Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gemeente spreekt bruidsparen aan op vuurwerk op vrijdagavond

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

  • Vuursteen
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik spreek over een cake, niet over een complete show. ;)
    Dan nog zal het als storend worden ervaren.

    Leave a comment:


  • Grizmo Raizor
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk wel een puntje maar wat als die feestlocatie 2 bruiloften per week faciliteerd? moeten de omwonenden dan maar even 100 priveshowtjes wegslikken per jaar?
    Ik spreek over een cake, niet over een complete show. ;)

    Leave a comment:


  • Vuursteen
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit is een goed voorbeeld om te zien in wat voor een land wij werkelijk leven. Het wordt je zelfs niet gegund om een cake op je bruiloft af te steken. En altijd maar het benadrukken om iemand aan te geven. Ik word hier kotsmisselijk van, bah!
    Je hebt natuurlijk wel een puntje maar wat als die feestlocatie 2 bruiloften per week faciliteerd? moeten de omwonenden dan maar even 100 priveshowtjes wegslikken per jaar?

    Leave a comment:


  • RandomDaniel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Minimized Bekijk bericht
    Bij een bruilöft tüüteren en met de Marokkaanse/Turkse vlag uit het raam hangen mag ook niet..

    Alsof daar iemand ooit ook maar op is aangesproken..
    In de multiculti samenleving kan alles totdat de Nederlander iets fout doet

    Leave a comment:


  • Matii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Van de week toen marokko zich had geplaatst, werd er feest gevierd en vlogen de nitraten richting een agent die werd geïnterviewd. De verslaggever maakte hier een opmerking over waarop de agent antwoordde : ach ze hebben het naar hun zin, vieren feest, dus ......

    Dus dan mag het dus wel ? Goed onthouden dus
    Hier in de buurt waren ook een stuk of 30 man bij elkaar met zwaar illegaal. Politie reed voorbij en deed niks. Ze durven niks tegen groepen, terwijl die zich veilig voelen in een grote groep

    Leave a comment:


  • Torrr
    replied
    Van de week toen marokko zich had geplaatst, werd er feest gevierd en vlogen de nitraten richting een agent die werd geïnterviewd. De verslaggever maakte hier een opmerking over waarop de agent antwoordde : ach ze hebben het naar hun zin, vieren feest, dus ......

    Dus dan mag het dus wel ? Goed onthouden dus

    Leave a comment:


  • Minimized
    replied
    Bij een bruilöft tüüteren en met de Marokkaanse/Turkse vlag uit het raam hangen mag ook niet..

    Alsof daar iemand ooit ook maar op is aangesproken..

    Leave a comment:


  • lbanoa
    replied
    maar de bruiloft cake "aansteken" hoort er toch bij ?

    Leave a comment:


  • magnolia
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    De gemeente gaat tegen aanstaande bruidsparen zeggen dat het niet gewenst is om vuurwerk af te steken na hun bruiloft. Dat merkte ambtenaar Martin Grouve donderdagavond op in een informatieavond over de veiligheid in het gemeentehuis. ChristenUnie-raadslid Klaas van Olst vroeg zich af wat er aan deze ‘nieuwe traditie’ gedaan wordt.

    Wijkagent Jochem Schreurs merkte op daar niet heel veel meldingen van te krijgen. “Als er vuurwerk wordt afgestoken, dan is het wel handig dat er een melding komt. Anders is het lastig om er wat mee te doen. Als er een melding komt, is het óf een dag later óf via Twitter.”

    SGP-raadslid Maarten Slingerland stelde dat het vrijdagse vuurwerk na een paar minuten weer over is. “Dan draaien mensen zich om en ze denken de volgende morgen: ‘laat ik eens een melding doen’.” De wijkagent stelde dat de gemeenschap er last van heeft, maar dat het bewoners van diezelfde gemeenschap zijn die vuurwerk afsteken. “Als je ziet dat anderen vuurwerk afsteken, moet je ze zelf ook daarop aanspreken.”

    Bron
    Wat ik hier uit op kan maken is dat de politiek meer hinder van het vuurwerk ondervind
    dan de burgers zelf .

    Als het knalwerk maar een minuutje duurt waar hebben we het dan over .
    Laatst aangepast door magnolia; 19 November 2017, 20:44.

    Leave a comment:


  • SQUEAK!
    replied
    Er komen nauwelijks meldingen binnen maar de gemeenschap heeft er wel last van.... ehhh...

    Leave a comment:


  • Matii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Inderdaad, dit is echt van de laatste jaren. Mijn opa zei het ook pas nog en dat is niet eens een vuurwerkfreak....

    Tegenwoordig gunt niemand elkaar iets meer, en om over dat elkaar erbij naaien maar te zwijgen.....
    Veel mensen hebben drukke baan, stress e.d. dus kunnen ze weinig verdragen van anderen denk ik. Jammer.

    Leave a comment:


  • vuurwerkfreakk
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit is een goed voorbeeld om te zien in wat voor een land wij werkelijk leven. Het wordt je zelfs niet gegund om een cake op je bruiloft af te steken. En altijd maar het benadrukken om iemand aan te geven. Ik word hier kotsmisselijk van, bah!
    Inderdaad, dit is echt van de laatste jaren. Mijn opa zei het ook pas nog en dat is niet eens een vuurwerkfreak....

    Tegenwoordig gunt niemand elkaar iets meer, en om over dat elkaar erbij naaien maar te zwijgen.....

    Leave a comment:


  • LilDanceCrew
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit is een goed voorbeeld om te zien in wat voor een land wij werkelijk leven. Het wordt je zelfs niet gegund om een cake op je bruiloft af te steken. En altijd maar het benadrukken om iemand aan te geven. Ik word hier kotsmisselijk van, bah!

    Same, kan het echt niet hebben dat andere mensen anderen niets kleins gunnen en per se moeten klikken en onnodig naar de politie stappen.

    Leave a comment:


  • Matii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dit is een goed voorbeeld om te zien in wat voor een land wij werkelijk leven. Het wordt je zelfs niet gegund om een cake op je bruiloft af te steken. En altijd maar het benadrukken om iemand aan te geven. Ik word hier kotsmisselijk van, bah!
    Het is steeds bijlapperij, terwijl de overheid niks wil doen. Van je medeburgers moet je het maar hebben

    Leave a comment:


  • Grizmo Raizor
    replied
    Dit is een goed voorbeeld om te zien in wat voor een land wij werkelijk leven. Het wordt je zelfs niet gegund om een cake op je bruiloft af te steken. En altijd maar het benadrukken om iemand aan te geven. Ik word hier kotsmisselijk van, bah!

    Leave a comment:

Working...
X