dringen en te overtuigen van het gelijk. En vooral....hou het netjes!Het ene kamp is gewoon pro illegaal vuurwerk en het andere kamp volledig anti. Daarnaast is er ook vast ook wel een groep die er tussen zit

                    Een gelijk is er namelijk toch niet...Beide kampen denken anders over illegaal/professioneel vuurwerk. Ik vind shells bijvoorbeeld ook prachtig om te zien maar kies zelf voor alleen maar consumenten vuurwerk. Puur omdat ik dat risico niet wil lopen, vind het dat niet waard en wil gewoon genieten als ik op oudjaarsavond mijn potjes en boxen de lucht in jaag.
                    Persoonlijk vind ik daarbij shells schieten vanuit de straat of de woonwijk ook levensgevaarlijk. Wil jij het op je geweten hebben als er iets mis gaat? Ik moet er niet aan denken. Heb je een groot veld ter beschikking en weet je wat je doet, dan is dat je eigen keuze. Ik pas ervoor. Daarbij zijn de straffen ook niet mild meer tegenwoordig. En als je wordt gepakt is er ook de nog eens de kans dat je baan, huis etc kwijtraakt...mede ook door de hetze tegen het vuurwerk.
                    Als ik dikke shells en een prachtige show wil zien, ga ik wel naar italie, spanje of duitsland. Dat is ook een keuze. Neemt niet weg dat als ik een dikke doos of shell de lucht in zie gaan, ik ook wel ga kijken hoor.

                    Om een lang verhaal kort te maken.....denk eraan dat we allemaal van vuurwerk houden en als wij al niet met elkaar door 1 deur kunnen gaan is er wel iets goed mis....we willen volgens mij allen nog jarenlang genieten van de traditie van het zelf afsteken van vuurwerk met de jaarwisseling? Juist ja
                    Zorg daarom niet voor overlast en voor negativiteit!
                    Hatseflats! Waarschuwing voor Bassie
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #70


                      hier nogmaals de beelden behorende bij het oorspronkelijke bericht... door jullie gezeur verdwijnt het volledig op de achtergrond

                      Comment


                        #71
                        Dus ook geen discussie hier over wel of geen stalen buizen........volgende krijgt echt een waarschuwing.

                        Comment


                          #72
                          1 nieuwsbericht gemist op ons mooie forum en gelijk 5 pagina's vol vijandigheid maar ook wijze raad.

                          Mijn mening hou ik voor mezelf. Dat het er overdreven aan toe gaat, dat is typisch Nederlands.

                          Het enige interessante aan het filmpje is de dame die de deur dicht doet van de bus op 00.21

                          Comment


                            #73
                            Nou is er dus niks gebeurd maar ik vraag mij af of de verzekering bijvoorbeeld toch gerechtigd is om hem uit de verzekering te gooien.want stel dat de verzekering dat zou doen en er ontstaat daarna wie betaalt dan bv de schade aan derden als je bv ernaast woont.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                              Tenenkrommend zo'n reactie.
                              De amateurs waar je het over hebt, krijgen wel een uitleg en een veiligheidsinstructie.
                              Dat is niet waar wat jij beweerd. De persoon die de kennis nog niet heeft krijgt de instructies. Diegene waarvan ze weten die weet al het een en anders krijgt deze niet. Ook al heeft die persoon geen papieren. Ik spreek uit eigen ervaring. Daarom vind ik het wel leuk dat je het tenenkrommend vindt.

                              Dus het krijgen van veiligheidsinstructies is gelijk aan jezelf inlezen en verdiepen in deze klasse? Dus thuisstudie zou afdoende moeten zijn voor deze klasse. Eindelijk het hoge woord is eruit

                              Comment

                              Working...
                              X