Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Al weer een kleine 400 VWC-leden online geweest vandaag. Zeker driekwart van hen laat tot nu toe een kans lopen om van zich te laten horen. Ongelooflijk.

    Comment


      Aangemeld.

      Comment


        En ook aangemeld. Voor nu met 1 emailadres. Even kijken of ik de wachtwoorden van mijn andere emails nog weet..
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment


          Ik heb een enquete ontvangen over vuurwerk dus hou je email in de gaten.

          Comment


            Ja hoor, daar is die...
            De enquete over een vuurwerkverbod, kom aan mensen, laat je mening horen!!!
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              Ik heb hem nog niet maar ik kreeg de andere ook later dus zou wel komen binnenkort.

              Comment


                Weinig vragen over vuurwerk en veel over #metoo

                Comment


                  Uiteraard mee gedaan!

                  Sommige keuzes slaan kant nog wal:

                  'Zwaar knalvuurwerk verbieden'
                  Uhm dat is al verboden
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Ja idd wat een vragen over me too...

                    Comment


                      invullen die hap....kunnen we tenminste op deze manier onze stem laten horen...dus INVULLEN

                      Comment


                        Ingevuld uiteraard!

                        Overal (denk ik) duidelijke toelichtingen gegeven op de antwoorden

                        Maar kom op zeg, er word gezegd dat de #MeToo discussie pas eind december wordt bekend gemaakt. Dan wacht je daar toch gewoon nog even mee?
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          Hoppa aangemeld jongens!

                          Kunnen ze trouwens van vw-crew deze link niet met een mooie tekst op de homgepage knallen zodat meerdere mensen dit zien?!

                          Comment


                            De resultaten van de vuurwerkenquete worden dinsdag a.s. bekend gemaakt. Nog een paar dagen de tijd dus om iedereen in je omgeving te vragen of hij/zij mee wil doen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                              Al weer een kleine 400 VWC-leden online geweest vandaag. Zeker driekwart van hen laat tot nu toe een kans lopen om van zich te laten horen. Ongelooflijk.

                              https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/opiniepanel/
                              Helemaal met je eens! Word erg gefrustreerd als ik dit soort dingen hoor.
                              Je kan me hard vinden maar als je niet bereid bent om 2 minuten van je tijd in een poll te steken als liefhebber... Ik neem aan dat alle liefhebbers hier op het forum graag volgend jaar ook vuurwerk afsteken

                              Kan er inderdaag geen link op de voorpagina of een mail naar alle leden?
                              Ik denk dat heel veel leden niet snappen hoe belangrijk een poll als deze kan zijn!

                              Comment


                                Ook ontvangen en ingevuld. Mooi alle tekstboxen gebruikt om e.e.a. uit te leggen. Alleen jammer dat ze je telefoonnummer willen hebben, e-mail zou fijner zijn om contact op te nemen.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X