Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruim 90.000 handtekeningen voor petitie vóór vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dat is mooi om te zien iig. Alleen jammer dat de echt grote nieuws zenders dit niet oppakken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Ik ben absoluut geen GBV fan, maar Gert heeft zich laatste tijden meerdere keren positief in het nieuws laten zien over vuurwerk. En dat toch van oudsher één der grootste importeurs zich er waar mogelijk zo voor inzet, is enkel te huldigen

      Comment


        #48
        Vooral Blijven ondertekenen !!

        Comment


          #49
          Ik weet niks zeker maar ik denk dat petitie al vaker is getekend dan welke anti-vuurwerk petitie ooit!
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #50
            Maar nog lang niet genoeg. Wil je als branche zijnde echt resultaat hier mee halen zorg dat dit bekend is door middel van een flyer of iets tijdens de verkoop dagen.
            Zijn zo ontzettend veel mensen die vuurwerk kopen, 100k is daar een klein stukje van.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
              Ik weet niks zeker maar ik denk dat petitie al vaker is getekend dan welke anti-vuurwerk petitie ooit!
              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Maar nog lang niet genoeg. Wil je als branche zijnde echt resultaat hier mee halen zorg dat dit bekend is door middel van een flyer of iets tijdens de verkoop dagen.
              Zijn zo ontzettend veel mensen die vuurwerk kopen, 100k is daar een klein stukje van.
              +1, Je kan dit altijd zelf beetje promoten door aan te geven bij je vuurwerkhandeleren.
              Deze zijn er vaak wel voor in om er een bordje/flyers van te maken om bij de voorverkoopdagen op te toonbank te hebben liggen ;)

              + nu weer posten op je fb/twitter of whatever helpt uiteraard ook weer !

              Comment


                #52
                Teller staat op 101.142 inmiddels. Tekenen hier: https://www.petitievoorvuurwerk.nl/

                Comment


                  #53
                  Hopelijk komen er dit jaar weer heel wat handtekeningen bij. Dit zou zo makkelijk moeten kunnen met een goede aanpak.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Op de website van petitievoorvuurwerk.nl staan ook banners die je kunt downloaden.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Hopelijk komen er dit jaar weer heel wat handtekeningen bij. Dit zou zo makkelijk moeten kunnen met een goede aanpak.
                      101.327 nu.

                      Laatst aangepast door Fegefeuer; 3 November 2017, 21:39. Reden: link toegevoegd

                      Comment


                        #56
                        Teller staat op 101.515 inmiddels.

                        Naar het schijnt is het mogelijk om per ip-adres meer dan één handtekening te zetten, dus schakel al je gezinsleden, huisgenoten en collega's in. Per mailadres uiteraard slechts één handtekening mogelijk.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                          Teller staat op 101.515 inmiddels.

                          Naar het schijnt is het mogelijk om per ip-adres meer dan één handtekening te zetten, dus schakel al je gezinsleden, huisgenoten en collega's in. Per mailadres uiteraard slechts één handtekening mogelijk.

                          https://www.petitievoorvuurwerk.nl/
                          Wat schieten we er mee op?

                          Comment


                            #58
                            Al zou je het tienvoudige hebben. De tegenpartij is altijd groter...
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Al zou je het tienvoudige hebben. De tegenpartij is altijd groter...
                              En toch heb ik geen petitie gezien van het tegenkamp die meer handtekeningen heeft.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                                En toch heb ik geen petitie gezien van het tegenkamp die meer handtekeningen heeft.
                                Er vanuit gaande dat wie niet voor is tegen is
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X