Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veel mensen nu al helemaal klaar met vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Veel mensen nu al helemaal klaar met vuurwerk

    Er zitten duidelijk vuurwerkhaters op de reactie van RTV Utrecht.

    De titel op Facebook van RTV Utrecht: 'Veel mensen nu al helemaal klaar met vuurwerk'

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


    Het daadwerkelijke nieuwsbericht op rtvutrecht.nl zelf;


    Tienduizend klachten bij meldpunt vuurwerkoverlast

    PROVINCIE UTRECHT - Bij het meldpunt vuurwerkoverlast zijn sinds dit weekend ruim tienduizend meldingen binnengekomen. Er wordt steeds meer geklaagd over licht vuurwerk dat in supermarkten wordt verkocht.

    "In supermarkten liggen de schappen vol met vuurwerk en dit wordt ook heel actief gepromoot in de reclamefolders van de betreffende supermarkten. Het gaat om het wat kleinere werk dat op grote schaal wordt afgestoken", zegt Arno Bonte van het meldpunt Vuurwerkoverlast.

    De stad Utrecht staat met 170 meldingen op een derde plaats voor wat betreft het aantal klachten. Vorig jaar kwamen in totaal bijna negentigduizend klachten binnen vanuit heel Nederland.

    Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1560...koverlast.html

    #2
    Veel (meer) mensen ook helemaal niet!!!

    Comment


      #3
      Wanneer kapt die Arno er nou is mee nu is supermarkt vuurwerk in eens het mikpunt?
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Zeikstralen ze hebben echt niets beters te doen.
        Het Cat 1 vuurwerk wordt ook actief gepromoot.
        Da's ook niet zo gek het loopt als een tierelier.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Dit soort mensen moeten gewoon in december een enkele trip na Guantanamo Bay krijgen, of een TBS kliniek, iedergeval: Ze horen niet in Nederland thuis.
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Serieus ja? het cat 1, geluidloze fonteintje moet het nu ontgelden?
            Bedankt meneer Bonte, u laat mij weer smakelijk lachen.
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              #7
              Hij maakt het nu wel erg bont(e).

              Slechte woordgrap gehad, ontopic; Hoe kan iemand zich zo opwinden over iets dat zo kort (feitelijk 8 uurtjes per jaar) is toegestaan. Dat MOET voor persoonlijk gewin zijn. Haantje de voorste willen zijn.

              Gelukkig zijn we het er hier allemaal over eens dat de vertroebeling met illegaal vuurwerk het een klotediscussie maakt. Want als het alleen daarom gaat mag het van mij best flink worden besproken. Maar wees dan duidelijk in de communicatie. De vertroebeling wordt door de heer Bonte alleen maar erger nu hij er Cat. 1 bij gaat betrekken.

              Comment


                #8
                Schandalig slecht stukje journalistiek.

                Comment


                  #9
                  Volgens mij mag catF1 helemaal niet verboden worden.
                  Tenzij we uit de EU stappen.

                  Comment


                    #10
                    Een beetje soevereine staat maakt gewoon z'n eigen regelgeving.

                    Comment


                      #11
                      Wat is het ook een triest mannetje...
                      Had vroeger zeker een kleinere zandbak dan zijn vriendjes, en valt daar nu iedereen mee lastig die wél een opvoeding met leuke herinneringen hebben gehad...
                      Knuppel...
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #12
                        Hahahahah ik hoorde het net, een paar kids waren bij mij aan de overkant met Cat 1 bezig en je raad het al er werden weer de nodige negatieve opmerkingen geplaatst, waarop 1 van die ventjes antwoorde: nou dit mag hoor dit is namelijk Sector 1 vuurwerk
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #13
                          Optyfen met die Bonte zeikstraal!!

                          Comment


                            #14
                            Ik snap dat er mensen zijn die het beu zijn om de hele dag crackling lint moeten aanhoren, maar kom op zeg. Dit is gewoon zeuren om het zeuren. Wees blij dat het cat1 vuurwerk er is, dan gaan ze tenminste niet met zwaarder spul de straat op.
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              #15
                              Ik ben ook helemaal klaar met mensen die klaar zijn met vuurwerk.

                              Comment

                              Working...
                              X